نسبت سایز صفحه نمایش به اندازه گوشی،در معروف ترین اسمارتفون ها: اکسپریا Z1 در پایین ترین رتبه قرار نگرفت!

5
۱۰,۲۶۶

Screen-size-to-phone-size-chart-640x843

همانطور که همه به یاد داریم،پس از معرفی اکسپریا زد وان،بسیاری از افراد انتقادهایی از سایز صفحه نمایش نسبت به اندازه این گوشی داشتند،این انتقاد در واقع قسمت بالا و پایین ِ جلوی گوشی را شامل میشد و گفته میشد فضای خالی نسبتا زیادی در این قسمت وجود دارد که اگر بیشتر آن را صفحه نمایش پوشش میداد،قطعا زیباتر به نظر می رسید.

اما حالا شکل زیر نشان میدهد که Z1 در رده پایین ترین اندازه صفحه نمایش نسبت به ابعاد جلوی گوشی قرار ندارد،و گوشی های دیگری هستند که در این ویژگی پایین تر ازZ1 قرار دارند.

در عکس زیر مشاهده خواهید کرد که Z1 از نسبت اندازه 65.5 درصد بهره میبرد و Z1 Compact پایین تر از آن، نسبتِ 61.7 درصد را به خود اختصاص داده است.اما 2گوشی معروف یعنی iphone 5s و lumia 1020 نیز به ترتیب با نسبت 60.6 و 59.8 پایین تر از زد وان قرار گرفته اند.

در واقع با توجه به عکس زیر LG G2 با عدد 75.7 درصد از بهترین سایز صفحه نمایش نسبت به اندازه جلوی گوشی برخوردار است.اما این را هم فراموش نکنید که اگر گوشی اکسپریا ZL در این لیست بود،با نسبت 75.84 درصد جزو بهترین ها قرار میگرفت،زیرا این گوشی طبق نموداری که پیش از این مشخص شده بود این میزان را به خود اختصاص داده بود.

Screen-size-to-phone-size-chart-640x843

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

5 دیدگاه ها

  1. سلام دادا میشه بگی زد ال رو چند خریدی و باتریش چطوره میخوام یاز زد بخرم یا زد ال در ضمن اندریود 4.3 توش چطوره ؟ میشه از بخش دوربین وفیلمبرداریش واسم اسکرین شات بفرستی فیلم برداریش فوکوس دستی یا تعقیبی داره؟alirezalt26i@gmail.com
     

    پاسخ

  2. چرا این اپدیت 4.3 واسه sp هنوزتو برنامه pc companian نیومده؟

    پاسخ

    Son of Sparda گفته:
    ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ساعت: ۲۲:۵۰

    ووووووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    وووووووووووووووووووووولمون کنین تو رو به هرکی دووس دارین
    بعد از آپدیتم ولمون نمییییییییییییییککککککککککککککککککنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن!!!!!!!!!!!!!!!
    2ماهه تو همه مطلبی اسم SP ه ه ه ه هه ه ه ه
    والا باید SP بشد پرچمدار!!!!!!!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here