همراه اول از سیم کارت و کارت حافظه یکپارچه با عنوان Sim-SD رونمایی کرد

10
۱۰,۴۷۳


درگاه های هیبریدی در گوشی های هوشمند از جمله گوشی های سونی یک مشکل بزرگ را به همراه دارند. عدم امکان استفاده همزمان از دو سیم کارت و مموری کارت که کاربر را ناچار به حذف یکی از این دو گزینه میکند. حتما مطلع هستید که درگاه های هیبریدی به حالتی گفته میشود که در آن جایگاه کارت حافظه و سیم کارت دوم یکسان است و کاربر تنها میتواند یک کدام از این دو یعنی سیم دوم و مموری کارت را انتخاب کند.

امروز در جریان نمایشگاه تلکام، همراه اول خبری که روز گذشته در سایت خود هم منتشر کرده بود را به تایید رساند. همراه اول امروز رسماً از Sim-SD جدید خود رونمایی کرد تا به نوعی مشکل استفاده همزمان از سیم کارت و کارت حافظه را در گوشی های با درگاه هیبریدی رفع کند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول برای اولین بار در کشور سیم کارت sim-sd تولید می‌ کند. تولید این محصول با بهره‌‌ گیری از توان متخصصان داخلی توسط کارخانه «تولید سیم‌ کارت همراه اول» انجام می‌ شود. سیم‌ کارت جدید که (sim-sd) نام دارد، دارای چیپ کارت حافظه میکرو اس‌ دی و چیپ نانوسیم است و امکان استفاده از سیم‌ کارت دوم و کارت حافظه به صورت همزمان را در گوشی‌ های دو سیم‌ کارته بازار فراهم می‌ کند. همراه اول قرار است «سیم-اس دی» را در حافظه های ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت تولید و به مشترکان خود عرضه کند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

10 دیدگاه ها

  1. اصولا از همراه اول بدم میاد، شرکت دزد بی در و پیکر اگر ایرانسل به ایران نمی آمد و رقابتی در کار نبود هیچ پیشرفتی نداشتیم و سیم کارت ها هنوز هم به قیمت بالای یک میلیون میخریدیم مکالمه هم که دقیقه ای ۸۸۹ ریال….
    من خط اعتباری همراه اول رو ترابرد کردم به ایرانسل ۵۰ هزار تومان هم دادم دایمی کردم شماره تلفنم هم عوض نشده، هزینه هام یک سوم شده قبض میاد برای ۳۴۰ دقیقه مکالمه ۱۶۷۰۰ تومان. حالا با همراه اول ماهیانه ۲۰ یا ۳۰ تومان شارژ مصرف میکردم.
    این هم یک حرکت من درآوردی و بیخود هست و مطمئن باشید جنس مموری کارت مصرف شده درجه ۳و ۴ و آشغال هست هم اطلاعات تون از بین میره هم یک آسیب به گوشی شما میزنه نخرید تا یک کمپانی معتبر همچین کاری اگر کرد مطمئن بشید بعد استفاده کنید.

    پاسخ

  2. این کار به صورت نرم افزاری جواب نمیده
    من دستی همینو ساختم
    پشت سیم کارتو سوهان زدم نازک کردم چسپوندم به پشت مموری
    گزاشتم تو گوشی
    ولی سیم کارت بالا نیومد
    وقتی اس دی کارتو بشناسه ، نرم افزاری سیم دو غیر فعال میشه
    گوشیم هم سونی ایکس هست.
    ولی تو سامسونگ اس ۷ جواب داد همین !
    پس این کار به درد گوشی های سونی نمیخوره الکی هزینه نکنید .

    پاسخ

  3. به‌طورکلی، ایده‌ی Sim-SD ارزشمند و کاربردی هست مخصوصا با وجود رشد درگاه‌های سیم‌کارتِ هیبریدی؛ تا چند ساعتِ پیش، احساس می‌کردم همراه‌اول کارهای ارزشمندی رو تو سر داره تا این‌که دیدم زده تو کارِ سیم‌کارت VIP و ادامه داستان …

    پاسخ

  4. ای کاش همراه اول در کنار سیم کارت ها هیبریدی ، تکنولوژی جدید « E-SIM » برای مشتریان خودش ارائه میداد
    .
    .
    احتمال زیاد در سال ۲۰۱۹ خیلی از اسمارت فون ها به E-SIM مجهز میشند

    پاسخ

  5. البته عزیزان قبل خرید ی تستی بکنید ببینید نرمافزاری قضیه اوکیه یا نه من روی ایکس زد پرمیومم خیلی دقیق بدون هیچ شکستگی این کار رو انجام دادم نرم افزاری گوشی میفهمه دارید چنین کاری میکنید اولویت رو میده به خود مموری. ضمنا عزیزان این قضیه ی موردی هم داره خوشم نمیاد شما ارتفاع محافظ آهنی روی درگاه سیم رو اگر دیده باشید با فشار این حرکت پدرشو در میارید به مرور و این قضیه آنچنانم خوب نیست ضمن اینکه حتما مد نظر داشته باشید این قضیه نرم افزاری که توی کد نویسی آندروید ممکنه حرفم درست باشه من تست کردم نشد و ممکنه افراد دیگر نتیجه بگیرن ولی من نتونستم هر کاری کردم خود مموری رو شناخت فقط ضمن اینکه ممکنه هم آنتن هم مموری درگیر کار بشه هم کمی پردازش گوشیتون میره بالا و کمی حرارت و مصرف باتری مد نظر داشته باشید…
    بعدم ببخشید کشور های دیگه اوپراتوراشون چرا همچین کاری نکردن؟؟؟؟ اونا خنگن؟ یا حالیشون نیست؟! اونام بلدن ی موردی هست تا حارا رسمی این کارو نکردن پس تن به این کارا ندید که کسی هم عواقبشو به عهده نمیگیره خدارو شکر این وسط پول میدید میره فقط آخرشم باید سیم رو بکنید از روش عادی مموری استفاده کنید….

    پاسخ

  6. با عرض سلام درود
    شک نکنید مموری ها رو با قیمت پرت و بالا حساب میکنن یا مموری ها مال کمپانی های درجه n چینی هست با سرعت پایین

    یه بار اومد گوشی قراردادی شیاومی بفروشه دیدیم قیمت هاش چقدر با بازار متفاوت بود

    پاسخ

  7. خخخخخخ این حرکت یه باگ بزرگ داره خخخ..اگه سیم کارت رو بخوای بسوزونی تکلیف کارت حافظه چی میشه؟ باید یه باکس یا چیزی شبیه به اون طراحی میکرد!!!

    پاسخ

  8. موبایل‌های درجه یک اروپایی و آمریکایی رو که اینجا نمی‌آرن، الان مثلاً خیلی هنر کردن! با یه چسب هم میشه سیم‌کارت رو به کارت حافظه چسبوند 😐
    :-*

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here