معرفی پوسته بسیار زیبا و حرفه ای « Assassin’s Creed » برایِ گوشی هایِ اکسپریا.

9
۵,۱۵۴

cover1

امروز قصد معرفی یکی دیگر از پوسته هایِ جذاب ساخته شده توسط یکی از اَعضایِ خوش ذوق تیم تخصصی پکسوتم، سجاد عسکری را داریم. حتماً یکبار هم که شده نام بازی Assassin’s Creed را شنیده اید؛ بازی بسیار محبوب و جذابی که در ابتدا برایِ پلتفرم PC عرضه شده بود و پس از چندی برایِ کنسول ها و اَکنون برایِ گوشی هایِ هوشمند نیز عرضه شده است.

این بازی که از محبوبیت خاصی برخوردار است، در هر نسخه روایتگر یک شخصیت خاص میباشد. به دلیل محبوبیت بسیار بالایِ این بازی، توسعه دهنده سراغ پوسته ای با این مضمون رفته است. این پوسته از عناصر گرافیکی بسیار زیادی بهره میبرد و همه چیز در آن به درستی در کنار هم قرار گرفته است.

از رنگ هایِ بومی گرفته تا کلیدهایِ نرم افزاری و تصاویر پس زمینه صفحه خانگی و صفحه قفل و حتی دکمه برنامه ها با دقت خاصی طراحی شده است، تا حس و حال بازی جذاب AC به کاربران منتقل شود. این پوسته در کنار تمام این امکانات از ساعت آنالوگ بسیار شکلی برایِ صفحه قفل بهره میبرد، که تنها بر رویِ گوشی هایِ اکسپریا Z2 و بالاتر قابل اجرا میباشد.

همچنین، این پوسته حرفه ای دومین پوسته اکسپریا با کیبورد اختصاصی است، که توسط سرپرست گروه پکسوتم، ماهان حمیدی طراحی شده است. به گفته توسعه دهنده این پوسته با گوشی هایی که مجهز به اَندروید 4.4 و بالاتر هستند به خوبی سازگاری دارد و برایِ اجرایِ صحیح نیز نیازی به دسترسی روت ندارد.

نکته: این پوسته با قیمت 2.000 تومان به صورت مستقیم از طریق سایت تخصصی اکسپریا قابل خریداری است، اما به مناسبت عید قربان و غدیر، برایِ کاربران خوب محصولات سونی و همراهان همیشگی سایت تخصصی اکسپریا کوپنی را به همراه 50 درصد تخفیف در نظر گرفته ایم، که از طریق آن میتوانید پوسته مذکور را با قیمت نهایی 1.000 تومان خریداری کنید. برایِ برخورداری از این تخفیف ویژه، کُد « eid-theme » را هنگام خرید وارد کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

9 دیدگاه ها

  1. دوستان گوشی من برای شارژ کامل۱۰۰ باید یک ساعت و نیم تو شارژ باشه(سونیZ5)
    این طبیعیه؟؟؟

    پاسخ

    nimam4dual گفته:
    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۲۴

    اره دادا
    سعی کن گوشیت وقتی بین ۲۵ تا ۲۰ درصده بزنیش به شارژ اخر سرم این باتریای جدید نیاز ندارن صدرصد پر شن تا هشتاد بیشتر نزار تو شارژ بمونه، ماهی یه بارم بزار صفر شه، با این روش هیچ مشکلی واسه باتریت پیش نمیاد 🙂

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here