مقایسه صفحه نمایش اکسپریا Z1 , Z Ultra ، گلکسی نوت 3 و ال جی G2

7
۲۲,۲۰۶

display
امروز قصد داریم مقایسه ای را میان صفحه نمایش چهار گوشی Z1, Z Ultra , Note 3 و G2 انجام دهیم. بدون شک انتظار ها از این گوشی ها با توجه به قیمت آنها بسیار زیاد است. اما اینکه کدامیک در زمینه نمایش تصویر بر دیگری برتر است را با هم تماشا خواهیم کرد.

در این ویدئویی که با هم تماشا میکنیم از چپ به راست گوشی های اکسپریا Z Ultra – گلکسی نوت 3 ، اکسپریا Z1 و ال جی G2 قرار دارند. در این تصاویر گلکسی نوت 3 تصاویر روشن تری را نسبت به 3 گوشی دیگر به نمایش گذاشته است. اما رنگ ها در این گوشی کمی مصنوعی تر از سایر رقبا دیده میشود. شاید طبیعی ترین رنگ ها را در اکسپریا Z Ultra مشاهده کنیم. نظر شما در این باره چیست. کدامیک را نسبت به دیگران برتر میدانید.

مقایسه صفحه نمایش Z1, Z Ultra , Note 3 و G2

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

7 دیدگاه ها

  1. من میگم حالا این تبلیغات و جوسازی ها به کنار ؛
    وقتی کاربر میره با Note III کار میکنه و Z1 میخره باید چیکار کرد ؟! :))))

    سامسونگ و ال.چی باید برن یخچال و تلویزیون بزنن ؛
    چیزی که توش تخصص دارن ؛
    نه گوشی به اصطلاح هوشمند !

    پاسخ

  2. سلام
    علیرضا جان منم دقیقا با نظر شما موافق هستم.منم گوشیم اکسپریا زد هست.سونی خیلی رو صفحه نمایش و دوربین با فناوری های مختلف تبلیغ کرد.چه توی زد وان چه توی زد.اما در عمل هم زد و هم زد وان تو صفحه نمایش مشکل دارن.توی دوربین هم به خدا اصلا در حد تبلیغ هایی که میکنه نیست.باتری هم به قول شما که خیلی ضعیفه.تو این ویدیو هم با اینکه از سامسونگ متنفرم باید قبول کرد که واقعا صفحش عالیه.در تست دوربین بین تون 3 و زد وان نوت 3 خیلی بهتر عمل کرده.اگه خواستین لینکش رو بدم.ولی اینده سونی به نظرم خیلی عالی باشه.

    پاسخ

  3. انصافا عکس های نوت 3 خیلی روشن تر و پر رنگ تر بود و اصلا هم رنگ مرده نداشت
    من خودم طرفدار سرسخت سونی ام و خیلی سونی رو دوس دارم اما اینجا نوت 3 بهتر بود و بعدش جی 2 و بعدش زد اولترا و زد وان هم بدترین صفحه نمایش رو داشت
    فقط تو نشون دادن شکلک های آندروید زد اولترا و جی تو عکساشون پر رنگ تر و زنده تر بود نسبت به زد وان و نوت 3
    با این همه تبلیغ سونی رو صفحه نمایش های تریلومینوس زد اولترا و حتی زد وان بازم نوت 3 یه چیز دیگه ای بود
    سونی باید روی صفحه نمایش و بلندگوی گوشی هاش که اکسپریا زد یکی از کم صدا ترین و کم کیفیت ترین بلند گوهای سونی رو داره وباتری که من خودم یه اکسپریا وی دارم و اصلا از باتریش راضی نیستم اکه سونی روی این سه مشکل بیشتر کار کنه بدون شک حتی از سامسونگ هم برتر خواهد بود

    پاسخ

    Son of Sparda گفته:
    ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ساعت: ۱۸:۴۴

    عزیز جان رنگ های غیر واقعی
    خوب
    قشنگ
    ولی غیر واقعی غیر قابل قبوله و در واقعیت کسی قبولش نداره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here