معرفی پوسته بسیار زیبا و منحصر به فرد « XS Plus » برایِ گوشی هایِ اکسپریا

9
۸,۴۲۱

sketch-14717640883661

امروز قصد معرفی یکی دیگر از کارهایِ طراح و توسعه دهنده ایرانی و عضوی از گروه پکسوتم، رضا پورفتح را داریم. پوسته پیشِ رو یکی دیگر از ایده هایِ ناب جناب پورفتح در دنیایِ طرح هایِ مفهومی میباشد. سری پوسته هایِ Plus به طور کلی از طرح هایِ مفهومی ایجاد شده و با توجه به طرحی که در ذهن پرورانده شده به وجود آمده اند.

مجموعه ای از رنگ هایِ شاد، طراحی نوین، حس جدید کار با گوشی هایِ سونی، همه و همه در پوسته جدید XS Plus (که نهایت بلوغ در سری Plus است) جمع شده اند. همانطور که پیشتر نیز اشاره کرده بودیم، این پوسته در دو نسخه طراحی و توسعه داده شده است، که قبلاً یک نسخه از آن را برایِ شما همراهان همیشگی معرفی کردیم و حالا نوبت به نسخه دوم رسیده است.

پوسته XS Plus از نظر طراحی بسیار به پوسته X Plus نزدیک است و تنها هدف از ساخت این پوسته، نزدیکی بیشتر به iOS 9 اَپِل میباشد. توسعه دهنده سعی کرده است در طراحی این پوسته نهایت دقت خود را به کار بندد و از این رو همه چیز در این پوسته در جایِ درست خود قرار دارد. این پوسته از صدایِ زنگ، مسیج و آلارم ساعت متناسب با ظاهر پوسته بهره میبرد، که به تجربه بهتر شما از این پوسته کمک شایانی خواهد کرد.

همچنین این پوسته مجهز به ساعتی اختصاصی برایِ صفحه قفل میباشد، که تنها بر رویِ گوشی هایِ Z2 و بالاتر قابل اجرا میباشد. به گفته توسعه دهنده این پوسته با گوشی هایی که مجهز به اَندروید 4.4 و بالاتر هستد به خوبی سازگاری دارد و برایِ اجرایِ صحیح نیز نیازی به دسترسی روت ندارد.

در صورتی که به این پوسته علاقه مند شده اید، میتوانید از طریق سایت کافه بازار این پوسته بسیار زیبا و منحصر به فرد را خریداری و بر رویِ محصول اکسپریایِ خود نصب نمایید.

صفحه اختصاصی پوسته XS Plus برای گوشی های اکسپریا در کافه بازار

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

9 دیدگاه ها

  1. حیف نیست تم های به این قشنگی رو پولی میزارین؟؟؟ رایگانش کنین تا همه استقبال کنن قول میدم حتی صد نفر هم از بازار دانلودش نکنن…اخه واسه تم پول میده

    پاسخ

  2. تم قشنگ و خوبیه ولی خیلی تغییر خاصی ایجاد نمیکنه بیشترین تغییری که ایجاد میکنه تغییر والپیپر به والپیپر iOS 9 هست وگرنه تغییرات جزئی دیگه اش هم دقیقا مثل تم های قبلی شون هست
    اینا رو نگفتم که بگم تم بدیه ! نه تم قشنگ و ساده ایه ولی اونطور که گفتن مفهومی و… نیست!
    از آقای پورفتح ممنونم

    پاسخ

  3. تو ازش در خواست کردی که به زد۳ اپدیت بده یه کم ازت تشکر کردو خوش حال شد بعد ازت معذرت خواهی کرد و گفت ما نمی تونیم به زد۳ اندروید۷ رو بدیم و این اخرین اپدیتش بود
    البته دست و پا شکسته این طوری فهمیدم

    پاسخ

    Amir Sharifi گفته:
    ۰۳ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۲۴

    گفته الان در حال حاظر نمیدونیم برای زد ۳ آپدیت باز هم قرار بدیم یا نه…

    نمیان اینجور چیزا رو بگن ک…

    پاسخ

  4. درود و خسته نباشید
    مثل همیشه عالیست
    ایده نوین و مفهومی در اروپا و آمریکا خیلی طرفدار داره ، اگه این تم در گوگل پلی منتشر میشد ازش بسیار استقبال میکردن

    پاسخ

    reza_1989_shz گفته:
    ۰۳ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۲۹

    ممنونم هومن جان، نظر لطفته.

    پاسخ

  5. سلام دوستان.

    من به سونی ایمیل زدم و این جواب را برای من ارسال کردن:

    Dear Amirhossein,

    Thank you for contacting Sony Xperia™ Online Support.

    In regards to your inquiry, we understand that you would like information on the release of Android™ ۷ for the Xperia™ Z3 and I will be glad to assist you. However, I am sorry to inform you that we do not have information in regards to future updates of this device model at the moment.

    As part of Sony Mobile’s commitment to excellent customer service, we offer a wide variety of mobile products to suit your lifestyle. If you require more information, or have any other questions, please visit http://www.sonymobile.com.

    Kind Regards,
    Cristhian

    سوالهای دیگه ای هم می پرسم و نتیجش رو برای دوستان میگم.

    موفق باشید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here