Sony-logo
بر اساس یک نظرسنجی وفاداری طرفداران سونی به محصولات این شرکت در سطحی بسیار پایینتر از رقبا قرار گرفته است. این نظرسنجی که توسط سایت معتبر وال استریت صورت گرفته است سونی در حفظ مشتریان خود نسبت به دیگر رقبا ضعیف تر عمل کرده و کاربران خود علاقه چندانی به استفاده از محصولات اکسپریا در آینده ندارند.

بر طبق این نظرسنجی که از 3000 نفر در کشورهای ایالات متحده، انگلستان و استرالیا به ثبت رسیده تنها 24% از کاربران سونی به محصولات این شرکت وفادار هستند و اسمارت فون های سونی را به دیگر محصولات ترجیح میدهند. در این نظر سنجی اپل با 76% میزان وفاداری کاربران خود در جایگاه نخست قرار گرفته و سامسونگ نیز با 58% در رتبه دوم قرار دارد.

Sony-loyalty-WDS-survey-640x359

شاید یکی از مهمترین دلایل این عدم نارضایتی کاربران، به خاطر عملکرد سونی در به روزرسانی محصولات خود باشد. البته عامل دیگر نیز میتوان به مناطقی است که نظرسنجی در آنجا انجام شده است. چرا که سونی همواره در برخی کشورها از جمله ایالات متحده عملکرد ضعیفی داشته و با قدرت به بازار این کشور ها ورود پیدا نکرده است. اگر کاربران برخی کشورهای دیگر نیز در این نظرسنجی حضور داشته باشند نتایج قطعا به این صورت نخواهد بود.

xperiablog