ممکن است سونی علاوه بر PS4 Neo، در حال کار کردن بر رویِ PS4 Slim نیز باشد !

6
۵,۲۶۵

2783522-asdfsdf1

همانطور که در جریان هستید، سونی پیش از کنفرانس خبری اش در مراسم E3 2016، رسماً وجود کنسول PS4 Neo یا همان PS4K را تأیید و اذعان کرد که مدتی است در حال کار کردن بر رویِ این کنسول میباشند؛ اما هنوز هیچ حرفی از تاریخ معرفی و عرضه این کنسول به میان نیامده است و یک راز باقی مانده است.

اما اَکنون دیگر زمان معرفی و عرضه PS4 Neo مهم نیست؛ چونکه بر اساس مصاحبه وال استریت ژورنال با یکی از تحلیل گران بزرگ دنیا Damian Thong، سونی در حال کار بر رویِ نسخه Slim کنسول محبوب PS4 خود میباشد و در زمان معرفی کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Neo، شاید سونی از PS4 Slim نیز پرده بردارد.

هنوز مشخص نیست که آقایِ Thong این موضوع را پیش بینی کرده است یا از دهن یکی از مقامات رسمی سونی شنیده است؛ اما در حال حاضر این موضوع مهم نیست! چرا؟ چون اگر به خاطر داشته باشید، سونی در دوره قبل برایِ کنسول PS3 خود چنین حرکتی را انجام داده بود و ما در نسل قبل 3 نسخه از کنسول PS3 را تجربه کردیم. پس این موضوع احتمال وجود چنین کنسولی را قوت میبخشد.

اگر به کمپانی مایکروسافت نگاهی بیندازیم، متوجه میشویم که رقیب سونی در این عرصه کمی مقرون به صرفه تر قدم برداشته است و با معرفی کنسول XBX1 S در واقع کنسول ارتقا یافته ای را با اَبعاد بهتر و ظاهری به نظر جذاب تر نسبت به قبل در اختیار کاربران خود قرار داده است. چه بسا که شاید سونی نیز در همین اَندیشه باشد و در آینده خبرهایی مبنی بر یکی بودن PS4K و PS4 Slim بشنویم…

چیزی که بدیهی است، هنوز هیچ منبع معتبری این موضوع را تأیید یا رد نکرده است و سونی نیز حرفی از زمان معرفی PS4 Neo یا PS4K به میان نیاورده است؛ اما شاید در مراسم Tokyo Game Show که در تاریخ 15 تا 18 سپتامبر 2016 میلادی ( 25 تا 28 شهریور 95 ) برگزار میشود، سونی با خبرهایی از کنسول PS4 Neo، PS4K یا PS4 Slim طرفداران خود را خوشحال کند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

6 دیدگاه ها

  1. عکس کناری ps4 چرا ps2 هست؟! :/ الان مثلا شبیه اسلیمه؟
    اگه بازی هاش برا ps4 معمولی هم میان،چه مرضیه قوی تر بخریم؟ما که تیوی ۴K ش رو هم نداریم…

    پاسخ

    PanaSONYc گفته:
    ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۳۶

    برای اوناییه که تا حالا PS4 نخریدن یا تلویزیون ۴K دارن ساخته!
    نه دورباره همه کنسول خودشون بندازن دور و یکی دیگه بخرن

    پاسخ

    ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۰۸

    کانسپت هست …
    طرح مفهومی !

    پاسخ

  2. “چون اگر به خاطر داشته باشید، سونی در دوره قبل برایِ کنسول PS3 خود چنین حرکتی را انجام داده بود و ما در نسل قبل ۳ نسخه از کنسول PS3 را تجربه کردیم. پس این موضوع احتمال وجود چنین کنسولی را قوت میبخشد.”

    کی سونی ۲ نسخه کنسول هم زمان عرضه کرده بود !؟!؟! اول از همه ps3 fat امد بعدش Slim و اخرم Super slim هر کدومم با فاصله ۲ سال عرضه شدن !!! لطفا اول تحقیق کنید بعد بنویسید !

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here