نتایج یک تحقیقات نشان میدهد بیشتر مردم بعد از 4 ماه از تلفن همراه خود خسته میشوند.

9
۶,۹۳۹

gsmarena_001 (1)
مردم همواره به دنبال بهترین ها هستند و برای به دست آوردن آنها نیز گاهی انتظار زیادی میکشند. داشتن یک اسمارت فون با امکانات کامل و ویژه اهمیت زیادی برای بسیاری از ما دارد. سخت افزار قوی ، دوربین با کیفیت ، نسخه نرم افزاری به روز و … عواملی هستند که در انتخاب ما نقش بسزایی را ایفا میکنند.

بر طبق نتایج تحقیقاتی که به تازگی در انگلستان به عمل آمده است مشخص شده بیشتر کاربران بعد از گذشت 4 ماه از تلفن همراه خود خسته شده و در پی خرید یک محصول جدید با امکانات عالی تر هستند. جالب اینجاست که یک چهارم از این افراد در همان ماه اول از گوشی خود خسته میشوند. در این بین دو سوم از مردم گفته اند که بعد از گذشت 3 الی 4 ماه سعی در تعویض تلفن همراه خود دارند حتی اگر گوشی فعلی آنها نیز به درستی و بدون مشکل کار کند.
دیوید جانسون مدیر کل O2 در اظهار نظری گفته است. با سرعت پیشرفت فناوری و معرفی محصولات با قابلیت های جدید جای تعجب نیست اینکه شادی مردم از خرید یک گوشی جدید به زودی پایان بیابد و محصولات جدید آنها را به خرید یک تلفن همراه جدیدتر ترغیب کند.

البته نتایج این بررسی را نمیتوان به صورت مطلق در نظر گرفت. چرا که برخی از مردم هستند که مدت زیادی حتی چند سال از یک تلفن همراه استفاده میکنند بدون اینکه سعی در تغییر آن و خرید تلفنی جدید داشته باشند. اما شما چطور ؟ آیا به تلفن همراه خود وفادار هستید و مدت زیادی را با آن سپری میکنید یا خیلی زود تلفن همراه فعلی شما دلتان را زده و سعی در خرید یک محصول جدید با امکانات بیشتر هستید ؟

xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

9 دیدگاه ها

  1. این جا هست که برتری آیفون با سیستم عامل IOS کاملا مشخص میشه …
    من به شخصه گوشی اندروبد دارم چون معلومه دیگه گرون هست(ولی کاملا به قیمتش می ارزه)

    پاسخ

  2. منم سالی یه باز عوض میکنم.اولxperia x10 mini proداشتم.
    بعد xperia x10i
    بعدxperia mini
    بعدxperia arc s
    دیروز xperia z گرفتم.حالا ببینیم سال دیگه xperia چی میده بیرون ما عوض کنیم.

    پاسخ

    amir گفته:
    ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ساعت: ۰۲:۳۲

    z ro chand gerefti?????

    پاسخ

  3. منم الان چند باره سر 4 ماه گوشی رو میفروشم و گوشی جدید میگیرم . اصلا خوب نیست . قبلا یک گوشی داشتم عاشق گوشیم بودم و خیلی کم به فکر عوض کردن می افتادم . ولی الان هنوز گوشی رو نخریده ازش بدم میاد .

    نمیدونم چرا ولی هنوز گوشی نیامده که به ته دلم بچسبه . و یک چیز دیگه هم هست من الان خیلی دوس دارم اچ تی سی باترفلای اس بخرم ولی از پدرم گرفته تا دوستام همه و همه به من میگن برو نوت 3 بخر که هیچ علاقه ای بهش ندارم اما نوت 3 رو دارم میخرم برای هیمن ادم زود از گوشی خسته میشه چون همیشه نمیتونه اون چیزی رو که میخواد بخره .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here