پردازنده های اسنپدراگون 720G، 662 و 460 توسط کوالکام معرفی شدند

2
۴۲,۰۷۲

امروز شرکت کوالکام از سه پردازنده جدید با چیپست های پیشرفته ساخته شده برای گوشی های هوشمند میان رده رونمایی کرد. این سه پردازنده عبارتند از: اسنپدراگون 720G، اسنپدراگون 662 و اسنپدراگون 460. پردازنده اول این لیست قرار است تا بسیاری از ویژگی های ناب گیمینگ چیپست 765G مانند پشتیبانی از دامنه دینامیکی بالا (HDR)، دامنه رنگی بالا و همگام سازی صدا با کیفیت بسیار بالا را با استفاده از قابلیت اختصاصی این شرکت یعنی کوالکام aptX Adaptive را به دامنه جدیدی از گوشی های میان رده بازار بیاورد.

پردازنده اسنپدراگون SD662 قرار است تا پشتیبانی از چینش دوربین سه گانه را به گوشی های ارزان قیمت بازار ارائه دهد که این مورد برای اولین بار قرار است در سری 6 پردازنده های شرکت کوالکام اتفاق بیافتد. در انتها به پردازنده اسنپدراگون 460 میرسیم که ویژه گوشی های بسیار خوش قیمت بازار ساخته شده است و در ساخت آن از لیتوگرافی 11 نانومتری استفاده شده و با دارا بودن ویژگی های مدل قبلی، شاهد افزایش کارایی بخش پردازنده و چیپست گرافیکی آن در مدل های سری 4 این پردازنده خواهیم بود.

پردازنده های اسنپدراگون 720G، 662 و 460 توسط کوالکام معرفی شدند

بنابر گفته های آقای راجن واگادیا (Rajen Vagadia)، نماینده شرکت کوالکام در کشور هند، سازنده این سه پردازنده یعنی شرکت کوالکام، بازار کشور هایی را هدف گرفته است که همچنان به تجهیزات ارتباطی 4G مجهز بوده و این تجهیزات قرار نیست در آنها به این زودی ارتقا پیدا کند. از طرفی آقای کدار کاندپ (Kedar Kondap) که در تیم مدیریتی این شرکت واقع در شهر سن دیگو کالیفرنیاست می گوید که سه پردازنده 720G، 662 و 460 قرار است تا تجربه جدیدی از گیمینگ را به گوشی های خوش قیمت بازار تزریق کنند.

مدیران ارشد شرکت های سازنده گوشی های تلفن همراه هوشمند مانند Manu Kumar Jain در شیائومی و Madhav Sheth در شرکت ریل‌می تایید کرده اند که آنها همکاری بسیار نزدیکی با شرکت کوالکام دارند تا بتوانند به سرعت گوشی هایی را با این سه پردازنده جدید و تازه نفس به بازار عرضه کنند. حال باید منتظر بمانیم.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

2 دیدگاه ها

  1. پردازنده اسنپدراگون ۷۲۰Gدر واقع همون پردازنده۷۳۰Gهست و فقط هسته های کریو ۴۷۰در ۷۳۰Gبه ۴۶۵در۷۲۰Gتقلیل پیدا کرده والا هم فرکانس کاری و هم پردازش پردازنده و هم گرافیک و هم طراحی هیچ فرقی با هم ندارن و یکی هستن

    پاسخ

  2. به افتخار اقتصاد ورشکسته مون کف مرتب خریدار این مدل اسنپدراگون های بنجل ما تیرانی ها هستیم پول گوشی بالا رده میدیم گوشی پایین رده میخریم زیبا نیست؟؟؟!!!!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here