نسخه بتای لانچر اختصاصی اکسپریا با اضافه شدن چند قابلیت جذاب به روزرسانی شد.

24
۱۶,۰۹۲


طرح بتای برنامه ها پروژه ای موفق از جانب سونی است که در دو سال اخیر به بسیاری از برنامه ها راه پیدا کرده است. آزمایش قابلیت های جدید در قالب یک نسخه بتا باعث شده تا با بازخوردهای کاربران قابلیت های مورد نیاز به گوشی های اکسپریا وارد شود.

یکی از برنامه هایی که در طرح بتا شرکت داده شده لانچر اختصاصی اکسپریا است که به روزرسانی های متعددی را هم دریافت کرده است. سونی حدود یک ماه قبل، چند ویژگی جدید را با یک به روزرسانی بزرگ به لانچر اکسپریا وارد کرد. حالا این لانچر مجدداً به روزرسانی شده و قابلیت های جدید و بسیار جذابی را در خود جای داده است.

این نسخه به عنوان جدیدترین نسخه بتای لانچر اختصاصی اکسپریا با شماره ساخت 11.0.A.0.1 به انتشار رسیده است. یکی از جذاب ترین قابلیت ها که در این نسخه مشاهده کردیم، اضافه شدن حالت سوئیپ به لانچر است. به این صورت که با کشیدن دست از پایین به بالا در صفحه اصلی، منوی برنامه ها باز میشود. حتی در تنظیمات اصلی لانچر، گزینه ای برای پنهان کردن دکمه منوی برنامه ها گنجانده شده تا دسترسی به منوی برنامه تنها با همان حالت سوئیپ فعال باشد.

همچنین در این نسخه، گزینه ای برای انتخاب حالت 6×4 و 6×5 به منوی برنامه ها اضافه شده است. در نسخه قبل حداکثر حالت 5×5 برای چینش آیکون برنامه ها وجود داشت که حالا یک ردیف بیشتر برای برنامه ها را میتوان انتخاب کرد. همچنین سرعت و عملکرد این لانچر نیز در آپدیت جدید بهبود داشته است.


این نسخه از لانچر بتای اکسپریا هم اکنون از طریق پلی استور اختصاصی اکسپریا برای دانلود در دسترس شما علاقه مندان به محصولات اکسپریا قرار دارد. اگر قصد تست کردن قابلیت های جدید برنامه مذکور را دارید، فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر جدیدترین نسخه بتای برنامه لانچر اکسپریا را بر روی محصول اکسپریای خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

24 دیدگاه ها

  1. سلام.
    دوستان توی منو اون قسمت که ذره بین هست،قبلا برنامه هایی که اخیرا استفاده میکردم رو میاورد.
    البته توی z3 که داشتم.
    الان چرا نمیاره؟
    ممنون

    پاسخ

  2. ای بابا چرا نمیشه برنامه هارو تو منو جابجا کرد؟

    پاسخ

    pariu گفته:
    ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۱

    دستت رو روی اپلیکسشن نگه داری جابجا میشه مشکلی نداره ی فضای خالی صفحه آخرم دستت رو نگه داری ضربدر روش میاد که برای آنیستال کردن نرم افزارا بزنی راحت.

    پاسخ

  3. درود و عرض ادب خدمت اقای معراجی و همکاران و همه دوستان سایت

    روی اندروید۵.۱ نصب شد.
    هم عملکرد.خوب هست
    هم چینش برنامه ها بهتر شد
    هم ایکن اعلام تعداد پیام رنگ ابی زیبایی داره
    و اینکه موقع عملکرد روی ایکن نماد ساعت و…خیلی با دقتتر زیباتر شده.
    در پایان هم پنهان کردن منو واقعا عالی

    My love SONY

    پاسخ

  4. نسخه اصلی این برنامه رو میشه گیر اورد؟ مثلا از فایل های سیستمی گوشی های جدید استخراج بشه و توی اپ استور اکسپریان بذارید؟ XA U دارم چند بار اپدیت شده و اندروید۷ داره ولی لانچر تقریبا هیچ تغییری نسبت ب اول نداشته.

    پاسخ

  5. یادم میاد Xperia های سونی اریکسون مثل X mini هم با سوایپ کردن صفحه هوم رو به بالا منوی برنامه ها نمایان میشد.
    خوشحالم دوباره از همون قابلیت پشتیبانی میکنه

    پاسخ

  6. حدود ۲ سال بود خیلی به لانچر نمیرسیدن اما مثل اینکه جدیدا یه تکونی خوردن هر بار قابلیت های خوبی اضافه میشه. کاش همه بخش های سونی اینطوری بودن

    پاسخ

  7. خیلی عالیه.لااقل توی لانچر کارش حرف نداره.این لانچر اگه دبل تب ویک آپ رو هم اضافه کنه میشه بهترین لانچر.البته گوشیه من این قابلیتو داره،واسه بقیه دوستانی که گوشی میان رده دارن میگم.

    پاسخ

    sasan.tgh گفته:
    ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۶:۵۲

    و ماهایی ک پرچمدار بدون دبل تپ داریم (پریمیوم -_-)

    پاسخ

    Milad leopard گفته:
    ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۳۲

    آره خدایی.واسه خودمم شده معما!!سونیه دیگه

    پاسخ

    pariu گفته:
    ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۵

    منم دبل تب رو دوست دارم بیاد روو ایکس زد پرمیومم اما یکمم فکر کردم جالبه اگر نباشه ی بار میزنی قفل باز میشه اما اگر باشه هم کلید پاور رو فشار نمیدی. ممکنم هست سونی به این فکره یا پاور با کیفیت هست مشکلی پیش نمیاد یا زرنگی کرده پاور رو بعد ی مدت خراب کردیم بریم سراغ گوشی جدید والااااا ولی بازم دمش گرم من دبل تب باشه نباشه راضیم از حس گوشی راضی باشه دلت کناز میای بعضیام گیر میدن به اپ های پیشفرض که مثلا سامی بیشتر داره خب درعوض با اینکه از همشون استفاده نمیکنی رمت بیشتر رفته و حافظه داخلی ضمنا روو این هرچی خواستی خودت راحت بودی میریزی و به حالت فرقی نداره حالا این صلیقه ایه ولی من اینطوری فکر میکنم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here