ملاقات با زوج جدید بلندگوهایِ قابل حمل سری Extra Bass سونی

6
۴,۴۶۴

XB2-XB3-1

این روزها تب و تاب جوانان برایِ خرید اسپیکرهایِ قابل حمل و بلندگوهایِ جمع و جور بسیار بالا رفته است و سونی به خوبی این موضوع را درک کرده است. همه سونی را سلطان صدا و تصویر میدانند و این کمپانی اَصیل ژاپنی با تجربه بینظیری که در انتقال صدایِ شفاف و رسا و البته بسیار با کیفیت در کنار طراحی صنعتی خارق العاده دارد، بیش از پیش در دل کاربران جا باز کرده است.

سونی حدود چند ماه پیش از سری بلندگوهایِ جدید خانواده XB پرده برداشته بود، که شامل دو عضو اصلی XB 2 و XB 3 میباشد. اما وجه تمایز محصولات خانواده XB با سایر محصولات سونی چیست؟ XB در واقع مخفف Extra Bass یا همان صدایِ بم بیشتر میباشد. محصولات مجهز به این فناوری برایِ کاربرانی طراحی و ساخته شده است که به صدایِ بم علاقه بسیار زیادی دارند و از این رو، این بلندگوهایِ قابل حمل به نحوی پاسخگویِ نیازهایِ آنها هستند.

این بلندگوهایِ کوچک و جمع و جور برایِ نسل جوان طراحی شده اند و با داشتن رنگ هایِ خاص و جذاب هر نگاهی را به سمت خود معطوف میکنند. سونی برایِ این زوج بلندگوهایِ قابل حمل و بسیار زیبایِ خود مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را به عنوان بارزه ای اساسی نیز در نظر گرفته است، که از آنها محصولی قابل اطمینان برایِ حمل به جاهایِ مختلف من جمله ساحل دریا میسازد.

از قابلیت هایِ دیگر این بلندگوهایِ قابل حمل نیز میتوان به جفت شدن با گوشی هایِ هوشمند و داشتن دکمه ای اختصاصی برایِ پاسخگویی مستقیم به تماس ها بر رویِ بدنه هر دو مدل اشاره کرد. همچنین هر دویِ این محصولات دارایِ دکمه ای اختصاصی برایِ صدایِ بم بیشتر یا همان Extra Bass میباشند، که کاربر میتواند با فعالسازی آن صدایِ بم بیشتری را تجربه کند.

سونی میگوید این بلندگوها برایِ عاشقان موسیقی پاپ و دنس بسیار مناسب است، چون صدایِ شفافی را به کاربر ارائه میدهد و برایِ محیطی که دوستان دور هم جمع شده اند، ابزاری مناسب برایِ گذراندن اوقاتی شاد میباشد. این بلندگوهایِ قابل حمل کم کم در حال عرضه در نقاط مختلف دنیا هستند و یکی از اصحاب رسانه هایِ آسیایی تصاویری زیبا از این زوج شکار کرده است که دیدن آنها خالی از لطف نمیباشد.

XB2-XB3-2

XB2-XB3-3

XB2-XB3-4

XB2-XB3-5

XB2-XB3-6

XB2-XB3-7

XB2-XB3-8

XB2-XB3-10

XB2-XB3-12

XB2-XB3-13

XB2-XB3-15

XB2-XB3-16

XB2-XB3-19

XB2-XB3-20

XB2-XB3-21

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

6 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان…ببخشید من یه زد ۵ پرمیوم از یه بنده خدایی گرفتم حدود دوساعته…قراره تستش کنم…همه چیش خوبه….ولی وقتی آهنگ میذارم اولش صداش خوبه…ولی یه دفعه کم میشه صداش…بنظرتون مشکله سخت افزاری داره یا نرم افزاری؟رامشم فلش کردم ولی خوب نشد…یه رام دیگه فلش بزنم عایا..ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ

  2. وای چه قدر سبزه خوشگله اما اون زرده مدلش چی بود؟
    حالا همونو خیلی از این بیشتر دوست دارم امیدوارم بیاد ایران بخرمش

    پاسخ

  3. سلام، دوستان پلاستیک روی دوربین گوشیم که به در پشت چسبیده جدیدا همش جدا میشه از در پشت خیلی هم ریزه میترسم گم بشه، چیکار باید کنم که ثابت بمونه اونجا؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here