نک اسپیکر SRS-WS1 سونی با هدف پخش صدایی فوق العاده عرضه شد.

12
۷,۱۶۱

نک اسپیکر یا اسپیکر گردن سونی SRS-WS1 جدیدترین عرضه ی کمپانی سونی است که با هدف پخش صدایی بی نظیر و قابلیت شخصی سازی صدای پخش شده عرضه شده است. یکی از تمرکزهای سونی برای تولید این دستگاه، استفاده از آن برای ایجاد حس واقعی تر در هنگام اجرای بازی، تماشای فیلم یا موزیک بوده است.

این اسپیکر که حالت U شکل دارد و بروی شانه ی کاربر قرار می گیرد، از دو اسپیکر یکپارچه شده ی 30 میلی متری استفاده می کند که ضمن ایجاد صدایی با کیفیت بالا، امکان ایجاد ویبره ها را نیز فراهم می کند. قدرت ویبره ی ایجاد شده به وسیله ی این اسپیکر هم قابل تنظیم در سه سطح می باشد که کاربر می تواند متناسب با پسند خود آن را از ضعیف تا قوی تنظیم کند.

شکاف موجود در اسپیکرهای این پخش کننده امکان تنظیم صدا و جهت پخش آن و همچنین ایجاد افکت Wrapping را در اختیار کاربر قرار می دهد. طراحی ارگونومیک این هدفون باعث می شود تا کاربر بتواند به سادگی و به راحتی از این اسپیکر در شرایط مختلف استفاده نماید و حتی با استفاده های طولانی مدت نیز خستگی را برای استفاده کننده به همراه نخواهد داشت.

اسپیکر SRS-WS1 در حال حاضر قیمتی در حدود 500 دلار را دارد و امکان متصل شدن به ابزارهای مختلف را دارا است.

 

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]
منبع:

12 دیدگاه ها

  1. طراحیش عالیه، ولی ۵۰۰ دلار برای مردم ایران منظورم داخل ایران تقریبا ۲۲۰۰۰۰۰ تومن خیلی زیاده.
    من هفته پیش از نگین خاور میانه هدست SBH70 گرفتم خیلی کیفیت بالایی داره قبلاً ۲۹۵ بود الان شده ۲۶۵، دو روزه به دستم رسید اولین کاری که کردم سری های گوشیشو با سری های هندزفری MH750 عوض کردم چون یکم بزرگ بود داخل گوش اذیت می کرد ولی الان عالی شده ابتکار عمل به خرج دادم باطری فوق‌العاده ای داره میشه به جرأت گفت ۱۰ ساعت موزیک پخش میکنه اگر هم بلوتوث گوشی خاموش باشه با یک تماس از طریق NFC سریع بلوتوث گوشی روشن میشه و به تلفن متصل میشه خیلی عالیه کسانی که دودل هستن بگیرن واقعاً عالیه تو حالت آماده به کار حدود ۲۰ روز باطریش دوام داره. ممنون از سایت اکسپریان.

    پاسخ

  2. من تازه S8 خریدم یه قابلیت داره عالیییییه میشم اینترنت وای فای با نقطه اتصال پخش کرد یعنی نقطه اتصال و وای فای باهم روشن میشن

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۰۶

    نخیر نداره این قابلیتو !!شما چیو ب چی وصل کردی اینجوری شده من نمیدونم. احیانا اگه همچین چیزی شده موبایلتون رو ی ری استارت بکنین چون حالش خوب نیست!!
    اصلا همچنین چیزی نه فقط در سامسونگ بلکه در هیچ موبایل دیگه ای “وجود ندارد”

    پاسخ

  3. ۵۰۰ دلار ؟
    این خوبه سونی یه ایده خلاقانه در محصولاتش بکار میبره ولی قیمتش یه خورده تند نیست ؟؟؟
    خب با ۵۰۰ دلار میشه یه سیستم صوتی خانگی عالی خرید

    پاسخ

  4. چقد چیزای بی مصرف و چرت و پرت میسازه سونی…آخه اسپیکر گردنی به چه دردی میخوره…بیا بخش موبایلتو جمع کن بابا

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۳۰

    واقعا مشخص نيست شما با چه استدلالی این حرف رو میزنی…
    این محصول ۱۰۰% یک محصول خلاقانه و مبتکرانه ست و فوق‌العاده ارزش خرید داره! با یک قیمت متعادل و خوب به راحتی میتونه موفقیت های زیادی به دست بیاره

    پاسخ

    Dariush r گفته:
    ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۵۴

    بله قیمت متعادل ۵۰۰دلاری!!! چند نفر حاضرن ۵۰۰دلار برای یه اسپیکر گردنی کم کاربرد بدن؟!! چن نفر حاضرن ۱۰۰۰دلار برای یه گوشی عالی و تمام عیار بدن؟

    پاسخ

    hergestellt in Japan گفته:
    ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۳۰

    دوست گرامی مشکل شماست که دلارتون گرونه.من خارج از ایرانم ۵۰۰ دلار پولی نیست اینجا.اون هم واسه جنس با کیفیتی از اجناس ژاپنی.

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۳۸

    به همین خیال باشید شما و امثال شماها

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here