هواوی آنر 7X با صفحه نمایش 18:9 و دوربین دوگانه رسماً معرفی شد.

0
۱۳,۷۳۱


این روزها تب استفاده از صفحه نمایش های با استاندارد 18:9 و دوربین های دوگانه نه تنها در گوشی های هوشمند، بلکه در میان رده های موجود در بازار نیز فراگیر شده است. نمونه آن را میتوانیم در جدیدترین گوشی هوشمند هواوی که امروز به صورت رسمی معرفی شد مشاهده کنیم.

هواوی امروز رسماً از گوشی هوشمند Honor 7X که یک گوشی هوشمند میان رده محسوب میشود پرده برداشت. آنر 7X هواوی از استاندارد 18:9 در صفحه نمایش خود استفاده میکند که این استاندارد در قالب یک صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن 1,080 × 2,160 پیکسل در آمده است.

آنر 7X همانند بسیاری از پرچمداران امسال، از دو دوربین در پشت استفاده میکند که یکی 16 مگاپیکسلی و دیگری 2 مگاپیکسلی است. در جلوی دستگاه نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی وظیفه عکاسی سلفی را بر عهده گرفته است.

این گوشی هوشمند از چیپست کایرین 659 با هشت هسته پردازشی از نوع A53 قدرت میگیرد. در خصوص حافظه داخلی و رم آنر 7X نیز میتوانیم به حافظه 32 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی اشاره کنیم. ضمن اینکه باتری 3340 میلی آمپر بر ساعت نیز نیرورسانی را انجام میدهد. هواوی آنر 7X مجهز به سنسور اثر انگشت در پشت بدنه است که با نسخه اندروید 7.0 به زودی عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here