نسل دوم اسمارت بند سونی هم اَکنون در چند کشور اروپایی در دسترس علاقه مندان قرار دارد !

8
۸,۳۱۰

SmartBand-2-SWR12-gallery-03-1240x840-9e30553524b9c4732a338b5e0ed0508f

سونی موبایل قبل از شروع نمایشگاه IFA 2015 از نسل دوم دستبند هوشمند خود رونمایی کرد، اما کنفرانس امسالِ سونی موبایل در نمایشگاه IFA آنقدر هیجان اَنگیز و پربار بود که نسل دوم دستبند هوشمند و توانایِ سونی کلاً از یادها رفت. حال از اروپا خبر میرسد که سونی موبایل اسمارت بند 2 خود را با اسم رمز SWR12 برای خرید در برخی از کشورهایِ اروپایی در دسترس علاقه مندان قرار داده است.

اگر در خبر معرفی نسل دوم دستبند هوشمند سونی با ما همراه بوده باشید، حتماً در جریان هستید که نسل جدید این دستبند علاوه بر تمامی امکانات نسل قبل مجهز به یک سنسور ضربان قلب شده است، که میتواند میزان استرس و فعالیت هایِ کاربر را به صورت دقیق اندازه گیری کرده و از طریق نرم افزار Lifelog این اطلاعات را در اختیار کاربر قرار دهد.

همانطور که اشاره شد، در برخی از کشورهایِ اروپایی هم اَکنون این دستبند برای علاقه مندان در دسترس است. به عنوان مثال این دستبند هوشمند در کشور انگلستان با قیمت 99.99 پوند، در کشورهایِ اسپانیا و آلمان با قیمت 119.99 یورو و در کشورهایِ فرانسه، ایتالیا و هلند با قیمت 129.99 یورو موجود میباشد. پیش بینی میشود که به زودی شاهد حضور این دستبند جذاب در کشور عزیزمان هم باشیم.

SmartBand-2-SWR12-Sony-Mobile-Store-640x486

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. برای من پره کاربرده واقعا خیلی مخصوصا امکانان جدیدش

    پاسخ

    Soheil گفته:
    ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۱۴

    آقا شرمنده بی ربطه اما راجع به اندروید 6 معمولا سونی اولش یه لیست اولیه میده بعدش باز یه سری اسمارت فون بهش اضافه میشه احتمال زیاد اکسپریا زد 1 هم به لیست اضافه میشه .اون موقع که میخواست لالی پاپ بدم اینکارو کرد

    پاسخ

  2. پس این مارشاملو برای زد2 چی شد؟نیومد؟زود باشید دیگه

    پاسخ

    ReZa گفته:
    ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۲۴

    حاجی هنوز هیچ کدوم از گوشی های سونی اپدیت مارشملو رو نگرفتن چند ماه طول می کشه بیاد.صبر داشته باش…

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here