هم اَکنون کاربران کنسول PS4 Pro میتوانند فایل هایِ ویدئویی 4K را رویِ کنسول خود پخش کنند.

6
۵,۲۸۳

همانطور که میدانید، یکی از وجوه تمایز کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro با نسل قبل، پشتیبانی سخت افزاری این کنسول از کیفیت 4K میباشد. این بدان معناست که کنسول مذکور میتواند محتوی 4K را با کیفیت خروجی بسیار بالا به تلویزیون هایِ 4K انتقال داده و تجربه ای مثال زدنی برایِ کاربران فراهم آورد. تا به امروز این موضوع تنها درباره بازیهایِ کنسول مذکور بود، اما با بروزرسانی جدید داستان کمی جذاب تر شده است.

با بروزرسانی جدیدی که سونی برایِ مدیاپلیر کنسول PS4 Pro منتشر کرده است، قابلیت پخش فایل هایِ ویدئویی با رزلوشن 4K به کنسول مذکور اضافه شده است. تا پیش از این کاربران کنسول PS4 Pro تنها میتوانستند فایل هایِ ویدئویی با کیفیت 4K را از سرویس دهنده هایی همچون Netflix یا YouTube بر رویِ کنسول خود پخش کنند، اما حالا امکان پخش هر نوع فایل ویدئویی 4K بر رویِ کنسول PS4 Pro فراهم شده است.

همچنین، سونی با این بروزسانی امکان پخش محتوی 4K برای هدست واقعیت مجازی Playstation VR را نیز فراهم کرده است. کاربران به خاطر داشته باشند که برایِ پخش محتوی 4K بر رویِ کنسول خود نیاز به یک فلش USB یا هارد اکسترنال دارند، که به عنوان حافظه جانبی و قابل افزایش کنسول استفاده شود.

بدیهی است که برایِ پخش محتوی 4K کاربران نیاز به تلویزیونی با پشتیبانی از کیفیت 4K دارند و تا زمانی که چنین تلویزیونی در اختیار نداشته باشند، نمیتوانند لذت لازم را از کیفیت بالایِ کنسول PS4 Pro ببرند. همچنین، همانطور که اشاره شد، میتوانید انواع و اقسام فایل هایِ ویدئویی با فرمت MP4 و رزلوشن 4K را پس از بروزرسانی مدیاپلیر کنسول PS4 Pro خود تجربه کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

6 دیدگاه ها

  1. خوبه مایکروسافت خیلی به این قابلیت مینازید که شکر خدا سونی این رو هم اضافه کرد، وای این سایت ها مثل دیجی کالا و زمیت چقدر مطالب مزخرف مینویسند راجب s8, مثلا نوشتن اولین گوشی با بلوتوث ۵!!!!

    پاسخ

    Meisam.HP گفته:
    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۳۷

    ما سونی فن ها باید اینجور سایت ها رو تحریم کنیم و دیگه سر نزنیم بهشون. تعداد ما کم نیست. شاید به خودشون بیان

    پاسخ

    پدربزرگه شیکیچی گفته:
    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۰۲

    به شدت موافقم باهات
    البته من که تا حالا یه بارم رجوع نکردم ولی خوب بقیه دوستانی که اینکارو میکنن و میان اینجا تعریفشو میگن واقعاً باید به خودشون بیان
    آخه من اخبار غیرسونی رو میخوام چیکار؟!!!
    ساکسونگ از طلا گوشی بزنه من دستم نمیگیرم ساکسونگو افت داره به مولا

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۳۸

    اونی که تو سایتها میچرخه و اطلاعاتش بروزه میدونه حقیقتو که همه این اولین هارو که میگن xzpداره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here