مشخصات گوشی نوکیا 7 پلاس مشخص شد.

4
۷,۰۵۶

همانطور که پیش تر هم انتظار می رفت، گوشی نوکیا 7 پلاس محصول آینده ی کمپانی HMD خواهد بود که در حال حاضر اجازه ی استفاده از برند نوکیا در گوشی های خود را دارد. گوشی نوکیا 7 یکی از محصولات میان رده ی عرضه شده با برند نوکیا بود که در آن از چیپ اسنپدراگون 630 به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم استفاده شده است. این گوشی به یک صفحه ی نمایش 5.2 اینچی و دوربین اصلی با سنسور 16 مگاپیکسلی و لنزی با گشودگی دریچه ی دیافراگم f1.8 نیز تجهیز شده بود. حالا هم کمپانی تولیدکننده قصد دارد تا نسخه ی جدیدی از این گوشی را با امکانات بیشتر عرضه نماید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی نوکیا 7 پلاس یک پرچمدار نخواهد بود اما در آن از قابلیت هایی استفاده شده است که آن را بسیار شبیه و نزدیک به دستگاه های قدرتمند نوکیا قرار می دهد. نخستین مورد قابل توجه، تجهیز این گوشی به دوربین دوگانه می باشد. بر اساس شنیده ها، گوشی جدید نوکیا به دو دوربین اصلی مجهز خواهد شد که یک دوربین از سنسور 12 مگاپیکسلی و دوربین دیگر از سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. هر دو دوربین هم به لنزهای باکیفیت ساخت کمپانی زیس مجهز خواهند شد.

قلب تپنده ی گوشی نوکیا 7 پلاس را پردازشگر جدید کوالکام، اسنپدراگون 660، تشکیل خواهد داد. این چیپ با وجود این که جزو چیپ های میان رده ی موجود در بازار به شمار می رود، اما به دلیل داشتن قدرت پردازشی بسیار مناسب، می توان انتظار قدرت سخت افزاری بسیار خوبی از نوکیا 7 7پلاس و به صورت کلی دستگاه های بهره مند از این چیپ داشت.

همچنین، نوکیا 7 پلاس به چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز می شود. هرچند که ممکن است همانند نسل گذشته ی این دستگاه، شاهد عرضه ی آن در نسخه ای شامل شش گیگابایت رم برای افرادی با استفاده های سنگین تر نیز باشیم که در حقیقت نوکیا 7 پلاس را به یکی از معدود دستگاه های میان رده ی شامل شش گیگابایت رم تبدیل می کند.

اما یکی از موارد هیجان انگیزی که می توان از این گوشی انتظار داشت، تغییر در طراحی آن و استفاده از نسبت طراحی 2 به 1 می باشد. از همین رو، باید شاهد عرضه ی دستگاهای با حاشیه ی اندک در اطراف صفحه ی نمایش باشیم و در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، نوکیا 7 پلاس یکی از نخستین گوشی های نوکیا به شمار می رود که به طراحی جدید و مدرن مجهز شده است. پیش بینی ها حاکی از این است که گوشی جدید نوکیا به یک صفحه ی نمایش بزرگ 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز خواهد شد و بروی آن از پوشش محافظ گوریلا گلس برای محافظت صفحه ی نمایش در برابر خط و خش های واردشده استفاده خواهد شد.

علاوه بر این ها، گوشی نوکیا 7 پلاس به صورت پیش فرض به اندروید 8 اوریو مجهز خواهد شد و کاربران و خریداران این گوشی می توانند از قابلیت های جدیدترین نسخه ی سیستم عامل اندروید لذت ببرند. در بخش پورت ارتباطی هم این گوشی به یک پورت جدید USB C مجهز می شود که سرعت شارژ و انتقال اطلاعات بالایی را برای آن فراهم می کند.

هنوز مشخص نیست که چه اندازه از اطلاعات بالا درست و واقعی هستند. اما چیزی که واضح است این است که مشخصات دستگاه واقعی چندان با مشخصاتی که در این خبر اعلام شدند، تفاوتی نخواهد داشت. در هفته های آینده باید منتظر انتشار اخبار بیشتری در مورد گوشی نوکیا 7 پلاس باشیم.

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

4 دیدگاه ها

  1. وقتی روشن میکنیم گوشی های جدید نوکیا آنوقت می فهمیم که پرچمدار اون در حد میان رده سونی هم نیست حالا بعضی ها واقعا نمیدونم چرا اینقدر مخلص نوکیا هستند شاید فکر کردند که گوشی چهل هزار تومانی نوکیا ۱۱۰۰ چیزیه

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۲

    هیچی نیست نوکیا و هیچی هم نخواهد شد و داره وقت خودش را تلف میکنه

    پاسخ

  2. چیزی جز اسم زیس و لوگوی نوکیا پر ابهت تو گوشی های اچ ام دی نیست
    تا اینجا که ضعیف عمل کرده نوکیا
    باید دید کمرافون نوکیا۱۰ چی در میاد…

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۴۲

    امیدوارم دیگه تو سنسور دوربینش خساست بخرج نده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here