نسخه جدید برنامه تلگرام با اضافه شدن چند ویژگی بسیار جالب منتشر شد.

3
۹,۹۸۷


شکی نیست که برنامه تلگرام، در حال حاضر محبوب ترین پیام رسان بین کاربران ایرانی است. استفاده از تلگرام، نه تنها جنبه پیام رسانی دارد، بلکه قابلیت های دیگر مثل کانال، باعث شده تا بسیاری از ما ساعات زیادی از شبانه روز را صرف گشت و گذار در این محیط مجازی کنیم.

امروز، نسخه ای جدید از برنامه تلگرام در گوگل پلی منتشر شد که چندین و چند قابلیت جذاب و البته پرکاربرد را با خودش به همراه دارد. مهمترین قابلیت به کار گرفته شده در نسخه جدید برنامه تلگرام، امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی کاربر به صورت زنده است. پیش از این شما میتوانستید موقعیت فعلی خود را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید که با جا به جایی، موقعیت جدید به کاربر مخابره نمیشد. اما حالا موقعیت لحظه به لحظه شما هم در صورت نیاز برای دوستان شما ارسال خواهد شد.

همچنین در نسخه جدید، ادمین گروه میتواند پیام سایر مدیران را به راحتی شناسایی کند. همچنین میتوانید انتخاب کنید که کاربران جدید تا چه اندازه پیام های قبلی سوپرگروه ها را مشاهده کنند. علاوه بر این موارد در نسخه جدید، یک پلیر صوتی جدید به صورت آزمایشی در حال کار است که هنوز به صورت کامل قابل استفاده برای تمامی کاربران نیست.

پشتیبانی تلگرام در خصوص نسخه جدید میگوید: از این پس می توانید تلگرام را در زبان‌های فرانسوی، مالای، اندونزیایی، روسی و اوکراینی استفاده کنید. و اما زبان‌های بیشتری، از جمله فارسى، نیز در آینده ای نزدیک به تلگرام اضافه خواهند شد.

این برنامه هم اکنون در گوگل پلی برای دانلود قرار دارد. علاوه بر گوگل پلی، آخرین نسخه برنامه تلگرام را همین حالا میتوانید از لینک زیر در پلی استور سایت تخصصی اکسپریا دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

3 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان …کسی فست شارژ خوب مناسب سونی X سراغ داره ؟
    UCH10 فایده نداشته برام مثل معمولی خودش عمل میکنه …
    چه مدلی که واقعا کار بده پیشنهاد می دین؟

    پاسخ

    ho3ein_pk گفته:
    ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۰۳

    الان شارژر خود ایکس فست نیست؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here