نظرسنجی هفته: طرفداران اکسپریا، به غیر از برند سونی به چه برند دیگری علاقه دارند؟

110
۱۴,۵۷۷

Best-New-Year-Smartphone’s-of-2016
به طور قطع قریب به اتفاق کاربران سایت تخصصی اکسپریا، سابقه کار با یک اسمارت فون از خانواده اکسپریا را داشته باشند. شاید بسیاری بر اساس تحقیق و بررسی ویژگی ها و مزایای مورد نظر خود یک اسمارت فون از خانواده اکسپریا با انتخاب کردند و برخی دیگر نیز بر اساس تعصبی که بر روی این برند دارند حاضر به استفاده از هیچ محصول دیگری نیستند

همواره صحبت های جنجالی زیادی میان کاربران اکسپریا و دیگر برند های معتبر رد و بدل میشود. برخی به شدت به مقابله با رقبای سونی و محصولات آنها میپردازند و برخی دیگر نیز در کنار اکسپریا، محصولاتی دیگر را نیز میپسندند.

طبق روال یکشنبه های هر هفته، امروز نیز قصد داریم تا با برگزاری یک نظرسنجی سلیقه کاربران این سایت را مورد تحقیق قرار دهیم. اینکه شما در کنار یک محصول از خانواده اکسپریا، به چه محصول دیگری نیز علاقه دارید. ما سعی کردیم در این نظر سنجی نام چند برند که در حال حاضر در کشور ما نیز محبوب و پرفروش هستند را وارد کنیم. این نظر سنجی باعث میشود محبوب و منفورترین برند را برای علاقه مندان به اکسپریا تشخیص دهیم. پس حتما در این نظر سنجی شرکت کنید. حدالامکان دلایل خود را نیز برای این انتخاب بیان کنید.

انتخاب شما بعد از سونی کدامیک از برندهای زیر است.

نتایج

Loading ... Loading ...
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

110 دیدگاه ها

  1. من فقط سونی میپسندم، ولی از لومیا هم خوشم میاد ب خاطر سیستم عاملش، سونی باید سری زد ادامه ميداد با اندروید، یاحداقل سری ایکس رو با سیستم عامل ویندوز فون میزد اينجوري حداقل ی تنوع ایجاد ميشد

    پاسخ

  2. نمیدونم تا حالا با ام۴ کار کردین یا نه ولی اصلا دوربینش چنگی به دل نمیزنه،،با ایفون ۴ مقایسه کردم(از ایفون متنفرم)واقعا مأیوس شدم.اگر واقعا میخواین معنای گوشی رو بفهمین بروید سراغ گوشی های نکسوس مخصوصا ۶پی که ترکونده ایشالا تابستون نکسوس ۵ ایکس(برادر مطیع)رو میخرم

    پاسخ

  3. من بخاطر کارم (گوشی فروشی و تعمیرات) تجربه ی استفاده ی هر مدل گوشی از هر برندی رو داشتم،آیفون ۳ جی تا ۶ اس،اچتیسی چاچا تا ام ۹،سامسونگ ایس تا اس۷،سونی اریکسوت ایکس ۸ تا سونی زد ۵،نوکیا،شیامی،موتورلا،کلا همه گوشیا، هر گوشی و هربرندی ی امکانات و جذابیت خاص خوشو داره و هر کدوم ی سری مشکل واس خودشون دارن،اونایی ک میگن آیفون بهترینه ، انصافا کیفت ساختش عالیه ولی کمتر کسی ک از سیستم عامل اندروید استفاده کنه میتونه با ای او اس و محدودیت های بیشمارش کنار بیاد،من شخصا بعد از ۱۰ سال سروکله زدن با تلفن های همراه و الانم ک گوشیای هوشمند میگم ک هرکس سلیقه ای داره و با توجه ب سلیقش گوشی میخره یکی سامسونگ دوست داره یکی سونی یکی اپل و… گوشی ی چیز سلیقه ایه هیچ کسو نمیشه مجبور کرد ک ی برند خاص و استفاده کنه چون زود ازش خسته میشه بهترین گوشی ک ب نظر من تا حالا استفاده اش کردم یکی سونی اریکسون ایکس پریا مینی بود ک در زمان خودش بهش میگفتم غول کوچک و یکی هم ک فک نکنم نظیرش بیاد سونی زد ۲ ک فک کنم ی ۵،۶ استفاده کردم،البته این نظر و سلیقه منه،سونی گوشیای عالی داره کیفیت ۲۰ ولی تبلیغات ۰،وسلام.

    پاسخ

    حمید گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۰۴

    سلام دوست عزیز. کاملا صحبتتون رو قبول دارم.
    و همچنین منم گوشی زد ۲ دارم (بمدت ۹ ماهه). خیلی هم راضی ام. قبلش هم دو سال htc one m7 داشتم، فوق العاده بود. فقط بخاطر باتری نسبتا ضعیفش فروختمش.

    پاسخ

  4. من که اگه باشم بخوام برم سمت یه برند دیگه با این که زد فایو دارم قطعا انتخابم اس ۷ اج سامسونگ هستش حالا کار به سیاست اینجور چیزاش ندارم چون خودم از سامی خیلی بدم میومد ولی واقعا تو این پرچمدارش و نوت ۵ کم نذاشته و واقعا ادم رو مجذوب خودش میکنه مخصوصا دیافراگم ۱٫۷ ش . من چندین ساله که از محصولات سونی استفاده میکنم ولی ادم به مرور زمان ازش خسته میشه و یه فقط نیاز های اصلی رو براورده میکنه به طوری که بعدا ادم ازش دلزده میشه .

    پاسخ

  5. انتخاب من بعد از سونی
    JUST SONY
    ONLY SONY
    SONY FOREVER
    SONY THE BEST
    SONY XPERIA
    SONY MY LIFE
    AND

    🙂 SONY 🙂 ONE BILLION TIMES

    پاسخ

    Vahid گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۱۵

    اگر جای only و sony رو عوض کنی درست میشه عزیزم.

    پاسخ

  6. انتخاب های من بعد از سونی
    ۱- GLX
    ۲- LG
    ۳- htc
    ۴ – آیفون
    ۵-لومیا
    .
    .
    .
    ۱۱۲۸-پلاستیک سازی اراک
    ۱۱۲۹- سامسونگ پلاستیک ساز

    پاسخ

    Saeed گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۸:۴۳

    😐

    پاسخ

    MOHSEN.MEHR گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۲۳

    سلام…
    به نظر من شركتهاي اپل و اچ تي سي شركتهاي نوآور و اصيلي هستن كه كار خودشون رو انجام ميدن و متاسفانه مثل برندهاي چيني و كره اي نيستن كه فقط كارشون تقليد كردنه و با تبليغات و بازي كردن با اعداد و ارقام بازار رو تصاحب كردن و ۹۹ درصد از خريداران فقط گول ظاهر و تبليغاتشون رو ميخورن.
    خودم به شخصه هيچ برندي رو به سوني ترجيح نميدم ولي اگه مجبور به انتخاب باشم اپل و اچ تي سي رو بخاطر داشتن اصالت و كيفيت ميپسندم.

    پاسخ

  7. من گوشی هوشمند رو با htc شناختم، سالهایی نه چندان دور این برند سروری میکرد و یه برند لوکس بود، ولی متاسفانه جا موند، اون زمان تقریبا بی رقیب بود، ولی وقتی رقبا زیاد شدن نتونست خودشو به روز نگه داره، ولی هنوزم دوسش دارم، مخصوصا رابط کاربریشو و ویجت ساعت و هواشناسی بی نظیرش

    پاسخ

  8. منم تا حالا هیچ برندی نتوتسته خودشو تو دلم جا بده جز سونی با همه نوع گوشی هم کار کردم. سونی واقعا از همه نظر بی نظیره.. ولی از اچ تی سی خوشم میاد اگه یه گوشیه خوب بزنه ممکنه در کنار ایکسپریا استفاده کنم

    پاسخ

  9. با سلام،بعضی دوستان کمتر چرند بگن،سونی درجا زده!؟آره راست میگین برای همینه بهترین باطری در حال حاضرو داره و بیشترین پیشرفتو نسبت به تمامی برندها در باطریش داشته!برای همینه سنسور دوربین تقریباً تمامی برندهای گوشیو از اپل،سامیو،الجی وووو سونی تولید میکنه،برای همینه که کیفیت صفحه fhd گوشیاش از ۲k رقیباشم بهتره و بهترین و دقیقترین صفحه نمایش گوشیرو داره البته اگه صفحه ۴k که اولین در دنیا بوده و هست و کلا رقیب نداره رو کنار بگذاریم،برای همینه که بهترین عکسهای گوشی مطعلق به سونیست هرچند از چرند گویی و قیاسهای دروغ دست بر نمیدارن،برای همینه بیش از سه ساله گوشی ضدآب میزنه و…..! آره اینا همش درجاست،
    من به شخص ساده بودم و از باب حرفهای مفت برخی آدمهای کم عقل و ناآگاه خیلی ضرر کردم و همچنین سودجویی و دروغ فروشندهای منفعت طلب،بدترین تجربم از گوشی سامسونگ s5 بود که خدا لعنت کنه فروشندرو بس که تبلیغ کذب کردو دروغ گفت عین خود کمپانی سامسونگ،بیخود نیست یکی از فاسدترین کمپانیهای قرن شده این سامسونگ آشغال ساز….
    اچ تی سی داشتم نسبتا گوشی خوبی بودو ازش راضی بودم،اپل داشتم اصلا حس خوبی نداشتم و کلافم میکرد شش ماهم نشده خاموش شد دیگم روشن نشد هیچ کارشم نتونستن بکنن(آیفون ۵s)
    همین روال بود تا زمانی که خودم علم تحقیقو یاد گرفتم،از منابع مرجع و درستو حسابی نه سایتهای درغگو و تبلیغاتی مثل دیجی کالا و ترنجیو،زومیتو وووو…..تا زمانی که خودم با دید باز و به دور از تعصب قیاس انجام دادم و ازون به بعد بود که سونی انتخاب اولم شد،از زمانی که ایکسپریا گرفتم معنیو کیفیت،متریال خوب ساخت،صداقت یک کمپانی و مشتری مداریشو،اصالت و حس دست گرفتم یک گوشی هوشمند و با کیفیتو تجربه کردم،حسی که تا اون روز با هیچ اسباب بازی کمپانیهای دیگه تجربه نکردم.واقعا نمیدونم به گذشته خودم چی باید بگم،و الان به کسایی که اشتباهات گذشته منو انجام میدن!!!
    در حال حاضر هم z5p دارم و بینهایت راضیم ازش ضمن اینکه دهن تمام دوستان و آشنایانی که یقه پاره میکردن بخاطر اپل و سامی با یه قیاس کوچک گوشیشون با این شاهکار سونی بسته شده که هیچ الان بعضیاشون z5p دستشونه،فقط یه داماد داریم که خیلی متعصبه اونم روی آشغال سازی مثل سامسونگ وقتی که s6 به خاک تبدیل شد کنار گوشی من طفلک بدو رفت s7 خرید به امید کم کردن روی من اما چی بگم که حماقت پایانی ندارد،وضعیتش با زمان s6 داشتنش هیچ فرقی نکرد!!!!موندم بعضی آدمها چجوری خام تبلیغات کذب و دروغهای این کمپانی میشن!؟جای تاسف داره
    من تا زمانی که سونی در رابطه با هرچیزی محصولی داشته باشه از هیچ برند دیگه ای استفاده نمیکنم، در حال حاضر گوشی z5p, اسمارت واچ ۳،لنز qx100,وایو sa128,تبلت z4 که شاهکار به معنای واقعی هست الانم دارم با همین تبلت تایپ میکنم، و خیلی محصولات دیگشم دارم که هر کدوم به نوبه خود کنار محصولات مشابه هیچ حرفی براشون نمیزاره….
    اما خیلی دوست دارم یه دوربین فول فرم حرفه ایشم داشته باشم که در حال حاضر شرایط اقتصادی اجازه نمیده….
    سونی یعنی اصالت،کیفیت،مشتری مداری و کلمه برند به معنای واقعی برازندشه نه برازنده کمپانی مثل سامی فاسد که کاری جز دزدی تکنولوژی،کپی برداری،رعایت نکردن حق اختراع کمپانیهای دیگه،تبانی،پول شویی،وووو بلد نیست یا همون اپل که کمتراز ده سال با استفاده از نقاط ضعف مردم و تبلیغات کذبو دروغ و استفاده از حماقت مصرف کننده تبدیل به برند شده!!!!!
    به امید روزی که مردم علم تحقیق پیدا کنن و شنیدهارو عین طوطی فقط تکرار نکنندو صرف خرید یه محصولو دست گرفتنش نشن متعصب اون برند!!!!
    زنده باد سونی و به امید موفقیت روز افسون این برند اصیلو محبوب
    پیروزو پاینده باشید

    پاسخ

    Saeed گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۸:۳۱

    زنده باد سونی بزرگ 🙂
    زنده باد خریداران سونی.
    لعنت به سامی و ای فو ن 🙁

    پاسخ

    MOHSEN.MEHR گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۵۵

    افشين جان ميشه بگي لنز QX100 رو كي و چند گرفتي؟
    از كيفيتش راضي هستي ؟
    ميتوني از نمونه عكساش بذاري ، خيلي دوس دارم بخرمش ولي ترديد دارم وهربار خواستم اقدام كنم نميدونم چرا منصرف شدم.
    اگه ميشه يه توضيحاتي درموردش بده ممنون ميشم

    پاسخ

    PanaSONYc گفته:
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۵۴

    فکر کنم دورو ورای ۱ تومن باشه

    پاسخ

    افشین گفته:
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۴۱

    سلام دوست عزیز،من این لنزو حدود یکسالونیم پیش از مرکز خرید سونی در پاساژ گلستان تهران خریدم،در یک کلام خیلی باحاله و کیفیت عکسشم عالیه دوست عزیز بخصوص در نور کم و تاریکی عکسایی میگیره که واقعا متعجبت میکنه،من اون زمان در حدود ۱۹۰۰ خریدم الان واقعیتا نمیدونم چنده،ضمن اینکه هرکس میبینه شیفتش میشه و آمارشو میگیره،مراکز سونی راسته خیابان جمهوری هم دارن بعضیاشون این لنزو

    پاسخ

  10. سلام دوستان تروخدا کمکم کنید.
    سلام دوستان تروخدا کمکم کنید.
    من دیشب گوشیم ۵درصد شارژ داشت و حوصله نداشتم بزنم شارژ گفتم فردا بعد از مدرسه میام میزنم شارژ و وقتی که برگشتم زدم کامل شارژ شد و زدم روشن شه گوشیم و کامل بعد از رد شدن مارک سونی یه صفحه ی بنفش میاد هی بالا و پایین میره .کلا هی این بالا و پایین میره اصلا روشن نمیشه کامل حتی ۲ ساعت گذاشتم هی کلا همین صفحه بنفشه بالا و پایین میره و بالا نمیاد .
    گوشیم Sony Z2 D6503 هستش و اندروید ۶٫۰٫۱ نسخه ی امریکاست.
    دوستان احساس میکنم برای اندروید ۶ هستش چون من توی اندروید ۵٫۱٫۱ مشکلی نداشتم ولی توی اندروید ۶ گاهی اوقات گیر میکرد و نباید تا چند دقیقه به گوشی دست میزدی و بعدش خوب میشد .

    دوستان من توی حافظه ی داخلی گوشیم زیاد فایل های مهم زیادی دارم که واقعا برام مهم هستن چیکار کنم ؟؟؟؟؟

    دوستان بعدش گفتم بیخال دیگه چیکار کنم اومدم فلش کنم گوشی رو از طریق فلش تولز وقتی رام رو وارد کرده بودم و فلش تولز منتظر بود من گوشی وصل کردم ولوم دان گرفتم و وصل شد ولی توی فلش تولز نوشت وصل شد ولی اون صفحه سبزه رد نشد که بره برای فلش و نوشت peding informashion phone و بعد از چند دقیقه دیسک کانکت شد.

    حالا من چیکار کنم ترو خدا میدونم اینا انجمن نیست ولی کمکم کنید.
    تا حالا چنین مشکلی برام پیش نیومده بود.

    پاسخ

    Alexander platz گفته:
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۷:۲۹

    اگه تهرانی گوشیتو ببر نمایندگی سونی ک برات فلش کنه.اگه شهرستانی ببر یجای معتبر.تنها راهش فلشه.فعلا باید اونو به نسخه ۵٫۱٫۱برگردونی تا اپدیت بعدی سونی.چون اپدیت ۶٫۰ خیلی بد بود.

    پاسخ

  11. از نظر من اصالت یه برند میتونه تو انتخاب کاربر دخیل باشه اما برندی که خودش رو با تکنولوژی وفق بده،مثلا یه برند گذشتش عالی بوده ولی در چندسال اخیر کم کم افول داشته
    هر اسمارت فونی از هربرندی رو که بگین مشکلات خاص خودشون رو دارن از سونی بگیر تا اپل و سامسونگش،امیدوارم کاربران ایرانی عزیز هم تعصباتشون رو بذارن کنار واقعیت رو ببینن هی فرت فرت الکی نگن فلان برند خوبهفلان برند یعنی خدای برند و از این چرت و پرت ها
    من از موتورولا خوشم میاد،کم نقص و خاص.

    پاسخ

  12. اپل_ایفون

    پاسخ

    LORD Z3 گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۲۸

    xiaomi mi5 🙂

    پاسخ

    ali_karimi_fard گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۵۷

    Nokia

    پاسخ

    حمیدرضا گفته:
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۳۳

    من سونی، اپل، سامسونگ، الجی.
    از هواوی و هموطنای آشغالش هم بیزاری میجویم 🙂

    پاسخ

  13. سونی برند خوبیه ولی انصافا توی بخش موبایل داره درجا میزنه و حرفی واسه گفتن نداره منظورم نواوریه که گوشیای سونی بویی ازش نبردن…
    خودم با گوشی سونی دارم این متن رو تایپ میکنم ولی باید قبول کنیم که بهترین گوشی اندرویدی حال حاضر بازار گلکسی اس ۷ اج هست و بس.

    پاسخ

    javad گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۲۸

    “بهترین گوشی اندرویدی حال حاضر بازار گلکسی اس۷ هست و بس.”
    سخن بزرگان برگرفته از کتاب پنگوئن ها پرواز میکنند.

    پاسخ

    Nfs گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۵۹

    داشتیم باور میکردیم اما تیکه اخرش رو خراب کردی 🙂
    از اینجور افرادی مثل شما زیاد دیدم شک ندارم فن سام هستی!

    پاسخ

  14. سونی فوق العادست وتنها برندی که دوست دارم ولی اپل هم خیلی خوبه

    پاسخ

    Mehdi.MR گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۳۶

    من sp داشتم پارسال هم Z2 گرفتم و الان هم Z3+ دارم سه بارشم اشتباه کردم واقعا … ولی قطعا گوشی بعدیم اپل خواهد بود و تا چند سال سراغ سونی نمیرم
    چون خیلی اذیت شدم مخصوصا با Z3+ ( داغ شدن بیش از حد هنگام اتصال به ۳G و ۴G و بازی کردن ) شاید بعضی دوستان بگن بعد اپدیت حل شده ولی همش الکیه خلاصه مطلب دیگه زده شدم از سونی با S7 کار کردم واقعا بهتر از Z5 هست … ولی اپل رو هم دوست دارم فقط بخاطر سیستم عاملش …. ولی همیشه پیگیر خبر های سونی و سایت اکسپرین هستم ….

    پاسخ

    پژمان گفته:
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۰۵

    آفرين دوست عزيز..من هم محصولات مختلف سوني رو داشتم و تا حد زيادي راضي بودم از كيفيت،با اينكه طرفدار سوني بودم و هستم ولي متاسفانه بايد قبول كرد سوني از خيلي جهات كاستي نسبت به رقيباش داره، من هم مثل شما شيفته ي سيستم عامل ios شدم و درنهايت الان كاربر آيفون هستم، با اينحال هميشه پيگير اخبار سوني و اكسپريان هستم

    پاسخ

  15. خدایی سونی خیلی جذابه من واقن همه چیشو دوس دارم
    کاش پولدار بودم
    تمام وسیله هامو سونی میکردم
    لب تاب
    گوشی
    دسبند
    ساعت
    هدست
    هدفون
    تی وی
    اسپیکر
    پرژکتور
    و…

    پاسخ

  16. درودی دیگر،اقا انصافا اپل خیلی جنس هاش کیفیت داره و سرعت بالایی داره من که برند اولم سونی هست بعدش اپل بعدش الجی اینا شرکتای خوبی خداییش.GooD LucK 🙂

    پاسخ

  17. همین چند دقیقه پیش تبلیغات اس ۷ سامسونگ تو تلویزیون ایران شبکه سه بود،واقعا سونی از لحاظ تبلیغات خیلی ضعیف عمل میکنه،مردم عقلشون تو چشمشونه این دورو زمونه…

    پاسخ

  18. موبایل
    ۱=) سونی
    ۲=) اپل
    ۳=)اچ تی سی
    ۴=)موتورلا
    ۵=)ال جی
    ۶=)سامسونگ
    ۷=)کاترپیلار و هو اوی هم که همه اسباب بازیه

    پاسخ

    HSDPA گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۱۱

    کاترپیلار مگه مارک پوتین نبود؟

    پاسخ

    مهران گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۵۵

    الان هر چی بخوای میزنه

    پاسخ

    مهران گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۰۵

    کجاشو دیدی کامیون میزنه چه کامیونی

    پاسخ

    براد برد گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۲۳

    خوراک تو هم پاتریک جان موبایله گربه ی سخن‌گوی ه ه ه…
    دوتاش رو ۴۰ تومن هم میتونم برات جور کنم… بشرطی که بچه ی خوبی باشی و در برابر فهمیدن مقاومت نکنی گلم…

    پاسخ

  19. اگه سونی به این رویه پیش بره مثل سایر برند ها نوآوری نداشته باشه مسلما گوشی بعدیم اگه پولش باشه حتما آیفون هست اگرم نباشه اچ تی سی ۱۰ مثل اینکه خوب از آب درامده دوربینش و سخت افزاریش من خودم به شخصه برند سونی رو دوست دارم به خاطره زیبایی و کارایی و هر کس چیزی خواسته بگیره حتما برنده سونی رو تعریف کردم ولی بدون تعصب وقتی میبینی سونی باسه یه برنده دیگه لنز دوربین ساخته بین همه ی گوشی ها بهترین عملکردو داره ولی گوشیه خودش وقتی عکس میندازه پره نویزه و تو نور کم افتضاحه حرسه ادم درمیاد این یعنی طرفدارایه خودشو خر گیر اورده امیدوارم تو پرچمداره بعدیش این مشکلات حل بشه دله ما رو بدست بیاره .

    پاسخ

  20. ماشالله بازار تعصب داغه داغهههههههه…
    بابا اصلا سونی و جد ابادش مال شماها…
    بنده خدا داره میپرسه بغیر از***سونی*** تکرار میکنم***سونی*** خواهان چه برند دیگه ای هست؟؟؟
    باز طرف مینویسه…سونی فقط سونی هزارتا سونی…
    خدایش این دست اندرکاران سایت چه اعصاب قویی دارند….

    پاسخ

    مهران گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۵۲

    خداوکیلی تو هم چه ادم مزخرفی هستی

    پاسخ

    ME & GH گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۳۴

    ایشون فیلسوف سایت هستن
    هیچکس اینجا تعصب نداره
    نمیتونی باور کنی سونی از هر برندی بهتره
    مشکل خود توست

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۵۶

    لایک براد برد! تعصب کورشون کرده بعضی هارو. اگه بگن خدا یه طرف سونی یه طرف اصلا تعجب نکن!

    پاسخ

  21. من فقط و فقط با سونی میتونم کنار بیام.. حدود سه ساله Z2 دارم واقعاً عالیه…. قبلش سونی اریکسون Arc s و X10 mini و k750 داشتم و هنوز هم دارمشون و مثل ساعت کار میکنند آخ نگفتند….
    من کلا دوست ندارم برند دیگه ای رو امتحان کنم ولی بعد از سونی، ال جی سری G رو قبول دارم….
    سامسونگ هم که اصلا حسابش نمیکنم خز ترین، زشت ترین برندی هست که دیدم با اون پشتیبانی و اپدیت دادن بی خودش…. خوشم میاد طرفداری سامسونگ ریختن تو این نظر سنجی و دارن آمارشون رو بالا میبرن…. خخخخخخخ…
    من از هر کی پرسیدم که چرا میرن سامسونگ میخرن بیشتر گفتن بخاطر گارد های متنوعش میرن سامسونگ میخرن…. خخخخخخخ…. یعنی اینا باید برن بجا سامسونگ اسباب بازی بخرن بهتره… بابا این بچه بازیا چیه….
    از نظر بدنه و امکانات سونی خداییش سر تره
    Just Sony
    Only Sony
    سونی فقط برای آدما ی خاصه

    پاسخ

    SAMAN_K2 گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۳۲

    عجب سوال خوبی….والا من اول سونی.بعدش الجی بعدش دیگه نمیدونم :/
    سونی اگه نرم افزارشو یکم غنی کنه و تنظیمات دستی بهش اضافه کنه دیگه سونی میخرم.فعلا واسم تکراریه…

    پاسخ

    محمد ایکس گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۱۰

    سهیل
    چقد ما مثل هم فکر می کنیم
    گوشی عین هم داشتیم کا۵۱۰ و آرک اس
    الان ارک اسه زندس
    دکمه ولوم پایین از کار افتاده
    دکمه های زیرم به میل خودشون کار می کنن البته میزنم به دستم میاد سر جاش
    خیلی دلم یه گوشی جدید می خواد اما پول ندارم….
    خدایا هیچ کس را محتاج نکن

    پاسخ

  22. سلام کاری به دیگران ندارم ولی بعد از سونی فقط سونی میتونه جایگزین این برند باشه.اما سری A سامسونگ مخصوصا مدل ۲۰۱۶ واقعا حرفی برا گفتن دارند.اونم از لحاظ طراحی وگرنه از نوع سخت افزاری به پای سونی نمیرسند.

    پاسخ

  23. از همون اول شیم سونی اریکسون بوده تا الان که سونی هیچ گوشی دیگه ای نداشتم ۵تا گوشی داشتم۵تاشم سونی بوده کلا با هیچ برندی کنار نمیام فقط سونیiLOVEsony

    پاسخ

  24. بعد سونی فقط سونی اریکسون
    الان هم دنبال xperia play هستم
    اگه کسی از رشت میفروشه پ.خ بده

    پاسخ

    سهیل گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۲۲

    داداش سونی اریکسون تموم شد رفت خدا رحمتش کنه … بیخودی هم دنبال xperia play نگرد …

    پاسخ

  25. درود اي كاش چند گزينه فعال ميكرديد نه يك گزينه شايد در يك سطح قرار داشته باشن

    من اولين برندي كه بهش اعتماد دارم اپل هست

    دوم شيائومي

    سوني اريكسون داشتم ولي چند ماه پيش سوني گرفتم فعلا كه راضي هستم اما هنوز ميگم در مراحل تست هست

    درضمن قبلا به سامسونگ خيلي اعتماد داشتم ولي بعد از ايجاد مشكلات سخت افزاري براي اس٤ و نوت٣ بنده ديگه نه سامسونگ ميخرم و نه پيشنهاد ميكنم

    در كل از اپل و شيائومي خيلي راضي ام آيپد اير ٢ دارم و يك عدد mi5 واقعا عالي هستند كيفيت بالا و دوام درضمن زيبا هم هستند ساپورت نرم افزاري miui عاليه

    سوني را به عنوان يك برند معمولي بهش نگاه ميكنم كه بهتره ميان رده بزنه نه پرچمدار چون از نظر من پرچمداراي سوني تكراري شدن ديگه بايد تغييرات كلي بوجود بياره (البته ميگم اين ظاهر خيلي زيباست اما ديگه تكراري شده)

    پاسخ

    m@hdi yz گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۳۱

    داداش mi5 رو چند و از کجا خریدی؟

    پاسخ

    Cyanogen گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۲۸

    رفتم چین خریدم….

    پاسخ

  26. ولی انصافا واقعا مک های اپل بیستند من دارم خیلی خیلی خوبه هم سبکه و هم سرعتش عالیه اما موبایلشم داشتم اصلا احساس یه کالا خاص رو ادم نمیگیره

    پاسخ

  27. بعد سونی فقط موتورولا و دیگر هیچ اگه نوکیا باشه که داره میاد اونم بعدشه

    پاسخ

    hamid گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۰۴

    من خودم طرفدار سونی ام قبلاً Z2 داشتم ولی ۱ سالی میشه سامسونگ اس ۶ معمولی و بعدش اس ۶ اج پلاس سامسونگ رو دارم که خدایی ازشون خیلی هم راضیم طوری که چند مدت پیش با یه اس ۷ اج مقایسه اش کردم هیچ دلیل عقلانی برای تغییر گوشیم پیدا نکردم
    گوشی های اپل هم عالی اند اما من به شخصه خیلی نمی تونم با اکوسیستم ios و محدودیت هاش کنار بیام
    نکته ی قابل احترام در گوشی های اپل ضرر و افت قیمت کمشون در بازار دست دوم هستش
    در مورد ال جی هم باید اعتراف کرد بعد از G4 طراحی و کیفیت کار گوشی هاش دگرگون شده و عالین البته کمی رابط کاربریش شلوغه
    اچ تی سی هم به نظرم مدل M9 مظلومانه در بازار بی رحم رقابت و تبلیغات سوخت چون تجربه ی عکاسی باهاش رو دارم خدایی اصلاً اونطوری که میگن بد نیست و حرارت پردازنده اش هم برای من خیلی ملموس نبود اما A9 رو قبلاً و htc 10 رو چهارشنبه ی گذشته تست کردم عالین
    هواوی هم در مدل های میت عالی کار کرده فقط امیدوارم رابط کاربریش رو دگرگون کنه
    موتورلا هم خیلی به ندرت از نزدیک دیدمش شما دیدنش سلام بهش برسونید
    اما بحث مهم مایکروسافت لومیاها هستند
    که چند وقت پیش یه لومیا ۹۵۰ XL رو با گلکسی اج پلاس خودم در شرایط یکسان و روی پایه ی ثابت تست دوربین کردیم اون ذهنیتی که من توی وب سایت های ایرانی از لومیاها در مورد کیفیت دوربینشون درست کردند رو در دنیای واقعی ندیدم در کراپ تصاویر و زوم اج پلاس نشون میداد که یه مقدار بهتر عمل می کنه و متون با زوم کردن خوانایی بیشتری نسبت به تصاویر ۹۵۰ ایکس ال داشتند
    حتی به نظرم اگه یه اکسپریا +Z3 پاس هم بود می تونست بهتر از لومیا ۹۵۰ ایکس ال عمل کنه دیگه وای به روزی که Z5 می بود !!!!
    خدایی همینه که فروش لومیاها روز به روز داره کمتر میشه چون مردم دنیا کمتر مثل مردم ایران احساساتی خرید می کنند و پشت هر خریدشون تفکر و منطقی هست ( حالا با مقدار کم و زیاد )

    پاسخ

  28. فقط سونی اگ سونی نباشد حاظر نیستم با گوشی دیگه ای کناربیام

    پاسخ

    لوک گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۳۵

    دادا من یه سوالی داشتم ازت
    مگه غیر از سونی شرکت دیگه ای هم هس که گوشی بسازه؟؟
    مگه سامسونگ لباسشویی و کهنه شور بچه نمیسازه
    مگ ال جی اسپیلت و یخچال فریزر نمیسازه
    هوآوی دیگه چیه

    پاسخ

  29. این نظر سنجی کلا اشتباهه 😐
    چون کسی که گوشی های سونی رو دست بگیره و استفاده کنه نمیتونه با گوشی های دیگه کنار بیاد 😐

    پاسخ

    مهدی گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۲۰

    دوستان من ۱روزه که کوچیکترین عضو خانواده سلطنتی رو تهیه کردم

    میخواستم بدونم از چه برنامه ای میتونم برنامه های گوشی رو قفل کنم که بشه با استفاده از اثر انگشت قفل برنامه رو باز کرد

    پاسخ

    Iman گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۰۴

    برنامه app lockرو بگیر

    پاسخ

    Milad_Sh گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۱۱

    من فکر نکنم برنامه ای باشه دوست عزیز، چون فک کنم سونی اجازه دسترسی به این برنامه ها نداده به جز تلگرام البته.
    البته من اینطور فک میکنم شاید اینطور نباشه

    پاسخ

    masoudseven گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۴۷

    Take a look at “App Lock: Fingerprint&Password”
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.getkeepsafe.applock
    این برنامه خوبیه!!
    خودم استفاده میکنم

    پاسخ

    Nfs گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۵۰

    CM Security

    پاسخ

  30. سلام
    من جز سونی طرفدار هیچ برند دیگه ای نیستم
    خداییش کیفیت محصولات سونی رو هیچ برندی نداره
    سه سال پیش سونی میرو خریدم. مث بنز داره کار میکنه
    دلم نیومد بزارمش کنار

    پاسخ

    ME & GH گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۱۸

    الان هم Z5p دارم
    سلطان همه ی گوشی های دیگه

    پاسخ

  31. فقط سونی و دیگر هیچ 😐
    فقط گوشی های سونی استفاده میکنم
    اگه خدایی نکرده سونی گوشی نزنه،اخرین و قویترین گوشیش میگیرم و استفاده میکنم 😐

    پاسخ

  32. سامسونگ رو انتخاب نکردم چون واقعا بنجله.به برندهای چینی هم اعتماد ندارم.از ویندوزفون هم خوشم نمیاد.اپل هم با اینکه با کیفیته ولی نصفه پولی که میدی پول مارکه.بین برندهای دیگه من موتورولا رو انتخاب کردم چون با گوشیاش کار کردم و واقعا با کیفیت و خوب هستن ولی مث سونی نیست واقعا.

    پاسخ

    NitroZhen گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۵۹

    موتورولا خوبه واقعا انتخاب خوبیه یعنی واقعا – اپل و سامسونگ و اچ تی سی = موتورولا نیستن ؟ 🙂 – مرحبا به انتخـــاب شما 😐

    پاسخ

  33. دیشب اندروید ۶ بلخره واسه گوشیم ۶۵۰۲ z2 اوووومد هوراااااا

    پاسخ

    SONY 1946 گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۰۳

    کجای کاری 😐
    سه هفتس که منتشر شده 😐

    پاسخ

    باران گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۴۶

    دیشب واسه گوشی من اومد. خب چرا دعوامیکنی حالا.
    خوبه؟ پشیمون نشدی؟

    پاسخ

  34. سلام به همه دوستان عزیزم…
    من در مرحله اول سونی رو قبول دارم..
    بعدش اپل و ال جی رو قبول دارم..

    از دیگر برند های مختلف اصلن خوشم نمیاد..

    پاسخ

  35. سلام
    درصورتی که سونی همین الان پاک بشه و دیگه ردی از سونی باقی نمونه انتخابم lg هست چون به نظرم گوشی هاش متناسب با قیمتی که دارن امکانات هم دارند و مثل سونی این برند رو میپسندم.ولی فعلا سونی هست و به نظرم سونی نسبت به قیمتی که گوشی هاش داره به همون اندازه هم امکانات و کیفیت دارند گوشی هاش.

    پاسخ

  36. من کلا برندای ژاپنی رو میپسندم:
    SONY, TOYOTA, HONDA, NISSAN, Panasonic, TDK, MAZDA و …

    پاسخ

    PanaSONYc گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۴۶

    البته Violet هم هست که از وقتی ساعت های هوشمند اومده، فقط Smart Watch های سونی رو میپسندم.

    پاسخ

    behzad 007 گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۱۱

    ****
    Mitsubishi و SUBARU یادت رفت ♥
    ***

    پاسخ

    PanaSONYc گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۰۰

    راست میگی ماشالله اینقدر زیادن که آدم یادش میره

    پاسخ

    SAMAN_K2 گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۳۹

    ماشالا شمام سهام دار همه این شرکتا:-|

  37. بدون تعصب میگم خدایش رای هم نمیدم چون نمیتونم بهش فک کنم ب غیر سونی برندی رو دوس داشته باشم…

    پاسخ

    masoud.b.1985 گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۴۴

    قبول کن اپل برند محبوب دنیا هست، سونی خوبه ولی فروش کمی داره، و هرکسی نمیپسنده، یه کم گرون هست

    پاسخ

    SONY 1946 گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۵۹

    فازت چیه 😐
    گوشی های اپل میگی خوبه اونوقت میگی گوشی های سونی گرونه 😐

    پاسخ

    erfan520 گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۲۳

    بچه ها من همزمان با زد ۲ آیفون ۵ هم داشتم
    بعدش آیفون ۶ گرفتم
    الانم فروختمش و یه زد ۵ گرفتم
    از زد ۵ راضی ترم
    آیفون عالیه اگه بگم نیست دروغه
    اما واقعا از زد ۵ بیشتر راضیم

    Nfs گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۵۲

    هزینه ساخت ایفون ۲۰۰ دلاره بعد میفروشه ۹۰۰ دلار بعد به سونی میگی گرون فروشه؟؟

    پاسخ

  38. هیچکدام سونی جون مادرت اندروید ۶ زد۲ LTE رو بده بیاد مردم مسخرت نیستن ک عه

    پاسخ

    محمدعلی گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۱۲

    دقیقا

    پاسخ

    milad888 گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۴۷

    اومده که اندروید ۶ .otaهم اومده ۱۰ روزی میشه

    پاسخ

    حمیدرضا زد2 گفته:
    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۱۱

    اون برا نسخه ۳G هست

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here