نگاهی ریزبینانه به آخرین شاهکار ساموراییها ؛ اکسپریا Z3 Plus !

46
۲۰,۰۵۸

xperia-z3-plus-gallery-4-1280x840-a85b3cdab30b9ae5fe19f15564eed5b8

سونی همیشه سعی داشته است که بهترین ها را برای کاربران خود رقم بزند و در همین راستا، امروز گوشی اکسپریا +Z3 از خانواده بزرگ Z3 در شهر لندن به جهانیان معرفی شد. این گوشی هوشمند به زعم سونی یک گوشی صیقلی، شیک و بالا رده میباشد و پرچمداری شایسته برای نیمه اول سال 2015 از طرف کمپانی نام آشنا و کهنه کار سونی است. سونی در پی انتشار آخرین پرچمدار خود صحبت هایی با طرفدارانش درباره این محصول برتر کرده است، که با هم مروری بر مسایل یاد شده از زبان سونی موبایل خواهیم داشت. با ما همراه باشید …

 

گوشی هوشمند اکسپریا +Z3 با نرم افزار خارق العاده دوربین خود بیش از هر زمانی به کاربر کمک میکند تا بهترین عکس ها را در هر شرایطی به ثبت برساند. سونی اینبار فقط به دوربین اصلی دستگاه بسنده نکرده است و با احترام به نظر مشتریان خود، برنامه دوربین هوشمند را برای دوربین ثانویه پرچمدار جدید خود نیز در نظر گرفته است. اکسپریا +Z3 در هر شرایطی با شما همراه خواهد بود، چه سر کار باشید، چه بخواهید با گوشی خود سرگرم شوید و به بازی بپردازید. از طرفی، طراحی ضد آب آخرین پرچمدار سونی به کاربر اجازه میدهد در هر شرایط آب و هوایی و اقلیمی به راحتی با گوشی هوشمند خود کار کند و نگران سلامت دستگاه خود نباشد.

 

« طراحی خارق العاده ؛ بهتر از هر زمانی »

گوشی اکسپریا +Z3 با حفظ فلسفه طراحی خانواده Z سونی، اوجِ مهارت سونی در خلق یک شاهکار صنعتی میباشد. این گوشی هوشمند با وزنی سبک تر از نسل قبل خود ( تنها 144 گرم ) و قُطری کمتر نسبت به نسل هایِ قبل ( تنها 6.9 میلی متر )، ادامه دهنده راه گوشی هایِ سری خانواده Z سونی میباشد. در ادامه راهِ محصولات بالا رده و ضد آب و گرد و غبارِ سونی، گوشی هوشمند اکسپریا +Z3 با یک تغییر بزرگ همراه شده است. آزادسازی پورت USB و مقاومت این پورت در برابر آب و گرد و غبار، آخرین دستاورد سونی برای محصولات بالا رده خود میباشد. در همین راستا، پین شارژ مغناطیسی برای حفظ طراحی یک پارچه و مینیمالیستی گوشی هوشمند اکسپریا +Z3 و به دلیل آزادسازی پورت USB و سهولت عملیات شارژ از این گوشی حذف شده است. این گوشی هوشمند با دارا بودن شیشه پشت و رویِ یکپارچه آب دیده، فریم دور فلزی با طرح کروم و لبه هایی گرد، از هر زاویه ای میتواند زیبا باشد و به راحتی قابل حمل است. اکسپریا +Z3 با طراحی خیره کننده خود در 4 رنگ اصلی مشکی کلاسیک، سفید صدفی، مِسی و آبی روشن ( فیروزه ای )، آمده است تا طیف گسترده ای از سلیقه ها را تحت پوشش خود قرار دهد.

Z3 Design

 

« بهترین عکس ها را در هر شرایطی شکار کنید »

گوشی اکسپریا +Z3 با تکنولوژی هایِ سایبرشات و هَندی کَم سونی آمده است تا بهترین عکس ها را با کمک حالت عکسبرداری خارق العاده خود، آن هم نه تنها برای دوربین اصلی دستگاه، بلکه برای دوربین ثانویه نیز برای همگان به ارمغان آورد. حالت عسکبرداری خارق العاده در هر 2 دوربین اصلی و ثانویه دستگاه به شما کمک خواهد کرد بهترین عکس ها را در شرایط کم نور شکار کنید. از مناظر طبیعی گرفته تا عکس هایِ سلفی، با حالت عکسبرداری خارق العاده بهترین عکس ها را شکار کنید.

xperia-z3-plus-superior-auto-05bfa98efaa7290007f480a130ef9de2-620

دوربین اصلی گوشی اکسپریا +Z3 از یک سنسور بزرگ 20.7 مگاپیکسلی از نوع Exmor RS برای گوشی هایِ هوشمند، پردازشگر اختصاصی تصاویر Bionz برای گوشی هایِ هوشمند و یک لنز عریض 25 میلی متری از سری لنز هایِ حرفه ای G سونی تشکیل شده است. با حالت عکسبرداری خارق العاده نرم افزار دوربین این گوشی هوشمند که قابلیت شناسایی 52 حالت پس زمینه مختلف را دارد، در هر شرایطی و تنها با یک بار عکسبرداری، میتوانید بهترین عکس ها را شکار کنید. و حالا با حالت جدید عکسبرداری از مواد غذایی، دوربین گوشی هوشمند جدید سونی حتی از میتواند از مواد غذایی شما بهترین عکس ها را تهیه کند. همچنین با 2 حالت جدید پرتره و واقعیت افزوده خارق العاده، میتوانید ساعات زیادی را با دوربین این گوشی هوشمند سرگرم باشید و به شکار عکس هایی سرگرم کننده و به یاد ماندنی بپردازید. به کمک سنسور بزرگ 1/2.3 اینچی این گوشی هوشمند و میزان حساسیت ایزو خارق العاده 12.800، حتی در شرایط کم نور هم میتوانید بهترین و بدون نویزترین تصاویر را شکار کنید. زمانی هم که نور کافی در پس زمینه تصویر شما در دسترس است، با حالت HDR خارق العاده میتوانید زیباترین و غنی ترین عکس هایِ هنری را خلق کنید. برای فیلمبرداری از لحظه لحظه زندگی روزانه خود هم میتوانید به کیفیت خارق العاده دوربین این گوشی هوشمند با کیفیت 4K به راحتی تکیه کنید.

xperia-z3-plus-the-camera-that-shines-in-low-light-d29771c78f2664b0a63581b072ef5671-940

دوربین ثانویه این دستگاه به سنسور جدید 5 مگاپیکسلی از نوع Exmor R مجهز شده است، که به کاربر اجازه میدهد در هر شرایط نوری بهترین تصاویر سلفی را تهیه کند. و حالا با استفاده از لنز عریض 25 میلی متری دوربین ثانویه گوشی هوشمند اکسپریا +Z3 میتوانید عکس هایِ سلفی دسته جمعی خارق العاده ای خلق کنید. برای حالت سلفی نیز ما حالت عسکبرداری خارق العاده خود را در دسترس کاربر قرار داده ایم، تا با شناسایی محیط اطراف، شرایط نوری و سایر المنت هایِ عکسبرداری دیجیتال، کاربر بتواند بهترین عکس هایِ سلفی را از خود تهیه کند. برای حالت فیلمبرداری از طریق دوربین ثانویه نیز ما یک حالت 1080p را در نظر گرفته ایم، که کاربر برای مکالمه هایِ تصویری و حتی تهیه ویدئوهایِ سلفی با حالت SteadyShot هوشمند میتواند بهترین و بدون لرزش ترین فیلم هایِ سلفی را تهیه کند.

xperia-z3-plus-get-creative-with-camera-apps-ea3a05b64a03ea664338a657fdbba7d0-940

 

« سخت افزاری قدرتمند در کنار طول عمر باتری تضمین شده 2 روزه »

گوشی هوشمند اکسریا +Z3 سونی مجهز به آخرین و قدرتمندترین دستاورد کمپانی کوآلکام، سیستم رویِ یک چیپ اسنپدراگون 810 با هشت هسته پردازشی میباشد، که بهترین تجربه کاربری و گرافیکی را در اختیار کاربران قرار میدهد. چه در حال انجام کارهایِ مختلف باشید و چه بخواهید بر رویِ شبکه پر سرعت 4G LTE به مرور صفحات وب بپردازید، گوشی هوشمند اکسپریا +Z3 سرعت مورد نیاز شما را تأمین خواهد کرد. این گوشی هوشمند با پشتیبانی از باند کاری پرسرعت LTE Cat 6 و فناوری Wi-Fi MIMO در همه حال بهترین و قدرتمندترین ارتباط بدون سیم را از طریق شبکه هایِ موبایل یا شبکه هایِ وایفای، حتی در حال حرکت برای کاربر فراهم میکند. با پشتیبانی از شبکه هایِ پرسرعت موبایل، توسط این گوشی هوشمند میتوانید ویدئوهایِ با کیفیت بالا را بدونِ وقفه و لگ تماشا کنید یا ایمیل هایِ خود را بررسی و محتویات ضمیمه شده را بدون نگرانی از قطع شدن و اُفت سرعت دریافت کنید.

Z3 Power 2

گوشی هوشمند اکسپریا +Z3 به شما اجازه میدهد بدونِ نگرانی از تمام شدن ذخیره باتری، به هر کاری که دلتان میخواهد با فراغ بال بپردازید. حالت هوشمند و بهینه شده مصرف باتری این گوشی هوشمند به شما کمک میکند تا 2 روز کامل نگران تمام شدن ذخیره باتری خود نباشید. و حالا با حالت شارژ سریع و خارق العاده کوآلکام، تنها با 45 دقیقه شارژ تا 1 روز کامل میتوانید از گوشی هوشمند خود استفاده ببرید. البته لازم به ذکر است که این فناوری تنها در صورتی قابل استفاده است که از نسل دوم شارژرهایِ هوشمند کوآلکام مثل مدل UCH10 بهره ببرید.

Z3 Power

 

« پرچمداری که شما را سرگرم خواهد کرد »

ما در آخرین پرچمدار خود از آخرین پنل هایِ کم مصرف و فوق العاده شفاف IPS استفاده کرده ایم، که زیر نور آفتاب بهترین خوانایی را دارد و از طرفی باعث کم شدن عمر باتری شما نخواهد شد. صفحه نمایش 5.2 اینچی این گوشی هوشمند که از فناوری TRILUMINOS سونی برای گوشی هایِ هوشمند به همراه رنگ هایِ طبیعی و زنده و موتور پردازش تصاویر X-Reality بهره میبرد، شفاف ترین، روشن ترین و غنی ترین رنگ هایِ ممکن را برای شما نمایش خواهد داد. حالت پیشرفته و تعاملی نور صفحه نمایش این گوشی نیز، بهترین تجربه کاربری را حتی زیر نور مستقیم آفتاب به کاربر هدیه میدهد.

Z3 Display

سونی در بخش صدا نیز یکی از خبره ترین و ماهر ترین شرکت هایِ جهان است. تجربۀ چندین و چند ساله سونی باز هم در بخش صدا آمده است تا بهترین کیفیت صوتی را به شما هدیه دهد. از طریق پخش صدایِ فراگیر میتواند به تجربه ای مشابه با یک استودیویِ کامل دست پیدا کنید. همچنین با فناوری DSEE HX برای فایل هایِ صوتی با پسوند MP3 یا AAC میتوانید تجربه ای نزدیک به استودیو و یک صدایِ فراگیر را تجربه کنید. و حالا با فناوری پیشرفته LDAC سونی میتوانید بیش از هر زمانی به فایل هایِ صوتی خود از طریق ارتباط بدون سیم ( بلوتوث ) گوش فرا دهید و تجربه ای مشابه و حتی در برخی موارد بالاتر از حالت معمولی را تجربه کنید.

xperia-z3-plus-the-future-of-sound-fe25a4b257c9f7ff5e87632f022e778c-940

برای زمان هایی که به یک سکوت مطلق برای گوش فرا دادن به موسیقی دارید، حذف نویز دیجیتال گوشی هوشمند اکسپریا +Z3 به کمک شما خواهد آمد. تجربه صدایی غنی با هدست مخصوص و حذف صداهایِ آزار دهنده محیط تا 98% میتوانید در شلوغ ترین مکان ها به موسیقی هایِ خود با آرامش کامل گوش فرا دهید. همانند پرچمدار سابق سونی، میتوانید با وصل کردن هدست یا هندزفری هایِ پشتیبانی شده به گوشی هوشمند اکسپریا +Z3 بهترین حالت پخش موسیقی را انتخاب و از گوش دادن به موسیقی خود نهایت لذت را ببرید.

xperia-z3-plus-high-quality-wireless-4e0a8c0e581a88e7bd760e6628ef4ba9-460

با فناوری منحصر به فرد PS4 Remote در هر جایِ خانه بازی کنسول پلی استیشن 4 خود را بر رویِ گوشی هوشمندتان ادامه دهید. تنها کافی است که گوشی اکسپریا +Z3 خود را به کنسول PS4 تان از طریق شبکه وایفای متصل و با کمک دسته پلی استیشن 4 به ادامه بازی خود بپردازید و ثانیه ای از بازی کردن غافل نشوید. فرقی نمیکند که کنسول شما در کدام اُتاق قرار دارد، با اکسپریا +Z3 کنسول PS4 تان همیشه در دسترس است.

xperia-z3-plus-no-more-fights-over-the-tv-f50124959f8d51dc018211b98aff6b59-940

و در پایان، برای انتقال تجربه کاربری خارق العاده، سونی به تمام خریداران گوشی هوشمند اکسپریا +Z3 یک حساب کاربری طلایی ( Gold ) مخصوص نرم افزار Xperia Lounge هدیه میدهد، تا همه به صورت یکسان از امکانات بینظیر سونی منتفع شوند. با حساب کاربری طلایی نرم افزار Xperia Lounge میتوانید از امکانات صوتی و تصویری نامحدودی شامل فیلم ها، سریال هایِ تلویزیونی، بازی هایِ مختلف، موسیقی هایِ خاصی که برای دستگاههایِ خاصی منتشر میشوند و همچنین شرکت در مسابقات مختلف با جوایز ارزنده شرکت کنید و از امکانات گوشی هوشمند خود بیش از پیش بهره ببرید.

 

Sony Mobile Official Blog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

46 دیدگاه ها

  1. بچه ها لطف میکنید راهنماییم کنید قبل سوالم از هرکی که کمکم کنه تشکر ویژه دارم
    میخواستم نظر شمارو بدونم که ایا به صرفه هست من گوشیمو که یه اکسپریا زد 2 هست رو با یه اکسپریا زد ۳ کامپکت سر به سر کنم!؟
    واسه من اندازه صفحه نمایش مهمه ولی کفیت صفحه نمایش و کفییت دوربین و بلندی صدا و سرعت عمل خیلی مهمه
    زد 3 که خیلیی قوی تره ولی با زد 3 کامپکت کار نکردم

    پاسخ

    SONY گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۱۹

    Z3c عالیه سر به سر بده بره

    پاسخ

    SONY گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۲۰

    راستی گوشی تو چقدر کار کرده گوشی طرف چقدر کار کرده؟

    پاسخ

    xperia1995 گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۰۳

    همین z2 نگهدار بهتره هیچی کم نداره تازه پرچمدار هستش و اصلا گوشیتو عوض نکن معلوم نیست گوشیش چند بار زمین خورده

    پاسخ

  2. منظور از 130% srgb که تکنولوژی واسه صفحشه چیه؟ کسی میدونه؟

    پاسخ

    mostafa گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۹:۲۸

    دامنه رنگی بیشتری رو ساپورت میکنه احتمالا
    فکر کنم صحفه نمایشش نسبت به z3 ارتقاع پیدا کرده

    هم روشنایی هم کیفیت رنگ

    پاسخ

  3. همه شرکتا حاشیه گوشی هاشون رو کم کردن ولی سونی هنوز که هنوزه هیچ تغیری نداده نمیدونم علت این کارش چیه!!!؟؟؟؟؟

    پاسخ

    نوید گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۵۱

    حاشیش اصلا زیاد نیست. نسبت صفحه نمایش به حاشیه این گوشی 70.9 درصده. برا اس6، 70.6 درصد. یعنی S6 حاشیه هاش بیشتره. منبع حرفمم gsmarena هستش.

    پاسخ

  4. فقط نمیدونم ازz3dual چه دیدکه اینم دوسیمکارته الانارضایتی ایرانیا، چون هرچه گشتم دیدم توهیچ کشوردیگه ای نیست که فقط نسخه دوسیم باشه. نمیدونم به آمریکاوتحریم و هسته ای ربطی نداره؟ باس یه سرجوادظریف روفرستادمذاکره باسونی 😉

    پاسخ

  5. سامسونگ هم شاهکار کرده ببینید:

    لکه بنفش رنگ که تو عکسهای دوربین جلو S6 وجود داره http://doorbin.info/smartphone-camera/purple-speck-in-some-galaxy-s6-front-cameras

    ریختن رنگ قسمت فلزی دور لنز در S6

    http://doorbin.info/smartphone-camera/galaxy-s6-edge-lens-issue

    مشکا پاپ آپ کاربران S6:

    http://farnet.ir/1394/02/106324/galaxy-s6-owners-plagued-by-samsung-popup-that-wont-go-away/

    باد کردن و انفجار باتری گوشی S6:

    http://www.phonearena.com/news/Galaxy-S6-arrives-with-a-blown-up-battery-customer-reports_id69082

    پاسخ

    mohammad گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۹:۴۷

    خواهشا این عکسا را توی گروهای اجتماعی متل لاین واتس اپ وغیره انتشار بدید با توضیح تا مردم این همه پول ندهند بعد پشیمان بشن ،چون نصف کسایی که سامسونگ میخرن به پیشنهاد خود فروشندها که اکثرا چیزی نمفهمند ،این برند را میخرند

    پاسخ

  6. این محصول واقعا متفاوته… درپوش که حذف شده …صیقلی هم که شده …wow ..این همه تغییرات رو آدم نمیدونه کجای دلش جا بده….خب جناب معراجی بعضیا قلبشون ضعیفه ، این همه تغییرات رو یه هویی میگین با خودتون فک نمیکنین احتمال داره بعضیا از هیجان سکته کنن.((تو قرن 21 که تکنولوژی داره به سرعت برق و باد پیشرفت میکنه طرفداری از حرکت خزنده و کند سونی خیلی ابلهانه هست))

    پاسخ

    حامد باوی گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۴:۳۴

    عزیزم سونی انتظار داری با بدنش چیکار کنه؟؟؟؟ مگه پلاستیکی بازیافتیه که بخواد بیش از این تغییرش بده؟ اگه بدنه سونی بد بود سامسونگ نمیومد بعد از ۳ سال عقب ماندگی بدنه شیشه و فلز سونی رو بزنه بعد سامسونگیا بگن انقلابی در طراحی خخخخخ برو عمو برو به خودتون بخند . از نظر سخت افزاری +Z3 بالاترین قطعات موجود دنیای موبایل رو داره نکنه باز انتظار داری مثلا اسنپدراگون 820 رو واست ببندن که هنوز تولید نشده؟؟؟

    البته از نظر شما اوج تکنولوژی سنسور ضربان قلبه که به درد پدر بزرگم هم نمیخوره و بعلاوه برنامه های اندازه گیری ضربان قلب مثل Heart Rate pro که گواهی و جایزه ی پزشکی اروپا رو دریافت کرد از سنسور مزخرف سامسونگ خیلی دقیقتر و بهتره

    پاسخ

    رضا گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۲۲

    یک استاد طراحی میکنه ، یک ابله کپی میکنه ، حالا برو همه جای دلت جا بده …..
    سونی تو طراحی استاده …… 6.9 میلیمتر ضد آب ! ، یادم نمیره پسر داییم اومد ادعای ضد آبی اس 5 رو کرد ، من همون موقه گوشی سونی زد رو انداختم تو کاسه آب گفتم تو هم بنداز ، ترسید گفت نه ! من از طراحی سونی مطمئنم چون متقلب نیست ، ولی بعدش فهمیدم درپوش گوشیش کنده شده بود و چسب 123 چسبونده بود ، شرکتی که عرضه یه درپوش زدن رو نداره بره سرپرستی یه جوجه خفاش رو توی غار قبول کنه نه اینکه گوشی بزنه ، دو سال سونی زد هنوز ضد آبیش حفظ شده ، ولی پسر داییم دو ماهه که اس 5 گرفته خخخخخخخ ، واقعا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ

    jalal.f گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۲۶

    از نگاه کاربرای سونی:
    کوییک شارژ تا قبل از Z3+ بدرد نمیخورد و به باتری صدمه میزد اما حالا یک مزیت محسوب میشه!
    اثرانگشت و ضربان و فشار قلب بدرد نمیخوره اما حالت Cooking Mod خیلی بدرد بخور هست و یک مزیته!
    Snap 810 کلا مشکل داغی داره اما Snap سونی مشکلی نداره!
    درپوش های سونی هر 6 ماه خراب میشن اما جدیدا میان به درپوش های سامسونگ گیر میدن و مشکلات خودشون رو نمیبینند.
    بعد از 8 ماه انتظار فقط پردازنده ارتقا یافته و هیچ تغیر دیگه ای در دوربین و نمایشگر و اسپیکر و امکانات و طراحی ایجاد نشده ولی شاهکار محسوب میشه!

    پاسخ

    Javiol گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۲۵

    در اين حد نيستي كه باهات كل كل فني كنم
    پس بي خيال خوش باش

  7. باورم نمیشه همین الان آپدیت اندروید 5 واسه اکسپریا z اومده خیلی ذوق کردم :دی

    پاسخ

    mehr گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۳۸

    داداش c6602 یا 03 ؟
    رامت خاورمیانه بود ؟
    بیلد 454 ؟

    پاسخ

    amirhossin گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۱۸

    چرا رامی. چه مدلی؟

    پاسخ

    Hossein گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۰۲

    گوشیم 03 بود
    رامم خاورمیانه نبود
    فک کنم اندروید 4 us بود
    شدیدا به همه توصیه میکنم اندروید 5 رو نصب کنن گوشی از نظر سرعت بیش از حد عالی میشه!!!! از همه نظر بی نقص و با کیفیته

    پاسخ

  8. جالب اینجاست وقتی S6 و G4 معرفی شدن سایتای به اصطلاح فناوری مث زومیت و … تا یه ماه هر روز بالای 6 – 7 تا پست ازشون میذاشتن ولی واسه +Z3 یه مطلب بیشتر نذاشتن 😐

    پاسخ

    shahryar گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۴۷

    نه،ی نگا ب سایتا بکن،مث ترنجی

    پاسخ

    میثم گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۳:۱۵

    آره ترنجی رو دیدم
    منظورم زومیت و دیجیاتو وامثالش بود که بعد اس 6 دهنمونو سرویس کرد یکی در میون پست اس 6 بود

    پاسخ

    saha گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۴۸

    این سایت ها همشون سمت برندی رو میگیرن که به اینا یه امتیازاتی بدن
    الان همین glx بیاد با اینا قراردادی ببنده باور کنید یه برسی های میذارن از دوربین گرفته تا طراحی یه آیفونی یکی از لومینیا و… که کدوم بهتره
    یه نظر سنجی هم میذارن آخرش glx با کلی اختلاف برنده میشه
    من همیشه اخبار اینارو می بینم و این چیزا رو کاملا دیده ام حتی سایت های خارجی
    ولی از حق نگذریم این دفعه سونی عالی کار کرده
    یک گوشی به ضخامت 6.9 اونم ضد آب واقعا یک شاهکاره
    که اپل هم تو طراحی از این کم میاره
    یاد این حرف افتادم که
    وقتی در دعواهای اپل و سامسونگ پای سونی به میان آمد، مدیر عامل سونی چه پاسخی داد: «ما هیچ هراسی از اپل نداریم، درواقع این اپل است که باید در این زمینه (طراحی) از ما بترسد»

    پاسخ

  9. فقط سونی
    واقعا عالیه به این میگن شاهکار

    پاسخ

    mehdi-navidi گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۳:۴۵

    دگ اغراق نکنیم… همچین شاهکارم نیست…
    انگار سمند ساده رو تبدیل به سمند LX کردن… همین…
    وای بازم پیشرفت های محسوسی داشته…

    پاسخ

    barman xperia گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۵۴

    شاهکار نیست؟ از لحاظ شما شاهکار چیه؟ درسته تغییر ظاحر نداشته ولی کلی از درون عوض شده باطریش بهینه تر فست شارژ عالی پردازنده قدرتمند دوربین سلفی بهتر دوربین اصلی که اصلا شاهکاره تو همین زد3 حرف نداره دیگه چیش شاهکار نیست مثلا پرواز نمیکنه یا چایی نمیاره اینا مشکلاتشن؟

    پاسخ

    میلاد گفته:
    ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۰۷

    شاهکار رو تو کنترل یه مداد الکی میدونن تو کیفیت و طراحی و قدرت نمیدونن واقعا که….سونی بالاترین کیفیت رو داره عاشقتم سونی

    hp گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۴۵

    شاهکار برای تمام نسل زد میشه بکار برد

    پاسخ

    Dexter گفته:
    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۴۲

    واقعا ببخشید که این گوشی نميتونه حرکات اکروباتیک بکنه یا پشتک وارو بزنه.واقعا من از طرف سونی مپبایل و تمام کارمندانش از شما معذرت میخام

    پرهام گفته:
    ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۳۲

    اگه میشد تا صب برات منفی میزدم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here