نگاهی به سامسونگ گلکسی S6 و اچ تی سی ONE M9 و مقایسه مشخصات آنها با اکسپریا Z4

142
۱۹,۳۳۵

1
ساعات اولیه کنگره جهانی موبایل 2015 برای علاقه مندان به دنیای تلفن های هوشمند بسیار هیجان انگیز بود. گلکسی S6 و ONE M9 بدون شک مهم ترین دستگاه هایی هستند که قرار بود در این رویداد معرفی شوند. معرفی این دو دستگاه در ساعات اولیه آغاز کنگره جهانی موبایل تب برگزاری این نمایشگاه را در روزهای آینده بیشتر کرد.

در ساعات اولیه آغاز کنگره جهانی موبایل سامسونگ و اچ تی سی در طی کنفرانس های مطبوعاتی جداگانه به معرفی پرچمداران خود پرداختند. طرفداران متعصب هر برند هم اکنون در حال تمجید از پرچمداران خود هستند. با معرفی گلکسی S6 و ONE M9 رقابت بین طرفداران این دو برند نیز بالا خواهد گرفت تا جایی که هر کدام قصد دارند تا محصول مورد نظر خود را برتر از دیگری بدانند.

با وجود این که جای خالی اکسپریا Z4 در این رویداد شدیدا برای طرفداران سونی موبایل احساس میشد اما علاقه مندان و طرفداران این برند نیز نیم نگاهی به این رویداد و معرفی دو پرچمدار از خانواده سامسونگ و اچ تی سی داشتند تا ببینند رقیبان اصلی اکسپریا Z4 در اولین نمایش خود چگونه حاضر خواهند شد؟ به همین خاطر بد نیست تا نگاهی به دو اسمارت فون گلکسی S6 و ONE M9 که ساعتی قبل از آنها رونمایی شد کرده و در یک جدول مقایسه از مشخصات آنها با مشخصات احتمالی اکسپریا Z4 داشته باشیم.

سامسونگ گلکسی S6:
البته نباید در کنار گلکسی S6 نام گلکسی S6 Edge را نیز فراموش کنیم. برادر خمیده گلکسی S6 که البته در مشخصات سخت افزاری تفاوت خاصی با برادر خود ندارد. سامسونگ در گلکسی S6 بالاخره دست از پلاستیک برداشته و به ساخت گوشی هوشمند با بدنه فلزی در پرچمدار خود روی آورده است. سامسونگ سعی کرده در طراحی گلکسی S6 تا حد امکان از قطر دستگاه بکاهد به طوری که گلکسی S6 با 6.8 میلی متر به یکی از اسمارت فون های باریک در رده خود تبدیل شده است. البته این ضخامت کم کار دست سامسونگ داده و همانند اپل در iphone 6 دوربین دستگاه حالت برجستگی پیدا کرده است. یک برجستگی که از آنچیزی که در گوشی آیفون دیدیم خیلی بزرگتر است…

3

از پشت دستگاه که بگذریم لبه های منحنی میرسیم. شما رو نمیدانیم اما ما با دیدن گوشه های دستگاه ناخود آگاه به یاد اکسپریا Z3 افتادیم… لبه های منحنی بالا و پایین گلکسی S6 بیش از همه شبیه آن چیزی است که سال گذشته در اکسپریا Z3 شاهد آن بودیم. البته به نظر میرسد طراحان سامسونگ پس از اکسپریا Z3 نگاهی نیز به آیفون 6 داشته اند.
تصویر بالا مربوط به گلکسی S6 و تصویر پایین مربوط به اکسپریا Z3 است.

5
6
اما از طراحی به مشخصات سخت افزاری دستگاه میرسیم. همانطور که انتظار میرفت سامسونگ در گلکسی S6 به طور کامل قید پردازنده اسنپدراگون 810 کوالکام را زده و تنها از پردازنده ساخت خود استفاده کرده است. پردازنده Exynos 7420 در قلب این دستگاه به کار رفته که باید در روزهای آینده و در تست های بنچمارک عملکرد واقعی آن را زیر نطر بگیریم.

گلکسی S6 بر خلاف مدل های قبلی پشتیبانی از کارت حافظه خارجی را ندارد. اما این دستگاه قرار است در سه مدل 32/64/128 گیگابایتی به بازار عرضه شود که خلا شیار کارت حافظه را جبران میکند. رم دستگاه نیز با وجود تمامی شایعاتی که گفته میشد سامسونگ از رم 4 گیگابایتی در گلکسی S6 استفاده میکند، همچنان 3 گیگابایت است تا نسبت به نوت 4 ارتقای خاصی را در این بخش مشاهده نکنیم.

4

دوربین گلکسی S6 یکی دیگر از قسمت هایی است که نسبت به دو پرچمدار قبلی سامسونگ ارتقایی نداشته است. با وجود این که گفته میشد گلکسی S6 از دوربین 20 مگاپیکسلی بهره میبرد، اما سنسور 16 مگاپیکسلی در این دستگاه به چشم خورده است. البته دوربین 5 مگاپیکسلی جلو دستگاه نسبت به مدل های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است.

اچ تی سی وان M9:
پس از گذشت نزدیک به یک سال از معرفی اچ تی سی وان M8، نسل جدید اسمارت فون های وان رونمایی شد. اچ تی سی وان M9 دقیقا همان چیزی بود که در روزهای قبل انتظارش را داشتیم. اچ تی سی را میتوانیم جزو شرکت هایی بدانیم که در طراحی اسمارت فون های خود جای هیچ حرفی را باقی نمیگذارند. طراحی قابل ستایش نسل های قبلی در این اسمارت فون نیز تکرار شده است.

1

پردازنده به کار رفته در اچ تی سی مطابق انتظارها اسنپدراگون 810 است. همان چیزی است که در بیشتر پرچمداران نیمه اول سال جاری شاهد آن خواهیم بود. رم 3 گیگابایتی نیز به نطر میرسد به یک عرف در بین پرچمداران حال حاضر تبدیل شده و اچ تی سی نیز استفاده از این مقدار رم را برای پرجمدار خود در دستور کار قرار داده است. برخلاف سامسونگ، اچ تی سی تنها یک مدل از این دستگاه را با حافظه داخلی 32 گیگابایتی عرضه میکند اما به جای آن پشتیبانی از کارت حافظه خارجی برای افزایش حافظه در اختیار کاربران قرار گرفته است.

7

شاید یکی از مهمترین پیشرفت های اچ تی سی وان M9 نسبت به نسل قبلی خود دوربین آن باشد. اچ تی سی بالاخره دست از دوربین 4 مگاپیکسل التراپیکسل برداشته و با یک جهش عظیم دوربین 20 مگاپیکسلی را در پرچمدار 2015 خود قرار داده است.

مقایسه دو دستگاه با اکسپریا Z4:

z4

با وجود اینکه هنوز سونی دست به معرفی اکسپریا Z4 نزده اما مشخصات زیادی از این دستگاه در اختیار ماست. حالا و با معرفی گلکسی اس 6 و اچ تی سی وان M9 که بدون شک از مهمترین رقبای اکسپریا Z4 به حساب می آیند فرصت خوبی است تا نگاهی به مشخصات احتمالی اکسپریا Z4 و مقایسه به این دو رقیب سرسخت داشته باشیم. در جدول زیر مشخصات سه دستگاه در کنار یکدیگر قرار گرفته است. مشخصات ستاره دار از اکسپریا Z4 مربوط به قسمت هایی است که هنوز به تایید قطعی نرسیده است.

[table “12” not found /]

نظرات خود را با ما در این رابطه در میان بگذارید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

142 دیدگاه ها

  1. خداییش پشتیبانی سونی می ارزه به کل گوشی های سامسونگ من خودم z2 دارم پدرم ؤV داره یعنی هردو گوشی به طور عالی پشتیبانی میشن هر اپدیتی برا من میاد برا پدرمم میاد اما مادرم سامسونگ گرند داره از وقتی که خریدیم هیچ اپدیتی براش نیاومده
    ولی بازم من از این گوشی سامسونگ خوشم اومد خیلی دوست دارم تستش کنم

    پاسخ

  2. سامسونگ جون مادرت برو خونه.
    خدایی این بود پروژه صفرت. البته از اسم پروژت معلوم بود میخوای تقلب کنی. باید میزاشتی پروژه فرار از صفر.
    .
    یکی دیجی کالا رو بگیره. داره خفه میشه از تعریف و تمجید.
    .

    پاسخ

  3. من که از پیشرفت گوشی های اندرویدی لذت میبرم . درسته خودم سونی دارم .. اما امشب سامسونگ و اچ تی سی قدرتشونو به رخ آیفون کشیدن .. مخصوصا سامسونگ … دوربینش عالی شده . پردازنده هم زیاد ازش تعریف شده .. رابط کاربریشو هم تغییر داده .. جنس بدنه هم عالی شده .. اما خب همیشه کیفت ساخت سری زد عالی بوده … امیدوارم ال جی و هواوی هم بترکونن … اما زد 4 هم باید خیلی تغییرات ایجاد کنه .. من از زد 2 اومدم به زد 3. تغییرات خاصی رو حس نمیکنم .. خیلی دلم میخواد زد 4 انقلاب کنه .. مخصوصا از لحاظ نرم افزاری و امکانات خاص .. چون سخت افزارش معرکه س

    پاسخ

  4. با این اوضاع زد۳ که الان دستمه تا یه سال دیگه حرف اول رو میزنه !
    البته تا اومدن زد ۴ : ))))

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۲۵

    خیالت راحت داداش فعلا Z2 و Z3 باید سروری کنن

    پاسخ

  5. فروش گالکسی S5 افتضاح بود چونکه واقعا هیچ حرفی برای گفتن جلوی رقبا مثل اکسپریا Z2 و Z3 نداشت ولی فروش گالکسی S6 بدتر از گالکسی S5 خواهد بود چونکه باطری این گوشی در حد باطری گوشی های 700 هزار تومنی سونی هم نیست!!! واقعا اون دکمه هوم home گوشی های سامسونگ به یک معضل تبدیل شده است!!! که یواش یواش به این معضل اجتماعی بایستی اون برآمدگی بسیار زشت دوربین این گوشی را هم اضافه کرد که واقعا سامسونگ از نظر طراحی و نوآوری گوشی کاملاً به بن بست خورده است و دیگر هیچ ایده ای برای طراحی گوشی ندارد و همانطور که در گالکسی S6 میبینیم بازهم کاملا از رقبای خودش کپی برداری کرده است!!!
    گالکسیS6 هیچگونه برتری نسبت به نسل های قبلی خودش نداشته و اتفاقا پسرفت های زیادی هم داشته است به خصوص از لحاظ سایز صفحه نمایش و مدل پردازنده و نیز طراحی کمبود های زیادی نسبت به رقبای نسل جدید خودش خواهد داشت!!! هر روز از تعداد مشتریان گوشی های سامسونگ کم خواهد شد چونکه دیگر مردم دنیا مثل قبل نیستند که فقط گول تبلیغات چند سایت و کمپانی ها را بخورند و الان با مطالعه بیشتر گوشی میخرند که تاثیر این آگاهی خریداران گوشی را در کاهش چشمگیر فروش گالکسی S5 همه دیدن…
    هر کسی هم که تصمیم به خریدن پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گالکسی S6 داشته صد در صد با مشاهده باطری بسیار ضعیف این گوشی و همچنین عدم وجود یک مورد شاخص در این گوشی نسبت به سایر پرچمداران، از خرید آن دلسرد خواهد شد
    دیگه کمپانی های بزرگ مثل اچ تی سی و سونی از اسپیکر های استریو و بسیار با کیفیت استفاده می کنند ولی سامسونگ بازهم برای کم کردن قیمت تمام شده پرچمداران خودش به آن تک اسپیکر قدیمی!!! خودش بسنده کرده است!!! که اگه خریداران محترم یکمی مطالعه و تحقیق!!!!! داشته باشند گالکسی S6 به هیچ وجه نمی تواند آنها را راضی کند!!!!
    در مورد گوشی جدید اچ تی سی باید بگویم که واقعا عالی عمل کرده است بجز سایز صفحه نمایش و همچنین رزولوشن پایین صفحه نمایش
    سامسونگ به عوض اینکه هر روز یک گوشی جدید معرفی بکند بهتره یکمی به طراحی گوشی های خودش و همچنین سایر ضعف های خودش سر و سامان بدهد، بهتر است

    پاسخ

  6. خانم ها و آقایون این شما و این:

    Xperiaphone s6……!!!

    مدیر ارشد طراحی سامی:

    ….ما طراحی خودمونو از گوشی iphone6 و
    گوشی xperia z3 گرفتیم چون هیچ ایده ای نداشتیم و چون اولین بارمون بود که از آشغال و پلاستیک گوشیمون رو نمیساختیم، هیچ ایده و طرحی نمیتونستیم ارائه بدیم.
    ایشون در ادامه فرمود: ما طراحی دوربین رو به زیبایی هر چه تمام تر از گوشی lphone6 و به خصوص طرح نهاییش رو از galaxy zoom برگرفته ایم که مشابهش رو در هیچ آشغالی رو سیاره زمین و حتی تو کهکشان راه شیری نخواهید یافت….

    همچنین طبق آخرین تحقیقات و بررسیهای خود به این نتیجه رسیدیم ک درگاه میکرو اس دی کارت چیزی بدرد نخور میباشد و فقط یک سوراخ به سوراخ های گوشی اضافه میکند، پس آن را به طرز هوشمندانه ای(!) برداشته ایم….
    در پایان افزودند ک s6 بی شک، یکی از بزرگ ترین سرقت های دنیا را به نام خود ثبت خواهد کرد و طراحی بی نظیرش تا مدت ها در خاطره های افراد، به خصوص فن های سوپر ترول و متعصب سامسونگ به یادگار خواهد ماند……

    😉

    پاسخ

  7. از htc خوشم اومد ولی این سامسونگ دغل کار بازم یه کپی ناجوانمردانه از سونی و اپل زده اصلا این کمپانی بی اصالتی خودشو با این طراحی ثابت کرد

    پاسخ

  8. ههههههههههه بابا این که آیفون 6 خودمونه سر مارو کلاه نزارید مطمئن هستی سامدونگ s6 رو معرفی کرده؟؟؟؟؟شاید ایفون 6 رو برده جای s6 به مردم بندازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟زنده باد Z4

    پاسخ

  9. حال میکنم سایت های همسایه که طرفدار این برند ناجور هستن ، داغون شدن و نظراتی رو که مخالفه نمیذارن 🙂
    ینی خدایی بد جور ضربه روحی بشون وارد شد .
    خدا بشون صبر بده . امشب شب سختی بود براشون .
    اون شبی که میگن شب نیست
    هیچ شبی مثل امشب نیست 😀

    پاسخ

    z2 گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۳۵

    اصن اون فن های متصب سامی پیداشون نیست حداقل جواب کامنتامو تو سایتاشون نظیر زومیت بدن….
    هر کدومشون تو یه سوراخ موشن….! نه ک امشب سامی جونشون رو سفیدشون کرد…..!!!

    پاسخ

  10. من نمیدونم این آشغال ها روبندازید دور …………………………….کی Z4 میاد تمام شرکت ها رو تخته کنه بره ؟؟؟؟؟

    پاسخ

    pouya.dadashi.97 گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۰۲

    میاد داداش نگران نباش ،

    گر صبر کنی سونی ز قوره حلوا سازد.

    پاسخ

  11. خداییش ببین گلگی اس6 چقد زشته!!!! اصن پشتش با جلوش و بقلاش نمیخورن ب هم!!! دوربینش عینه خ.ا….ه هام زده بیرون!!! ببین چقد آدم خاک برسر و عقده ایی چ کامنتای مزخرفی گذاشتن!!! آخه آدم نمیتونه هیچی نگه!!! اگه هیچی نگیمم فک میکنن خبریه!!! بقلای گوشیشو از زد3 تقلبی کرده! /ایین گوشیشو از آیفون تقلبی کرده!!! بالای گوشی از زد3! جنس بدنه از گوشیهای سونی ! پشت گوشی شیشه ایه مثه پرچمدارای سونی!!! اچ تی سی هم دوربینشو 20.7 مثه پرچمدارای سونی!!! بچه ها ببینین!!!! همه دارن همه چیزاشونو از سونی تقلب و برداشت میکنن!!! بزرگیه یک کمپانی این نیست ک اون کمپانی چقد محصول میفروشه !! بزرگیه یه کمپانی یعنی اینکه اینقد بزرگ و با احترام و استاد باشی که همه بیان ازتون برداشت کنن مثه یه منبع بزرگ و قابل اعتماد!!! بزرگی یعنی این!!!
    بازم به خودم افتخار میکنم که عاشقه برندی هستم که اگه نبود و پدید نمیومد این دنیااا چیزای بزرگ و با ارزشمندی رو کم داشته بود!!!
    خیلی لاو یو سونی 3>

    پاسخ

  12. 6 روزه Z3 خریدم و از وقتی خریدم بیشتر نگاش کردم تا اینکه باهاش کار کنم و واقعا لذت بردم از طراحی از هنر و مهندسی و بعد از مراسم امروز ایمانم به سونی محکم تر شد کاری که سامسونگ واقعا پس از معرفی صدها عنوان گوشی هنوز ازش عاجزه!!
    و تبریک میگم به اچ تی سی که که همچون سونی سعی در رفع اشکال ها کرده و پرچم دار شایسته ای معرفی کرد!!

    پاسخ

    ashkan گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۵۴

    مبارکت باشه دوست عزیز،منم وقتی خریدمش فقط یک هفته از تمام زوایا طراحیشو نگا میکردم بعد میرفتم تو طراحیش گم میشدم،ازش کار بکش بیشتر عاشقش میشی.

    پاسخ

  13. نمیدونم این گاوسونگ کی بزرگ میشه گوشیاشو با عقل و تفکر خودش بسازه
    هی برو اینو نیگاه کن اونو نیگا کن گوشیاتو مث اونا کن اینطوری که نمیشه
    لبه ها که زد 3،پایین و بالا که آیفون 6،جنس بدنه که سری زد سونی
    و مهمتر از همه دوربین فوق فوق عالی طراحی شده
    خخخخخ برو بابا جمع کن این شرکت گندتو

    پاسخ

  14. **************** خبر خبر خبر *************

    ### سامسونگ از گوشی جدید خود در دستشویی نمایشگاه mWC رونمایی کرد 😀

    باورنداری ؟؟؟ خب اینم مدرک -_- :

    http://www.geeky-gadgets.com/wp-content/uploads/2015/02/galaxy-s6-1.jpg
    http://scr.wfcdn.de/11431/Samsung-Galaxy-S6-1423076999-0-0.jpg

    تا شماها میخندین من برم ی آبی سرصورتم بزنم از خنده گریه کردم ! بیام !

    ************************************

    پاسخ

    pouya.dadashi.97 گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۰۶

    پوفففففف یعنی رسما ترکیدم از خنده،اینو از کجا آوردی،ای نگم خدا چی کارت نکنه شرلوک روده پیچ شدم. خخخخخخخخخخخ هههههه

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۳۰

    تو گوگل نوشتم “طرح مسخره ی اس۶″ یه چندتا سایت آورد یکیشونو زدم اینو آورد با استفاده از موتور جستجو گر عکس گوگل عکس رو سرچ کردم عکسای واضح تری آورد 😀 😀

    پاسخ

    mehrshad tagizadeh گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۴۱

    دمت گرم عجب چیزی بود پوکیدم از خنده لایک

    پاسخ

  15. سری جدید آفتابه هایه ۶لیتری مگسی،ضخامت ۶٬۷ میلیمتری جونه عمت دوربینش اندازه چشم کورکودیل یه متر زده بیرون ،کلا اسکی که هیچی یه چیزی فراتر از اسکی رو طرح هایه سونی‌،اپل، رفته،یعنی تقلبو کپی تا این حد.

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۵۶

    اسمشو بذار آفتابه مسی

    پاسخ

    pouya.dadashi.97 گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۰۰

    ههه ،آفتابه مسی خوبه.

    پاسخ

  16. وقتی دیدم s6 قطرگوشیشو نازک کرده اما نتونسته دوربینشو جمع کنه کلی خندیدم حتما سال دیگه قطر گوشی شو میکنه 4 میلی متر دوربینشو یادش میره بزنه تازشم امسال کارت حافظه رو حذف کرد سال دیگه باتری رو حذف میکنه خخخخخخخخخخ

    پاسخ

  17. برامن این جالبه که تا دیروزم دیده بودنش میگفتن خداکنه این نباشه . نه سامسونگ . حالا میگن ترکونده عالیه . تاطه از اون خنده دار تر اینه که میگن زیباترین گوشیه تاریخه 😐 . ارزو بر جوانان عیب نیست . تا حالا اینظور گوشی ندیدن . درکشون میکنم

    پاسخ

  18. سامسونگ شرکتی ک فروش بالاش فقط ب دلیل تبلیغات عظیمشه
    سامسونگ یعنی عوام فریبی و تخریب شرکت رقیب برای دستیابی ب سود بیشتر امشب ب همه ثابت شد که طراحی سونی چقد عالی و معرکه هست چون سامسونگ با اینکه کباده طراحیه نسل جدیدش رو میکشید فقط تونست یه کپی مضحک از گوشی های سونی و اپل رو به نمایش بگذاره!
    Don’t settle for good
    demand great#

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۴۰

    سامسونگ به هر روشی متوصل میشه به بحران نرسه…از ترس کاهش فروش بیشتر و ضرردهی یه کپی زد از سونی و اپل….یک سال وقت داشت آخرش اینو داد که یک هفته عزای عمومی در مجمع طراحان و کارشناسان رو بدنبال داره….سونی هر شیش ماه گوشی میزد همش مسیر صعود و افزایش کیفیت طراحی رو بدنبال داشت…این یک سال وقت داشت چه آشغالی روانه کرد..

    پاسخ

  19. من دوربین اس۶ رو خیلی دوس دارم خیلی خوشگل طراحی شده
    خخخخخخخ

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۳۲

    کوووفت ترکیدم وقتی جمله تو خوندم :V :V :V

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۱۶

    طراحی دوربین متریاله داداش سایه زنی ها رو نمیبینی؟؟؟؟ خخخخخ

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۴۲

    ههههههههههههههه :V
    بسهههه 😀 😀 بابا مردم دگ از خنده !! خخخخخخخخخ

    mhd گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۰:۲۱

    😀

  20. *******

    باووو این سامسونگ دیووونه شده ها 😮 😮 😮 عجب اوشکولیه این کمپانی مگه اپل هر قلتی فرمود باید اینم بکنه ؟؟؟ 😮 برداشته کارت اس دی رو حذف کرده 😐 😐 😐 واااااقعا عقل نداره فک میکنه اندروید مثل آی او اس هستش ،

    ینی گوشیتو با اودین فلش بزنی هررررچی آهنگ و عکس و فیلم و بازی داری همشون پاک میشن خخخخخخخخخ اگرم بخوای بک آپ بگیری باید یه روز کامل بشینی کپی شن به هاردت بعد فلش بزنی دوباره گوشیت !!!

    نصف گوشی شبیه زد3 نصف دیگش اپل ! دوربین هم ک هیچی نمیگم خخخخ

    فک میکنه همین ک فلز شد گوشی ینی تموم شد ، فردا که گوشیش مثل گوشی های دیگش شد اتوبرقی اونموقع هم میاد از Z2 کپی میکنه لوله های خنک کننده میذاره !!

    واقعا من این ملت رو نمفهمم که چرا میخان پول ب همچین گوشی بدن که دزدی تو ذاتشه ! اصن سونی نخرن برن هرچی میخان بخرن ولی عاخه سامسونگ … -_-

    ♥ SONY ♥
    **********

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۲۹

    واقعا به نکته ی مهمی در مورد آپدیت و فلش زدنش اشاره کردی…اینکارو کرد که روی قیمت گوشیش بیاد…خب یه گوشی 16 گیگ داشته باشی و 128 گیگ مموری هم بزنی خیلی بهتره که اینجوری فضای بیشتری دراختیار داری با آپدیت هم چیزی نمیپره… با اینکارا صدای کلنگ قبر سامسونگ داره بگوش میرسه.

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۳۱

    این بخواد لوله خنک کننده بذاره احتمالا لوله پولیکا میذاره! از قسمت جک صدا میزنه بیرون

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۳۹

    ترکیدم از خنده :v :v

    شرلوک هلمز گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۳۶

    حالا اینجارو ببینید :v :v

    http://www.geeky-gadgets.com/wp-content/uploads/2015/02/galaxy-s6-1.jpg
    http://scr.wfcdn.de/11431/Samsung-Galaxy-S6-1423076999-0-0.jpg

    *** سامسونگ از گوشی جدید خود در دستشویی نمایشگاه MWC البته فقط قسمت WC !! رونمایی کرد *** 😀 😀

    پاسخ

    Ali-z2 گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۴۹

    دمت گرم داش از کجا آوردی

    شرلوک هلمز گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۵۲

    تو گوگل نوشتم “طرح مسخره ی اس6” یه چندتا سایت آورد یکیشونو زدم اینو آورد با استفاده از موتور جستجو گر عکس گوگل عکس رو سرچ کردم عکسای واضح تری آورد 😀 😀

    mhd گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۵۴

    اینو از کجا پیدا کردی داداش؟ خخخخ ته خندس… چرا دستشوییش فرنگی نیس؟ خخخخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۲۴

    چون این گوشی یه روزه فقط معرفی شده پس نمیتونیم بگیم زرتی ایران اومد و ازش تو توالت عکس انداختن پس اینجا دستشویی نمایشگاه هست !! در نتیجه سامسونگ واقعا تو دستشویی معرفی کرده خخخخ

    mhd گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۱۳

    جاش بقل شیلنگه… بعنوان آفتابه مسی خخخ

    CrytrOn گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۲۳

    اون قسمت ساپورت نکردن میکرو اس دی انصافا خیلیم ضعف بزرگی نیست !
    مثلا گوشی منم ساپورت نمیکنه ولی با بکاپ پی سی و فضاهای ابری حله 😐

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۴۳

    اونوخ خواستی فلش کنی گوشیتو چیکار میکنی ؟!!!؟!؟!؟!

    اون همه اطلاعاتت همشون پَررررررررر !!! داداش این اندرویده ای او اس که نیس !!

    پاسخ

    CrytrOn گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۵۵

    خب یه زحمت میکشی هر چند وقت یبار یه بکاپ ازش رو پی سی میگیری :دی

    mhd گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۱۵

    برای دیوایس های اندرویدی یه ضعغه مگه اینکه یه فکر خاصی براش داشته باشن

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۴۱

    ضعف نیست فااااااااااجعه ست !! 128 گیگ آهنگ و ویدیو و فایل اینا بندازی گوشیت بعد ی مدت ی چیزی بشه گوشیت بالا نیاد مجبور بشی رام فلش کنی !!!!! فکرشم حتی وحشتناکه !!

    mhd گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۴۷

    نگو داداش…نگوووو فکرشو میکنم که همچین گوشی داشته باشم روانی میشم…

    ali parvaz گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۰۵

    اول بدون چی میگی بعد.گفت مایکروسافت 100 گیگ فضای ابری به اس6 میده.

    پاسخ

  21. خدارووو شکر فک میکردم سامسونگ و اچ تی سی به قدری پیشرفت کنن که سونی مجبور به دست زدن به جهش بزرگ تر بشه اما من مطمئن ام سونی زد 3 حریف اس 6 میشه به خدا شک نکنییید
    وااای اینا تازه z 3 رو تونستن بزنن
    من میخوام ببینم طرفدارایه سامسونگ که حتی اس 5 رو سر تر از زد 3 میدیدن حالا چطور میخوان با کپی از زد 3 بگن ما سر تریم حالا زد 4 بماند!

    پاسخ

  22. خخخخخخخخخ
    حالا سام هنگیا چه خوشحالن گوشی قشنگ… داده واسشون….. تازه سامسونگ فهمیده باید آفتابه فلزی بزنه….خخخخخخخخخ مردم از خنده…
    جمش کن بابا سامسونگ همه کارات کپی چه نرم‌افزاری چه سخت افزاری……

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۰۴

    الان میشه گفت آفتابه مسی :)))))

    پاسخ

    mehrshad tagizadeh گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۳۷

    داداش افتابه مسی دیدی؟s6 بود خبر نداشتیم

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۱۲

    سامسوسکیا میگن اس6 برای ما همون آفتابه مسی هست خخخ

    پاسخ

  23. توجه توجه
    شرکت سونی به تکنولوژی دست پیدا کرده که میکرو یو اس بی بدون محافظ درپوش ضد آبه ببینین کی گفتم

    پاسخ

    amirabbas گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۰۳

    بله
    M4 آکوآ هم همین طور خواهد بود

    پاسخ

    amirarsalanxz گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۰۷

    داثاش این که فناوری نمی خواد من خودمم میتونم این کارو کنم
    سونی بخاطر زیبایی این کارو میکنه!

    پاسخ

  24. بقول دوستان چند تا گوشی رو انداخته توی میکسر شده این

    گرد بودن لبه هاش خیلی شبیه z3 هست البته z3 خیلی قشنگتره

    کناره های گوشی مثل z1 و z2 طراحی شده البته بسیار زشت تر

    یک سری نوار ها و چیزای دیگه هم که خود آیفون 6 هست

    ببینید پیشرفت هاش رو :

    صفحه 2k که در عمل تفاوتش خیلی کمه

    نازک شدنش

    فلزی شدندش

    پسرفت هاش :

    دوربین نیم متر زده بیرون

    حاشیه های بیشتر نسبت به نسل قبل

    نداشتن درگاه microsd

    باز نشدن در پشت گوشی

    باتری به شدت بدتر خواهد بود 2500 نسبت به 2800 نسل قبل تازه صفحه 2k خیلییی پر مصرف تره

    این مورد هم نظر منه : به شدت زشت

    *******************************************************

    فقط اینو میگم که به ابهت سونی پی ببرید

    اگه سامسونگ تونست دوربین 20 مگاپیکسلی به این بزرگی با باتری 3100 میلی آمپری رو توی 7 میلیمتر جا بده اونوقت میشه در موردش فکر کرد تازه گوشی ضد آب هم هست

    واقعا شرکت های دیگه راه زیادی دارن تا به سونی برسن همشون دوربینشون زده بیرون سونی با دوربین 20 یک دهم میل بیرون نزده

    z4 منتظرتیم

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۰۹

    همین ضعف سامسونگ به وضوح داره قدرت مهندسان سونی رو به رخ میکشه که یه سنسور دوربین به بزرگی سنسور z3 رو چطور توی 7 میل بدنه فلزی جا میدن بدون بیرون زدگی دوربین در عین حال که هم ضد آبه و هم اسپیکرهای استریو داره و باتری با ظرفیت بالاتر و بزرگتر

    پاسخ

  25. یکی میشه به من توضیح بده چطور سونی باتری 3200 میلی امپری رو توی 7.3 میلیمیتر ضخامت جا میده ؟؟
    ایفون که کلا 1800 میلی امپره هیچی
    سامسونگ جدید 2500 هست و ابعاد گوشی خیلی فرقی نداره با z3

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۱۹

    دوست عزیز این دگ برمیگرده به مهندسی ، نوآوری و تکنیک سونی تو ساخت یه گوشی واقعا هوشمند ^_^

    *** همیشه بهترین را داشته باشید ***
    ♥ SONY ♥

    پاسخ

  26. جدا پشت اس۶ خیلی بد طراحی شده خیلیییی بد هیچ همخوانی نداره با دستگاه دوربینشم ک هیچی دیگه هرجای دستگاه رو نگاه میکنی یه شکل جدا داره و هیچ انسجامی در کار نیست کاملا طراحی مبتدیانه هست
    وان ام۹ مثل نسل های قبلش بی نظیره طراحیش عالی بود الانم عالیه و نقص نداره بسیار گوشی خوش ساخت و عالی هست فقط امیدوارم ی مقدار جنس فلز بکار رفته درس مقاومتر باشه تا ب سادگی خش بر نداره
    و اما اکسپریا از مدتها قبل گوشی های کاملا زد اب با طراحی عالی نسل ب نسل با انسجام و ارگونومی عالی همراه نرم افزار بی نقص و سخت افزار قوی و بسیار شیک و لوکس و در نسل بعدی قطعا تغییرات چشمگیری خواهد کرد ک از هر نظر برتری بر رقبا خواهد داشت بدون کوچکترین شکی

    پاسخ

  27. ینی طرفدارای سامسونگ انقد متعصبن که امکانش هس بگن که z3 و ایفون 6 از رو اس 6 کپی زدن!
    واقعا برای شرکت بزرگی مثل سامسونگ متاسفم!

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۱۴

    طرفدارشون اگه مغز داشتن هیشوخ ازین شرکت آشغال کره ای گوشی نمیخریدن

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۲۳

    عجب شرکت کثیفیه آخه… کپی زدن با کلی حاشیه و بیرون زدگی دوربین بعد پز هم میدن

    پاسخ

    CrytrOn گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۲۰

    شرکت آشغال کره ای

    آشغال + کره ای ؟!

    احسنت ! آرایه پارادوکس یا متناقض نما :دی

    پاسخ

  28. واقعا نارحت شدم کاش سونی حال این سامی رو بگیره کی میشه

    پاسخ

    mehrshad tagizadeh گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۳۲

    العانم گرفته خبرنداری دیه،طراحی s6 که از رو z3 کپی کردن،از طرفی نمی بینی طرفداراش از اینور اونور میان اینجا حرف اذافه می زن.
    ولی بازم z پرچمداره

    پاسخ

    armin.1256 گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۴۹

    مگه اینکه دامدونگ طراحیشو از پرچمدار قبلی گوشیا الگو بگیره و همین عقب ماندگیشو ثابت میکنه
    حتما باید سونی یا برندهای دیه یه چیزی بزنن بعد دامدونگ سال بعد از روی اینا کپی کنه و همین باعث برتری سایر برند ها بر این افتابه ها رو مشهود میکنه

    پاسخ

  29. از تمام طراحان سامسونگ از همین تریبون کمال تشکر و قدر دانی رو دارم که موجبات خنده و شادی مارو فراهم کردن 🙂 خدایی خیلی خندیدم .
    ینی چقدر کار سختی انجام دادن که از اپل و z3 تونستن الگو برداری کنن .
    خسته نباشید بروبچ طراااااح سامی پلاست

    پاسخ

  30. یک کپی آشکار از سونی و اپل !!! در زمینه حافظه داخلی هم عین آیفون… هنوز سامسونگ نتونسته دوربین رو از برجستگی دربیاره که هیچ هر دفعه بدترش میکنه …. بزرگترین تغییر سامسونگ همون طراحیش !!! که 100 البته کپی هست … بقیش همون ارتقای سخت افزاریه .. یه شارژ سریع رو هم اضافه کرده که 2011 سونی اریکسون ازش استفاده میکرد! امشب سامسونگ اچ تی سی رو تو بازیه تبلیغاتی برد نه چیزه دیگه ای…

    پاسخ

    CrytrOn گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۱۸

    برجستگی قابل توجیه هست تا حدودی …
    با وجود سنسور خودش و البته ضخامت کم و مناسب گوشی برجسته نباشه تعجب داره ولی نه دیگه تا این حد برآمده!

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۰۸

    وقتی تکنولوژی لازم رو نداره که یه سنسور 16 رو تویه بدنه ی 6.7 میل جا بده خب مجبور نیس تا این حد باریک کنه و زشتش کنه… تازه حجم باتری کمتری داره و ضد آبم نیس تازه اوضاع طراحیش اینه… سونی z4 رو باریکتر خواهد زد اونجا یه درس دیگه توی طراحی سونی به سامسونگ یاد میده…

    پاسخ

    armin.1256 گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۴۶

    باریک تر،زیباتر،بدون هیچگونه برجستگی،یک پارچگی گوشی و البته ضد اب
    باید غول سونی وارد بشه تا اینا بکشن کنار،الان حس قهرمانی بهشون دست داده

    mhd گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۱۹

    اینا کافیه دوباره z3 رو ببینن تا بفهمن طراحی یکپارچه یعنی چی…. Z4 که اینارو میفرسته قاطی باقالیا

  31. خدایی کسایی که این گوشی رو خریدن و یکی پرسید چند خریدی با چه رویی میخوان بگن این گوشی رو 3 میلیون خریدن؟طرفدارای سامسوسکی اگه به یک بچه 5 ساله بدی طراحی کنه از این بهترطراحی میکنه ابروی اپل رو هم برد خخخخخخخخخخخخ

    پاسخ

    سجاد عاطفی گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۰

    اصلاح بفرمایید از پشت دستگاه نه از پست دستگاه

    پاسخ

    محمود گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۲۷

    من موندم وقتی ازم می پرسن z3 رو چقدر گرفتی میگم 2200 یعنی میخام اب بشم برم تو زمین تا حالا تو هیچ برند دیگه ای کاهش قیمت این قدر فله ای رو ندیدم بعد از گذشت 2 ماه 1600.
    یعنی خاک عالم بر سرت سونی.
    پولو تو زباله دونی بریزیم بهتره تا سونی بخریم.
    حتما وقتی می خام بفروشمش الان 1 تا 1200 ورش میدارن این یعنی 1 میلیون ضرر .واقعا باید تاسف خورد.

    پاسخ

    ali z2 گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۴۰

    داداش همه گوشیا کاهش قیمت دارنداره فقط سونی نیست چشماتو خوب بازی کنی می بینی بعدشم سونی مثله دامدونگ تقلید کار نیست سونی یعنی امکانات زیاد هزینه کم

    پاسخ

    ab گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۴۲

    ای گفتی منم همدرد توام ۲۲۰۰ دادم 🙁

    پاسخ

    ali z2 گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۴۹

    اشتباه شما اینکه تا گوشی جدید وارد کشورا میشه زود میرید میخرید اگه ی ذره صبر داشته باشید قیمتآ که اومده پایین افت قیمت پیدا کرد برید بخرید من خودم اینکارو کردم و الانم هیچ ضرری نکردم بعدشم گوشی میخرید استفاده کنید نه اینکه سود کنید

    سجاد عاطفی گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۴۷

    دلقک بازم پیدات شد؟ اخه نادان تو که میگفتی زد2 داری چی شد یه دفعه شد زد3؟ کم سوتی بده فعلا برو با گرند2 حال کن تو رو چه به زد3 مال این حرفا نیستی

    پاسخ

    Amir Masoud گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۲۲

    اره منم یادمه گفت Z2 خریدم!
    حالا این Z2 چطور تبدیل شده به Z3 خدا داند

    mhd گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۵۰

    اولا شما وقتی کالای مصرفی میخری نباید به فکر سود کردن یا ضرر نکردن باشی…اگه اطلاع نداری بدون که اس5 وقتی اومد 2400 تا 2600 بود…اونی که به این قیمت خریده الان شده 1370 پس چی بگه؟؟؟؟ کمی معقول تر فکر کنین… خیلی هم براتون مهمه افت قیمت نکنه گوشیتون یه آیفون 6 بگیرین

    پاسخ

    mehrshad tagizadeh گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۲۷

    من چی باید بگم پس واسه z
    2.400 داده بودم هرچند هنوزم z پرچمداره

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۴۲

    واقعا گوشی خوبی هست کاری نیس که از پسش برنیاد… جای شما خالی بهار قبل مکه رفتم بیشتر عکسام رو با z گرفتم… عکسای خیلی قشنگی هم شده بود

    adelant گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۵۷

    آقا منم z1 خریدم همین اتفاق افتاد
    اما ناراضی نیستم
    استفاده کردم ازش
    به نظر من خیلی هم خوبه قیمتاش میاد پایین
    لااقل طرف میدونه با همچین قیمت های مناسبی دیگه طرف سامسونگ نره

    پاسخ

    farzadps4 گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۴۸

    ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ﺗﻨﻬﺎ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺿﺮﺭ ﺯﯾﺎﺩ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺯﺩ ﺍﻟﺘﺮﺍ ﺧﺮﯾﺪﻧﺪ ﭼﻮﻥ ﻫﯿﭻ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﺑﻬﺶ ﻧﺸﺪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﻦ ﺑﻮﺩ ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﮐﻪ ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﻬﺠﺎﯼ ﺯﺩ ۲ ﺭﻓﺘﻢ ﺯﺩ ﺍﻟﺘﺮﺍ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﺍﻻﻧﻢ ﭘﺸﯿﻤﻮﻧﻢ ﺗﺎﺯﻩ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﭘﺮﺩﺍﺯﻧﺪﻩ ۸ﻫﺴﺘﻪ ﺍﯾﻪ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮕﻮ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺍﻏﻮﻥ ﺷﺪﻡ ﻓﻘﻂ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺯﺩ ۴ ﺍﻟﺘﺮﺍ ﻫﺴﺘﻡ ﮐﻪ ﺑﺪﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﺒﯿﻨﯿﻢ ﭼﯿﻪ ﮐﻪ ﺯﺩ ﺍﻟﺘﺮﺍ ﺭﻭ ﻣﺎﺑﻪ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺑﺰﺍﺭﻡ ﺭﻭﺵ ﺯﺩ ۴ﺍﻟﺘﺮﺍ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺯﺩ ﺍﻟﺘﺮﺍ ﻓﻘﻂ ﺯﻣﺎﻥ ﺧﻮﺩﺵ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺍﻵﻥ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﮔﻠﮑﺴﯽ ﺍﺱ ﺷﯿﺶ ﺍﺩﺝ ﺣﺮﻓﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﮔﻔﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻧﻈﺮ ﺷﻤﺎ ﭼﯿﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ؟

    Lol-Sektor گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۳۵

    دقیقا چرا باید زد الترا رو با اس ۶ مقایسه کنیم؟؟؟
    بعدش بدی زد الترا چیه؟؟؟
    الان اگه زد رو با اس ۶ مقایسه کنن فک میکنی که از نتایج زد الترا بهتر در میاد؟؟
    تازه قیمت زد الترا ۱ تومنه ولی اس ۶ بیاد بالای ۳ هست اگه هم حرفی برای گفتن نداشته باشه طبیعی هست!!

    z2 گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۰۵

    خب شما پولتو میدادی دو تا سکه میخریدی ک انقدر فکر ضرر و زیانی…..

    پاسخ

    armin.1256 گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۴۳

    وقتی شما میخای هرگوشی وارد شد سریع بخری و باهاش کلاس بزاری پیش اقوام و مردم،ما چی بگیم به تو؟
    اصلا شما اشتباه اضافی(با ادب)کردی رفتی زد3 خریدی
    خدایی حیف هستش که گوشیهای رده بالا و با ارزش سونی دست آدمایی مثل تو باشه
    شما باید همون 1200 خودتو بازی بدی و اسنک بازی کنی،نه اینکه بیای راجع به یه برند معروف اینجور صحبت کنی
    شخصیت خودتو حفظ کن که در غیر این صورت به ضرر خودت تموم میشه(نه فقط اینجا بلکه همه جا)

    پاسخ

    hosein y گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۳۸

    نوت 4 هم اولش که اومده بود حدودا سه تومن بود .پس صاحبش الان باید آب شه؟
    آیفون 5 پلاس هم اولش 5 میلیون بود. پس خاک بر سرت اپل؟

    پاسخ

  32. فک کنم از نظر سرعت کمی سامسونگ از سونی و اچ تی سی بهتر باشه.
    ولی بنظر من این سونی هستش که برندهدمیدان هستش
    اول بخاطر طراحی بس نظیرش و دوم بخاطر کیفیت و کارایی بالایی که داره.
    اچ تی سی هم تو پرچمدار قبلیش تا حدودی موفق بوده از نظر من ام ۹ نسخه تکمیل شده ی ام ۸ هستش.
    بنظرم فقط سونی رو عشق است.
    دوستان اکسپرین واقعا خدا قوت.

    پاسخ

  33. رم استفاده شده در اس 6 بنا به گزارش Gsmarena.com به صورت ddr4 هستند لطفا اصلاح کنید که رم این دستگاه مشابه نوت 4 می باشد

    پاسخ

    im80za گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۳۹

    رم از DDR3 به DDR 4 ارتقا پیدا کرده (یعنی 80% سرعت بیشتر) اما اینجا ذکر شده که فرقی نداشته!!!
    دوربین هم فقط به مگاپیکسل نیست اگر شما با نوت 4 مقایسه کنی متوجه تفاوت ها میشی اما اینجا باز ذکر شده ارتقایی نداشه!!! اگر ارتقایی نداشته پس دوربین Z1 تا Z4 هم که 20 مگاپیکسل باقی مونده تغیری نداشته

    پاسخ

  34. بابا ما آندروید پنچ میخوایم به چه زبانی بگم

    پاسخ

    Sami گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۲۹

    ژاپني خخخخخخ

    پاسخ

    Amir Masoud گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۲۵

    سی چونگ وو ها ژو وا اندو 5! 😐

    پاسخ

    Lol-Sektor گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۲۷

    خخخخخخ

  35. آغا هیچ کدوم مثل زد4 نخواهند بود

    پاسخ

    mms6430 گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۱۷

    ببخشید پاسخ زدم آخه مهمه:
    یکی از اقوام میخاد گوشی بخره بین زد۳ و نوت ۴ مونده.اما این چندتا ملاک واسش مهمتره:
    ۱)قدرت پردازنده ۲)کیفیت صفحه نمایش ۳)کیفیت دوربین ۴)داغ نکردن گوشی
    بدون تعصب بگید بنظرتون کدوم بهتره؟؟

    پاسخ

    سجاد عاطفی گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۲۶

    من خودم از نزدیک کار کردم و زد3 رو خریدم از نظر صفحه نمایش و دوربین با امکانات تر 100% زد3 (دوربین نوت هم خوبه چون سونی زده) اما از نظر پردازنده هردوتا چون کاری نیست که فعلا هر دو گوشی نتونن انجام بدن و داغ کردن هم طبیعی هست چون پردازنده قدرتمند هست. ولی نمایشگر زد3 یه چیز دیگست

    پاسخ

    mms6430 گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۴۲

    ممنون آقا سجاد.

    ashkan گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۳۵

    دوست عزیز من خودم z3 دارم ازش خیلی راضیم هم صفحه نمایش با رنگهای بسیار طبیعی و واقعی،هم باتری بی نظیر ،دوربینه بی نقص با رنگهای واقعی،درمورد داغ کردن اگه موقع شارژ کردن گوشی ازش استفاده کنی طبیعی هس داغ میکنه اما من در حالت عادی حتی موقع اجرای گیم هایی مثله اسفالت 8 و GTA هیچ داغ کردنی ازش ندیدم،درمورد طراحی هم که زد3 بهترین طراحی بین تموم اسمارت فون هارو داره و اینو چن روز با گرفتن جوایزی ثابت کرد پس درمورده طراحی و کیفیت ساخت نیازی به مقایسه نیست

    پاسخ

    Alireza گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۴۹

    دوربین سلفی زذ3 خوبه؟ تو نور کم و ..

    Mohammad گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۴۸

    بدون تعصب میگم قدرت پردازنده تقریبا هر دوشون خوبن(البته نوت ۴ از پردازنده ی قوی تری استفاده میکنه) دوربین هردوشون عالیه کیفیت صفه نمایش نوت جذاب تره چون رنگهارو غلیظ نشون میده البته زد۳ نور صفه نمایشش بیشتره ک روشناییش زیر نور افتاب بیشتره نوت قلم داره ک کلی کارای جالب میتونی انجام بدی و در مقابل زد۳ زد اب هست و زیر اب میشه ب راحتی باش عکس گرفت .باطری هر دو فوقولادس ولی زد۳ کمی بهتر هست.از نظر استایل هم زد ۳ قطره کمتری داره و رنگهای جذابتری.

    پاسخ

  36. یعنی سامسونگ طراح نداره؟ این چیه آخه؟ فریم آیفون 6 رو کندن گذاشتن رو این

    پاسخ

    Omid O_o Xperia گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۷

    خدایی من از طراحی اس شیش خوشم اومد از دوربین واقعا زیباش که دله آدمو آب میکنه به نظرم بهترین اسمارت فوت جهان میشه!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    الکی مثلا من از اس شیش خشم اومده!
    چیه این جانه مادرت دامدونگ با این دوربینش مثل جوش قلمبه شده!

    پاسخ

    Omid O_o Xperia گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۸

    خوشم

    پاسخ

    سیاوش گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۱۷

    اس6 یک پسرفت نسبت به اس5:
    1- نبود درگاه کارت حافظه واسه یه گوشی با این قدرت
    2- ضد اب نیست
    3- پشتش باز نمیشه
    4- استفاده نکردن از پردازنده های کوالکام
    5- باتری نسبت به صفحه نمایش و پردازنده افتضاحه
    6- دوربین پیشرفتی نداشته
    7-بلندگو ضعیف دوباره روش تکرار شده
    ولی از رابط کاربریش خوشمان امد

    پاسخ

    allex گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۴۳

    الان الکی مثلا شما سامی 6 داری که میگی از رابط کاربریش خوشت آمده یا تو بازار دستت گرفتی؟

    والا همچین ميگه خوشمان آمد انگار تو دستش امده

    SonyFan - Mohammad Javad گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۸

    حالا اینکه خوبه که ! جالب تر اینجاست بعد از Galaxy S5 رییس بخش طراحیشون رو هم عوض کرده بودند .

    پاسخ

    مقداد گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۱۸

    بابا چکارش دارید بیچاره کلی زحمت کشیده اینو طراحی کرده نخندیت دیگه

    پاسخ

    Audi Vorsprung durch Technik گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۲۹

    من فکر میکنم خوب بفروشه
    با اینکه خوشم نمیاد ازش
    اما این گوشی دوباره سامسونگ به سود آوری گذشته میرسونه
    باید تو عمل دید!

    پاسخ

    mhd گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۴۵

    برای طرفدارای سامسونگ این تازگی داره و متفاوته…اما برای کاربرای سونی اچ تی سی اپل اینا فاجعس… الان به عملکرد رقبا بستگی داره… اچ تی سی گوشیش خیلی خوب بوده باید دید چه کرده با دوربینش… باید دید ال جی داره چی عرضه میکنه…درنهایت باید غول بعدی سونی رو دید که چه چیزایی قراره بهش اضافه شه…اگه ال جی و سونی هم عالی عمل کنن سامسونگ دچار دردسر بزرگی میشه…الان خریدکننده ها ملاکای خریدشون و سلیقشون کمی با سال های قبل فرق کرده

    پاسخ

    hp گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۲۲

    از نوت3 به اس5
    حذف usb3.کاهش حافظه رام از 3 به 2
    از اس 5 به نوت4
    حذف ضد آبی،استفاده از سنسور سونی
    از نوت4 به اس6
    حذف شیار میکرو اس دی،عدم ارتقا چشم گیر.

    شوخی ای به اسم سامسونگ

    همین روزا اعلام میشه فقط نسخه 32 میاد ایران

    sajjad گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۰۵

    اگه رامش4نشه کلامون پ معرکس…

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here