تماشا کنید: نگاهی اجمالی و نزدیک به پنجمین نسخه پیش نمایش از اندروید 7.0 نوقا

3
۸,۰۷۳

android-nougat-h1
گوگل این روزها توسعه دهندگان خود را با نسخه های پیش نمایش اندروید 7.0 آشنا میکند. از زمستان سال گذشته تا به امروز، گوگل چندین نسخه پیش نمایش از اندروید N را در اختیار توسعه دهندگان خود قرار داده تا با بررسی های موشکافانه به بهتر شدن نسخه آینده سیستم عامل محبوب اندروید کمک کنند.

پنجمین نسخه پیش نمایش از اندروید N چندی پیش منتشر شده که با نسخه های قبل یک تفاوت عمده دارد! این که حالا نام و شماره نسخه آن مشخص شده و بیش از همیشه نسخه پیش نمایش اندروید به نسخه نهایی نزدیک شده است.

حالا همه ما اندروید N را با نام اندروید نوقا و شماره 7.0 میشناسیم. فقط مانده که نکسوس های آینده گوگل با این نسخه معرفی شده و پس از آن شرکت های دیگر نیز شروع به آپدیت دستگاه های خود به این نسخه کنند. امیدواریم هر چه سریعتر این اتفاق رخ دهد اما حالا در فرصتی که داریم با هم نگاهی به پنجمین نسخه پیش نمایش اندروید N می اندازیم. ویدئوی کوتاهی که در ادامه مشاهده میکنید از پنجمین نسخه پیش نمایش اندروید N در نکسوس 6p گرفته شده است. اگر به دنبال آشنایی بیشتر با اندروید 7.0 هستید تماشای این ویدئو را از دست ندهید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

  1. یه سوال : چرا این اندروید هر چی ورژنش بالاتر میره رابط کاربریش زشت تر و ساده تر میشه ؟!
    اصلا قشنگ نیس . کاش سونی تو اندروید ۷ که برا گوشی هاش میسازه تغییرات زیادی ایجاد کنه و رابط کاربریش رو مثل کیت کت قشنگ بسازه . انقدر ساده نباشه مثل اندروید خام خود گوگل .

    پاسخ

    ALI.MC5 گفته:
    ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۱۰

    اره واقعا فقط شماره میره بالا
    مسخرشو دراورده گوگل ی کم به رابط کاربری اهمیت نمیدن.

    پاسخ

    Mehrangh09 گفته:
    ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۴۴

    موافقم فقط اسکرول بغل اضافه شده و ی سری تغییرات مزخرف گرافیکی باید بگم شت!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here