نتایج بنچمارک سونی A003SO احتمالا به استفاده از اسنپدراگون 690 در اکسپریا 10 مارک 3 اشاره دارد

5
۱۱,۲۸۰

به تازگی تلفن هوشمند جدید سونی با برچسب “Sony A003SO” در پایگاه داده سیستم بنچمارک و اعتبار سنجی گیک بنچ (Geekbench) ظاهر شده است. این لیست منتشر شده می تواند حدسیات راجع به نسخه ژاپنی از گوشی سونی اکسپریا 10 مارک 3 تکمیل کند.

لیست منتشر شده Geekbench نشان می دهد که این تلفن هوشمند مرموز سونی با شماره مدل A003SO به 6 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 11 مجهز شده است. قلب تپنده این تلفن همراه را سیستم روی تراشه اسنپدراگون تشکیل می دهد که با نام رمز “lito” و فرکانس پایه 1.80 گیگاهرتز به آن اشاره شده است. این چیپست در آزمون های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench به ترتیب امتیاز های 601 و 1821 را کسب کرده است.

طبق اطلاعات بدست آمده از کاربری با نام Sumahoinfo ، گوشی Sony A003O می تواند شماره مدل نسخه ژاپنی Xperia 10 مارک 3 باشد که پیش از این شایعاتی درباره آن در فضای مجازی پیچیده بود. با توجه به نام رمز “lito” ، تشخیص اینکه سونی برای این گوشی هوشمند از کدام چیپ ست از خانواده محصولات کوالکام استفاده کرده است کار ساده ای نیست ، اما این احتمال وجود دارد که با یک چیپ ست از سری 600 پردازنده های اسنپدراگون رو به رو باشیم. گزارش های اخیر ادعا می کنند که گوشی بعدی شرکت سونی اکسپریا 10 مارک 3 خواهد بود و این محصول با چیپ ست اسنپدراگون 690 مجهز به مودم 5G وارد بازار خواهد شد. از این رو این احتمال وجود دارد که A003S0 گوشی Xperia 10 III باشد.

نتایج بنچمارک سونی A003SO احتمالا به استفاده از اسنپدراگون 690 در اکسپریا 10 مارک 3 اشاره دارد

ماه گذشته ، استیو همرستففر (Steve Hemmerstoffer) ، یکی از مورد اعتماد ترین افشاگران در حوزه تکنولوژی رندرهای CAD از گوشی اکسپریا 10 مارک 3 را منتشر ساخته بود. این تصاویر پیش نمایش نشان می داد که ابعاد تلفن هوشمند جدید سونی 154.4 در 68.4 در 8.3 میلی متر است و یک صفحه نمایش 6 اینچی با حاشیه های قابل توجه را در اطراف خود جای داده است. این گوشی دارای دو بلندگو روی پنل جلویی و یک حسشگر اثر انگشت در لبه کناری به صورت تلفیق شده با دکمه پاور را نیز به همراه دارد. به نظر می رسد که از حیث طراحی ، گوشی سونی اکسپریا 10 مارک 3 تفاوت چندانی با مدل قبلی خود یعنی اکسپریا 10 مارک 2 نداشته باشد.

پیکربندی دوربین های پشتی این گوشی خبر از استفاده از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی ، یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی می دهند. انتظار می رود که این گوشی در همین ماه فوریه توسط سونی معرفی شود. همچنین به رسم هر ساله شاهد این خواهیم بود که ژاپنی ها پرچمدار جدید خودشان را که این بار احتمالا اکسپریا وان مارک 3 نام گرفته باشد را به جدید ترین سیستم روی تراشه اسنپدراگون 888 مجهز کرده و به بازار عرضه کنند. از طرفی باید منتظر گوشی میان رده Xperia L5 با چیپ ست مدیاتک Helio P35v نیز باشیم.

نظر شما درباره این اطلاعات تازه منتشر شده چیست؟

[تعداد: 3    میانگین: 5/5]

5 دیدگاه ها

  1. اکثر سایتای اروپایی زدن ۷۶۵G

    پاسخ

    محمدرضا سیمین فر گفته:
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ساعت: ۱۲:۲۹

    بله در جریانش هستم، منتهی این خبر از همه زودتر اومده بود و داخلش به اسنپدراگون ۶۹۰ اشاره شده بود. چیزی تا معرفی رسمی گوشی باقی نمونده ، بزودی با مشخصات کاملش در خدمتتون هستیم.

    پاسخ

  2. عالی امتیاز خوبی گرفته بهش میاد ۷۵۰باشه اخه گوشی سامسونگA52 5Gتو ازمون گیک بنچ تقریبا همین امتیاز گرفته !بعدش چطور ۶۹۰همچین امتیاز بالایی گرفته!
    فقط حیف شد خبری از
    گوشی نسخهPLUSیا ULTRAنیست امیدوارم نسخهplusهم برای میان رده معرفی کنه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here