نتایج بنچمارک اسمارت فون های سامسونگ،سونی،ال جی و اچ تی سی مشخص شد

13
۱۲,۷۳۸

LG-G-Pro-2-HTC-One-M8-Samsung-Galaxy-S5-Sony-Xperia-Z2-camera

نتایج بنچمارک چهار غول اندرویدی 2014 مشخص شد.بدین ترتیب غول اچ تی سی در صدر قرار گرفت و پس از آن به ترتیب پرچمداران سامسونگ،سونی و در آخر ال جی قرار گرفتند.امتیازات آنان به ترتیب 38825 و 34898 و 32768 و 30068 میباشد که واقعا بالاست.جالب است بدانید که امتیاز بدست آمده برای اچ تی سی مختص ورژن آسیایی آن میباشد که با سی پی یو ی با فرکانس2.5 گیگاهرتز عرضه شده است و هنوز اخباری در رابطه با امتیاز نسخه ی اروپایی آن که با سی پی یوی 2.3 گیگاهرتز عرضه شده، بدست ما نرسیده است.جدول امتیازات این غول ها را در زیر مشاهده میکنید
Capture

Capturex

آپدیت : در نتایج اولیه بنچمارک امتیاز خیره کننده پرچمدار جدید HTC تعجب همگان را برانگیخت. تا جایی که بسیاری مدعی تقلب M8 در این بنچمارک شدند. بر اساس تست مجدد این دستگاه بوسیله برنامه Antutu X نتیجه بدست آمده به طرز خیره کننده ای نسبت به امتیاز قبلی پایینتر بوده و ادعای تقلب در بنچمارک توسط HTC One M8 را بیش از پیش قوی کرده است.

http://up.xperian.ir/do.php?imgf=up54937pw1396274977-Untitled.jpg

سامسونگ پیش از این تجربه تقلب در برخی بنچمارک ها را داشته که در صورت تایید تقلب از سوی HTC این شرکت نیز به جمع متقلبین در کسب امتیاز بنچمارک اضافه خواهد شد.

PhoneArena-gsmarena

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

13 دیدگاه ها

  1. من که با عقلم جور در نمیاد انگار یه جای کار میلنگه z2 نباید اینقدر پایین باشه!

    پاسخ

    3p3hr گفته:
    ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۱۸

    به احتمال خیلی زیاد بر روی رام نهایی بنچمارک نگرفتن وگرنه من الان با Z1 34500 اینا میزنم یعنی Z2 با رم 3 گیگ و CPU قویتر نمیتونه؟!

    پاسخ

  2. ایول سونی دمت گرم که کمترین تفاوت را داشتی 
    البته من توقع داشتم z2 با رم 3 و صفحه ipsلا ترین رو داشته باشه ولی میشه با یه کرنل کلاک cpu رو به 2.5 تقییر داد
    سونی کاراش درسته {البته به جز ایدیتاش که خجالت دارن}

    پاسخ

  3. سلام دوستان
    این بنچمارک هارو خیلی جدی نگیرید چون تقلب زیاد میشه htc هم از سخت افزار تقریبا مشابه بقیه پرچمدارها استفاده میکنه مگه میشه اینقدر از رقبای دیگه قدرت بیشتری رو نشون بده؟
    خبر تقلب htc one m8 هم فاش شده اینم لینکش از سایت معتبر زومیت
    http://www.zoomit.ir/articles/mobile/10269-htc-one-m8-benchmark-optimizations

    پاسخ

  4. hTC جان چه خبره مگه؟ میخوای تقلب کنی یه کم نه اینقدر زیاد که. یه 3 تا 4 هزارتا نه 11 هزارتا که.
    (دوستان دقت کردین تو تست اول سامسونگ 34هزار شد بعد تو تست دوم 35هزار شد. یعنی سامسونگ از تقلب تو S4 و NOTE 3 خجالت زده شده میخواسته جبران کنه تو S5 از امتیاز واقعی کم کرده؟)

    پاسخ

  5. بابا خیلی شما عقبید هااا!! سایتا دیگه هفته قبل این نتایج رو گذاستن بعدش  مقاله تقلب htc هم اومد بیرون! در ضمن اشتباه گفتید htc آسیا کلاک 2.5 داره اما مال اروپا 2.3 !! از internet explore استفاده میکنید فک کنم که این قد عقبید !! 😀

    پاسخ

    afshin گفته:
    ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here