معرفی بلندگوی بی سیم مدل BSP60 توسط سونی

11
۶,۶۲۴

BSP60
با وجود این که سونی در کنگره جهانی موبایل 2015 و بر خلاف دیگر کمپانی های حاضر، هیچ برنامه ای برای برگزاری کنفرانس مطبوعاتی نداشت، اما روز اول این کنگره تا حد زیادی تحت تاثیر محصولاتی بود که سونی از آنها پرده برداری کرد. تبلت اکسپریا Z4 و اسمارت فون اکسپریا M4 Aqua به خوبی در این رویداد ظاهر شدند.

اما از این دو محصول اگر بگذریم، سونی مثل همیشه در بخش لوازم جانبی نیز با قدرت ظاهر شد. یکی از محصولاتی که صبح امروز سونی در این رویداد از خود به نمایش گذاشت بلندگوی بی سیم BSP60 بود. این بلندگو طبق معمول با پشتیبانی از NFC راحتترین راه را برای اتصال به گوشی هوشمند یا تبلت ها پیش روی کاربر قرار میدهد.

بر روی این بلندگو چهار دکمه سخت افزاری گنجانده شده که کار کنترل موزیک را سهل میکند. هنوز در مورد جزئیات بیشتر و تاریخ عرضه و قیمت این بلندگو خبری منتشر نشده که به محض اطلاع ما در اختیار شما قرار خواهیم داد.

gsmarena_031

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

11 دیدگاه ها

  1. اخه سونی چرا واقعا ؟؟؟؟ چرا با ما این کارارو میکنی اخه؟؟؟؟؟؟؟
    نمیگی ما ناراحتی قلبی داریم؟؟ 😀
    سونی اخه چرا همش با طراحیای خلاقانه و نوآورانه قلب مارو از تو سینه در میاری چراااا اخه؟؟؟؟

    خداروشکر خدا اینقدر عقل گذاشته تو سرم که بفهمم طرفدار برند سونی (ع) 😀 باشم و خداروشکر که میبینمو میفهمم که یک پلاستیک ساز کره ای طراحی های ملتو میدزده و یه مشت بدون عقل میرن هی میخرن ولی واسه ما خوبه چون سوژن برامون

    پاسخ

  2. واقعا نمیدونم چطوری توصیفش کنم،خیلی خیلی خیلی زیباست،فکر کنم سونی تو بخش طراحی این از چند تا مهندس آدم فضایی کمک گرفته،واقعا فوقلادست.

    پاسخ

  3. من هنوز درگیر تبلت زد4هستم،خداااااااایا سونی رو ازما نگیر چقدر این تبلت تو دل برو برو باید یکیشو بخرم شده باشه کلیه رو میفروشم یکی رو میخررررم،عاشقتم سونی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here