نرم افزار اختصاصی Movie Creator سونی به نسخه ای جدید بروزرسانی شد !

1
۴,۶۱۱

Sony-Movie-Creator-C1

سونی موبایل دقایقی پیش برنامه اختصاصی Movie Creator خود را به نسخه ای جدید بروزرسانی کرد. این بروزرسانی با خود قابلیت جدیدی به همراه ندارد و سونی تنها به رفع مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران و بهبود کارایی ویژگی هایِ اضافه شده در نسخه هایِ قبل پرداخته است.

در نسخه هایِ پیشین این نرم افزار، سونی یک قابلیت جدید و چند بهبود در عملکرد مهم ترین قسمت هایِ این نرم افزار را برایِ کاربران به ارمغان آورده بود. ویژگی اضافه شده به نسخۀ قبل که شاید پیش از اینها جایِ خالیش احساس میشد، قابلیت اضافه شدن زیرنویس بر اساس محیط جغرافیایی به ویدئوهایِ انتخابی بود.

بهبودهایِ مد نظر هم در نسخۀ پیشین بسیار به جا بودند. کاربر در بخش ویرایش فایل ویدئویی نرم افزار Movie Creator میتوانست شروع قسمت مد نظر را به صورت دستی انتخاب کرده و همچنین میتوانست قسمت برش خوردن ویدئو را نیز به صورت دستی تغییر دهد. همچنین در نسخۀ قبل شیوۀ انتخاب محتوی نیز بهبود یافته بود و کاربر دیگر مشکلی برایِ نمایش میزان محتوی به نمایش درآمده نداشت.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Movie Creator خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت نسخه جدید آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here