مشخصات گوشی های Mi Mix 2s و Mi 7 کمپانی شیائومی فاش شد.

6
۸,۴۰۳

کمپانی شیائومی یکی از کمپانی های چینی فعال در زمینه ی تولید اسمارت فون ها می باشد که در سال های گذشته محصولات بسیار با کیفیتی را تولید کرده است. یکی از اهداف اصلی این کمپانی در طراحی و ساخت گوشی های هوشمند، ارائه ی محصولاتی با کیفیت ساخت بالا و در عین حال با قیمت کمتر در مقایسه با کمپانی های دیگر بوده است که تا حد بسیار زیادی در این زمینه موفق عمل کرده است. این کمپانی تا جایی موفق بوده است که در حال حاضر می توان گوشی های رده بالای آن را که قیمتی نزدیک به گوشی های میان رده ی دیگر کمپانی ها دارند، خریداری نمود و از امکانات آن لذت برد.

با گسترش بازار فروش محصولات این کمپانی، طرفداران آن نیز روز به روز بیشتر می شوند. همچنین، این کمپانی هم تلاش می کند تا با عرضه ی محصولاتی با قابلیت ها و جذابیت های مختلف، کاربرانی با سلیقه های متفاوت را به خود جذب نماید. امروز اطلاعات جدیدی در مورد محصولات جدید این کمپانی که در ماه یا ماه های آینده باید منتظر معرفی آن ها باشیم، منتشر شده است که دید بهتری در مورد محصولات آینده ی این کمپانی در اختیار ما قرار می دهد.

گوشی شیائومی می 6 یکی از محصولات بسیار موفق کمپانی شیائومی بود که در آن از طراحی بسیار زیبا و سخت افزار قدرتمند استفاده شده بود که دستگاهی مناسب برای افراد علاقه مند به عکاسی به شمار می رفت. حالا و با موفقیت این گوشی، باید منتظر عرضه ی یک محصول جذاب برای سال 2018 با نام شیائومی می 7 باشیم. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی در کنگره بین المللی موبایل امسال معرفی خواهد شد.

گوشی شیائومی Mi 7 به جدیدترین چیپ کمپانی کوالکام، چیپ بسیار قدرتمند اسنپدراگون 845، مجهز خواهد شد. همچنین، در این گوشی از هشت گیگابایت رم استفاده می شود که می تواند توان سخت افزاری دستگاه در اجرای اپلیکیشن های مختلف اندرویدی را تضمین کند. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی هم یک باتری بزرگ با ظرفیت 4480 میلی آمپر می باشد و در صورتی که چنین باشد، باید انتظار بازدهی باتری بسیار مناسبی را از پرچمدار جدید شیائومی داشته باشیم. چراکه این ظرفیت به شکل قابل توجهی از گوشی های دیگر موجود در بازار بیش تر می باشد. این در حالی است که در نسخه ی سال گذشته از این گوشی شاهد استفاده از 4 و 6 گیگابایت رم به همراه یک باتری با ظرفیت 3350 میلی آمپر ساعت بوده ایم.

تقریباً می توان اطمینان داشت که در این گوشی نیز شاهد استفاده از دوربین های دوگانه خواهیم بود. به نظر می رسد که در این گوشی از دو دوربین با سنسورهای 16 مگاپیکسلی استفاده شود و صفحه ی نمایش درنظر گرفته شده برای دستگاه هم یک نمایشگر 5.6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 یا بیشتر با رزولوشن Full HD می باشد. حافظه ی داخلی درنظر گرفته شده برای این گوشی هم 128 گیگابایت است.

اما یکی از محصولات جذاب دیگری که شیائومی دست به تولید آن زده است، سری گوشی های Mi Max می باشد. این کمپانی دو سال پیش با عرضه ی این گوشی موفق شد تا یکی از کم حاشیه ترین گوشی های هوشمند را معرفی کند و توجه ها را به خود جلب نماید. حالا هم این کمپانی در حال کار بروی نسخه ی سال 2018 از این گوشی است که نام در نظر گرفته شده برای آن Mi Mix 2s می باشد.

در این گوشی باید انتظار استفاده از چیپ اسنپدراگون 845 با هشت هسته ی پردازشی و فرکانس پردازشی 2.8 گیگاهرتز را داشته باشیم. همچنین، این چیپ به پردازشگر گرافیکی آدرنو 630 نیز تجهیز شده است. از دیگر مشخصات سخت افزاری موردانتظار از این گوشی هم می توان به امکان استفاده از هشت گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد.  همچنین، همانند گوشی می 7، می توان از می مکس 2 اس نیز انتظار بهره مندی از دوربین دوگانه را داشت. در این گوشی احتمالاً از دو سنسور 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین های اصلی استفاده می شود که قابلیت زوم اپتیکال و ثبت تصاویر پرتره را در اختیار کاربران قرار می دهند.

آن طور که برخی از منابع اعلام کرده اند، گوشی Mi Mix 2s همراه با سنسور اثر انگشت موجود در زیر صفحه ی نمایش معرفی خواهد شد و در صورتی که چنین باشد، با یک محصول فوق العاده سر و کار خواهیم داشت. بر اساس تصویر تبلیغاتی جدیدی که از این گوشی منتشر شده است، می توان تصور واضحی از این گوشی را داشت.

بر همین اساس، گوشی Mi Mix 2s نخستین گوشی هوشمند شیائومی، و احتمالاً نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که واقعن بدون حاشیه می باشد. در تصاویر منتشر شده از این گوشی، تنها بخش کوچکی از قسمت بالایی پنل جلویی دستگاه دارای حاشیه است که آن هم مربوط به دوربین سلفی دستگاه می باشد و سایر قسمت ها کاملاً بدون حاشیه هستند.

از آن جایی که بروی پنل جلویی و نه بروی قاب پشتی دستگاه از هیچ سنسور اثر انگشتی استفاده نشده است، تا حد زیادی می توان از تجهیز این گوشی به سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با صفحه ی نمایش اطمینان داشت.

در صورتی که موارد منتشر شده از این گوشی کاملاً حقیقت داشته باشند، شیائومی بیش از هر زمانی می تواند توجه رسانه ها و کاربران را به خود جلب کند. این کمپانی در رزو 26 فبریه در کنفرانس خود در MWC از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد و آن زمان می توان متوجه شد که چه نوآوری هایی را در محصولات خود بکارگیری کرده است.

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

6 دیدگاه ها

  1. رم و باتریش اعداد هست فقط احتمالا الان ۸گیگ! رم و باتری ۴۵۰۰ تقریبا در عدد خیلی زیاده اما در عمل بعید میدونم مثل ۸ و ۴۵۰۰ عمل کنه…

    پاسخ

    khanetarh گفته:
    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۵۰

    گوشی های شیامی واقعا خوش قیمت و البته کیفیت ساخت بالایی دارن. باتری هاشون واقعا حرف نداره و فقط بازی با اعداد و ارقام نیستند . اونایی که mi max2 رو دارن میدونن باتری گوشی یعنی چی !

    به نظرم شیامی به زودی جای سامسونگ و هواوی رو در پرفروش ترین گوشی های جهان میگیره چون هم قیمتش منصفانس و هم کیفیت ساخت بالایی دارند . اولین گوشی که به پردازنده اسنپ ۸۴۵ هم مجهز خواهد شد MI7 خواهد بود .

    پاسخ

  2. سونی باید از اینا گوشی درست کردن یاد بگیره،توی چن سال اومدن از یه کمپانی اصیل چقدر سبقت گرفتن.حداقل ۵ سال طول میکشه تا سونی بتونه عین این گوشی رو تولید بکنه!!!!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here