هدست استریوی Xperia Ear Duo محصولی خلاقانه و بی نظیر از سونی را بهتر بشناسید.

16
۸,۷۷۵

سونی موبایل روز دوشنبه این هفته در کنگره جهانی موبایل، همزمان با معرفی اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 Compact، از هدست استریوی Xperia Ear Duo پرده برداشت. این محصول که البته مدل مفهومی آن پیش از این رونمای شده بود، از بهار امسال در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

هیروشی ایتو، معاون گروه کسب‌وکار محصولات هوشمند Sony Mobile Communications گفت: « Xperia Ear Duo مظهر چیزی است که ما در طول نزدیک به یک سده تحقیقات صوتی و آکوستیک آموخته‌ایم. Ear Duo نخستین هدست بی‌سیم است که پیشرفتی بزرگ در تجربهٔ گوش‌دادن دوگانه، قابلیت شنیدن موسیقی و اعلان‌ها در عین شنیدن صداهای دنیای پیرامون به‌صورت هم‌زمان، ارائه می‌کند.»

از مدل مفهومی تحسین‌شده تا محصولی تجاری: Xperia Ear Duo برای بازاندیشی در هدست‌های بی‌سیم ساخته شده است. Xperia Ear Duo به فناوری گوش‌دادن دوگانه مجهز است. بنابراین می‌توانید به موسیقی گوش دهید و اعلان‌ها را بشنوید و هم‌زمان صداهای محیط و صحبت‌های پیرامونتان را هم بشنوید. این تجربه‌ای فراگیر و بی‌بدیل است، چه در حال گوش‌دادن به موسیقی در حین تمرین باشید یا در رفت‌وآمد.

«رسانای صوتی فضایی» که توسط انکوباتور Sony با نام Future Lab Program™ طراحی شده است، امکان تولید صدا در پشت گوش با استفاده از درایور واحد و انتقال مستقیم آن به گوش را فراهم می‌کند. حلقهٔ پشتیبان، کانال گوش را احاطه می‌کند و امکان تلفیق یکپارچهٔ موسیقی با صدای محیط را فراهم می‌آورد. با استفاده از فناوری Clear PhaseTM متعلق به Sony، صدا بر اساس محیط و سر و صدای پس‌زمینه به‌طور هوشمند تنظیم می‌شود تا پراکنش صدا برای امکان گوش‌دادن واضح، حذف شود.

دستیار هوشمند زمانی که به آن نیاز دارید
«دستیار روزانه۳» که با چیپ بسیار کم‌مصرف «SPRITZER» متعلق بهSony و پلتفرم پیشرفتهٔ چندحسگره، هدایت می‌شود، زمان، مکان و فعالیت‌ها را برای ارائهٔ اطلاعات مرتبط در طول روز تشخیص می‌دهد و هنگامی که به دفتر کارتان می‌رسید، به شما زمان جلسهٔ بعدی را یادآوری می‌کند یا سرخط تازه‌ترین خبرها را برایتان می‌خواند.

Xperia Ear Duo به حرکات سر هم واکنش نشان می‌دهد. حسگرهای پیشرفته به شما این امکان را می‌دهند که با تکان دادن سر به بالا و پایین به تماس تلفنی پاسخ دهید یا آن را رد کنید یا موسیقی را با تکان دادن سرتان به چپ و راست عوض کنید. همچنین می توانید موسیقی و صدای آن را با ضربه زدن یا پیمایش انگشت روی دستگاه کنترل کنید.

کنترل صوتی هم با دسترسی انعطاف‌پذیر به دستیار شخصی‌ای که بیشتر از بقیه استفاده می‌کنید مانند دستیار Google یا Siri، امکان‌پذیر است. چهار میکروفن پرتومانند، صدای شما را جدا کرده و جلوی صدای خارجی را می‌گیرند تا به شما در تنظیم یادآورها، فرستادن پیام‌ها، تماس‌های تلفنی یا راه‌اندازی برنامه‌ها کمک کنند. همه، آزادانه و آسان.

طراحی‌شده برای احساس آزادی
Xperia Ear Duo که از آلومینیوم بادوام ضد زنگ و لاستیک نرم ساخته شده است، برای پیشگیری از تداخل با عینک یا لوازم جانبی زیر گوش قرار می‌گیرد. حلقهٔ بازِ پشتیبان در سه اندازهٔ مختلف ارائه می‌شود و IPX2 ضد پاشش آب، بدین معناست که به‌اندازهٔ کافی برای استفاده در تمام طول روز و در هر روز، راحت است.

شما می‌توانید با یک‌بار شارژ، ۴ ساعت به موسیقی گوش بدهید و قاب محافظ نوآورانهٔ آن به‌عنوان شارژر هم کار می‌کند و زمانی که در رفت‌وآمد هستید، تا سه برابر نیروی بیشتر در اختیارتان قرار می‌دهد. ضمناً این قاب امکان شارژ سریع را هم فراهم می‌کند و تنها با ۱۲ دقیقه شارژ کردن به شما امکان ۲ ساعت گوش دادن به موسیقی را می‌دهد.

Xperia Ear Duo از بهار ۲۰۱۸ در رنگ‌های شیک مشکی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد. پیش‌فروش آن از روز دوشنبه ۲۶ فوریه توسط فروشندگان منتخب آغاز شده است. برنامهٔ همراه آن هم برای دانلود به‌صورت رایگان در فروشگاه Google Play و Apple App Store در دسترس خواهد بود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

16 دیدگاه ها

  1. سلام به همه عزیزان
    ببخشید یکم بی ربطه، اما مقایسه های دوربین Xz2 رو تو یوتیوب ببینید عالیه عالی، رقابتش با آیفون x و S9+ واقعا دمش گرم سونی
    J.S

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۵۲

    S9+ که فقط اغراق رنگ بود! زوم تو سونی قویتر بود.
    ای کاش ی عکس با دوربین پیشرفته میگرفتن ادم با اون مقایسه کنه

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۵۵

    البته احتمال زیاد اکثر مقایسه ها دروغه چون موبایل ک بیرون نیومده هنوز اینا چرته اینا مال xz1 و… هست خیلیاش

    پاسخ

  2. خیلی عالیه.یه محصول عالی.منکه هدست نویز کنسلر سونی دارم محشره خداییش.توی زمینه پخش موسیقی و افکتهای سونی هیچ ضعفی نداره.خیلی به ندرت دیدم کسی در این کورد از سونی ایرادی بگیره.معلومه که این هم یک هدست خارق العادست.دمش گرم.کاش گوشیهاش هم همینجوری بی نقص بود.کاش…….

    پاسخ

  3. اه! داشتم واسه Xperia Ear پول جمع میکردما (۴۳۳تومن جمع شده) حالا این اومد… لابد گرون تر هم هست! جدا از شوخی، فوق‌العاده ست!
    چیزی که برام جذاب هست، طراحی و نحوه قرار گیری در گوش هست… احتمال خارج شدن اتفاقی از گوش هم فوق‌العاده پایین اومده!
    کسی از عزیزان نظری در مورد انتخاب بین Xperia Ear و انتظار برای SBH90C داره؟
    خوشحال میشم اگر نظری داشتید با دلیل توضیح بدید 🙂

    پاسخ

    mhasadi78 گفته:
    ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۳۰

    به نطرم آدم با اون پول میتونه یه هدفون حرفه ای بخره

    پاسخ

    Reza Shirinnejad گفته:
    ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۵۴

    پیشنهاد هدفون حرفه ای اگر از سونی داشته باشید، خوشحال میشم بشنوم…

    پاسخ

    کسگم گفته:
    ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۲۷

    دوست عزیز به نظر من صبر، فقط برای Xperia Ear Duo.
    تا معجزه صدا راهی نیست…

    mhasadi78 گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۱۲

    هدفون حرفه ای فقط از سنهایزر
    ولی سونی هم مثلا هدفون xb650bt هم بلوتوث هم خوبه

    Armin.r گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۱۰

    پوله دوتا سابه لامصب!بده یه بنده خدایی من از هندزفری ۸ تومنی بیشتر از هندزفری ۵۰ تومنیم جواب گرفتم
    البته سونی یه چیز دیگس

    پاسخ

    Reza Shirinnejad گفته:
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۱۱

    حناب کسگم و mhasadi78 و Armin.r عزیز، ممنونم بابت توجهی که داشتید ❤

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here