نرم افزارها اجرای ۷۵۰ هزار اپلیکیشن اندروید روی ویندوز 8 و سرفیس پرو با App Player

1
۷,۳۳۸

bluestacks-charm-menu-for-win8-from-home-1-001-500px-narenji-ir
BlueStacks استارت آپی است که با هدف آوردن اپلیکیشن های اندرویدی به کامپیوترهای ویندوزی و مک ها تاسیس شده است. این شرکت امروز از نسخه نهایی نرم افزار App Player خود رونمایی کرد که برای استفاده در کامپیوترهای ویندوز 8 و سرفیس پرو مایکروسافت بهینه سازی شده است.

این حرکت یک برنامه گسترده است که پس از توافق با برخی از نامهای بزرگ اکوسیستم PC همچون ایسوس، ام اس آی و AMD آغاز شده بود. اکنون لنوو، اچ پی و دل هم به این حرکت پیوسته اند. امروز با معرفی نسخه ویژه ویندوز 8 این برنامه و همچنین پشتیبانی از سرفیس پرو برای اولین بار، می توان گفت که نقطه عطفی مهم و حیاتی برای این سیستم عامل و مایکروسافت در پیش رو است.

حالا به کمک BlueStacks کاربران می توانند بیش از ۷۵۰ هزار اپلیکیشن اندروید را بر روی کامپیوترهای ویندوز 8 خود اجرا کنند. این می تواند یک گام بسیار بزرگ برای سیستم عاملی باشد که فعلا تنها ۳۵هزار اپلیکیشن را در اپ استور خود لیست کرده است.

روزن شارما مدیرعامل BlueStacks می گوید: «سرفیس پرو یک ابزار ابداعی عالی است، اما هیچ اپلیکیشن برجسته ای ندارد. اما این کار ما مشکل را حل می کند و ارزش افزوده فراوانی برای خریداران به ارمغان می آورد.»
bluestacks-charm-menu-for-win8-from-app-002-500px-narenji-ir

برای شخصی سازی این نرم افزار در سیستم عامل جدید، BlueStacks به شما امکان می دهد که پلیر را در یکی از کاشی های صفحه اول ویندوز 8 قرار دهید و همچنین در حالت تمام صفحه واقعی از آنها استفاده کنید. همچنین در این پلیر اپلیکیشن های اندروید می توانند از سنسور های حرکتی سرفیس پرو و دیگر تبلت های ویندوز 8 هم بهره ببرند.
نارنجی

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here