مسابقه هفته: لوگوی گجت نیوز را پیدا کنید، گوشی هوشمند برنده شوید

5
۷,۱۲۲

Untitled-2

اگر در هفته های گذشته با ما همراه بوده باشید ، حتما اطلاع دارید که پنج شنبه هر هفته وب سایت گجت نیوز مسابقه برگزار می کند.این هفته نیز گجت نیوز مسابقه دارد و اینبار با جایزه ای مناسب سورپرایزتان خواهد کرد.در مسابقه این هفته شما باید لوگوی گجت نیوز را پیدا کرده و شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه گوشی هوشمند امتحان کنید.

بدون شک بسیاری از کاربران ما با وب سایت گجت نیوز ( Gadgetnews.ir ) آشنایی داشته و پیگیر مطالب این سایت می باشند.اما برای آنهایی که تاکنون گذرشان به گجت نیوز نیوفتاده است باید بگوییم، گجت نیوز یکی از وب سایت های مطرح فارسی در زمینه انتشار آخرین اخبار علمی و فناوری و همچنین بررسی تخصصی گجت های مختلف است که از سال 1390 شروع به کار کرده است.

گجت نیوز به تازگی بخش جدید مسابقه را راه اندازی کرده که کاربران می توانند در آن شرکت کرده و هرهفته جایزه برنده شوند.مسابقه گجت نیوز پنج شنبه هر هفته برگزار، و به برنده یا برندگان آن جوایزی اهدا خواهد شد.

مسابقه امروز با هفته های قبل متفاوت است.این هفته لوگوی گجت نیوز سوژه اصلی مسابقه و طرح پرسش آن بوده است.جایزه این هفته نیز از جایزه های قبلی ارزشمندتر شده و یک دستگاه گوشی هوشمند هواوی اسند جی 630 دو سیم کارت( Huawei Ascend G630 Dual SIM )  می باشد.

برای شرکت در مسابقه این هفته گجت نیوز ، اینجا کلیک کنید


اسامی برندگان و پاسخ صحیح مسابقه 29 بهمن گجت نیوز

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

5 دیدگاه ها

  1. هواووی اسند جی ۶۳۰؟ هه .

    پاسخ

    m....j....s گفته:
    ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۰۲

    یادم میاد اکسپریا جی ام خراب شد از روی ناچاری ب این گوشی رو اوردم.دقیق یک ماه اول معرکه بود.بعد از اون لگ هاش شروع شد.دوربینش پیکسل سوخته اورد با اینکه اصلا ضربه نخورد.صفحه اش هم همینطور.خلاصه بعد از گذشت س ماه شد افتضاه.اکسپریا جی رو درست کردم و باهاش مدارا کردم.پول اومد دستم زد وان خریدم.به عنوان گوشی دوم ازش استفاده میکردم.بازم اعصاب خراب میکرد.ردش کردم رفت…
    خلاصه ۶ ماه دستم بود.۵ماه تمام منو عذاب داد.
    زد وان با اینکه ۷٫۸ ماه ازش میگذره خیلی کم کند شده.اونم ب خاطر دانگرید و اپدیت های پیاپی با فلش تولز بود.
    ببخشید سرتون رو درد اوردم…

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here