نسخه سفارشی لپ تاپ Vaio Z سونی با همکاری مرسدس بنز عرضه خواهد شد.

11
۹,۵۷۰


سونی در سال 2014 بخش لپ تاپ های Vaio را به فروش رساند تا بدین ترتیب برای همیشه از این بازار خارج شود. هم اکنون عمده سهام این بخش در دست شرکای تجاری ژاپن است اما سونی همچنان 5 درصد از سهام Vaio را در اختیار دارد.

سونی در روزهایی که وایو را در اختیار داشت خانواده ای در لپ تاپ های خود به اسم Vaio Z راه اندازی کرد. پس از استقلال Vaio همچنان این خانواده فعال بوده و تولید آن در رده لپ تاپ های گران قیمت ادامه دارد. با وجود استقلال Vaio از سونی هنوز هم خون سونی در رگ های لپ تاپ های این شرکت جریان دارد. الهام گیری از طراحی قدیمی وایو در جدیدترین محصولات این شرکت به وضوح دیده میشود.

کمپانی مستقل وایو امروز خبر داد که نسخه ای سفارشی از لپ تاپ Vaio Z با همکاری مرسدس بنز را به زودی عرضه می کند. در این نسخه سفارشی لوگوی بنز بر روی تاچ پد لپ تاپ و تصویر بنز بر پشت بدنه حک شده است. نکته بسیار جالب اینکه وایو حتی از صدای موتور بنز برای بوت سیستم عامل دستگاه استفاده کرده است.


وایو این لپ تاپ را در دو طرح Vision Tokyo و 300SL عرضه میکند. تفاوت این دو مدل تنها به طرح و لوگویی است که بر روی بدنه لپ تاپ حک شده است و از حیث سخت افزاری کاملا مشابه یکدیگر هستند. البته هر کدام از این دو نیز با دو نوع پردازنده Core i7 و Core i5 خواهند بود تا مجموعا 4 مدل از این لپ تاپ پیش روی مشتریان قرار داشته باشد.

نسخه سفارشی لپ تاپ وایو Z علاوه بر پردازنده که در دو نوع عرضه میشود، به 8 گیگابایت رم 256 گیگابایت هارد SSD، دو پورت یو اس بی 3.0.1 و صفحه نمایش 13.3 اینچی با رزولوشن 2560×1440 مجهز است. این نسخه سفارشی عرضه بسیار محدودی خواهد داشت به طوری که گفته میشود تنها 100 مدل از آن به فروش خواهد رسید. عرضه این لپ تاپ فقط به بازار ژاپن محدود شده و قیمت آن نیز 250 هزار ین برابر با حدود 2300 دلار است.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

11 دیدگاه ها

  1. خوش به حال ژاپُنی ها گوشی هاشون اصل ژاپن هست، نه اینکه تو چین سرو ته شو به هم وصل میکنن میدن به خورد ما ها (مخصوصاً خاورمیانه) ما رو گوشیمون ساخت ایران باشه لعنتش میکنیم ولی اونا افتخار می کنند، چرا؟!!! چون میدونن تو کشورشون به خاطر پول هر کاری نمیکنن و بهترین عاشقانه ترین و… خدمات رو انجام میدن ولی مــــــــــــا چی 😐

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۲۳

    سعید من فکر یدونه سفر نهایتا یک هفته ای به ژاپن هستم.
    پایه ای شریکی بریم؟

    پاسخ

    AmirAloone گفته:
    ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۰۴

    وایسید سه شنبه که منم بیام

    پاسخ

  2. اوپس .سونی و بنز با هم بشن چه غوغایی میشه
    یه لپتاپ سوپر لاکچری میشه با این حال میده بری دانشگاه پروژه اراعه بدی
    :دی

    پاسخ

    Asustek گفته:
    ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۱۹

    سخت افزارش پایینه،هشت گیگ رم چیه اخه

    پاسخ

    mohammadali920 گفته:
    ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۲۴

    شما با همون ۸گیگ رم نرمافزار پریمیر اجرا کن کم نمیاره
    حتی ارشی کد و اتوکد و فتوشاپ رو هم راحت میاره بالا
    یه نگا به سری های قبلی بندازی به قدرت لپتاپ های سونی پی میبری

    پاسخ

    arvin393 گفته:
    ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۱۲

    چه پروژیه پر باری بشه اون!!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here