وان پلاس نورد: موبایل 500 دلاری مجهز به اسنپدراگون 765G

0
۲۲,۱۳۷

مدت زمانی است که شایعاتی پیرامون ساخت یک گوشی میان رده رو به بالا از سمت شرکت وان پلاس شنیده می شود و اکنون این شرکت تایید کرده است که در حال ساخت گوشی با نام متفاوت Nord بوده و این بار شاهد برچسب قیمتی 500 دلاری بر روی این دیوایس جدید خواهیم بود. بیاید کمی با این گوشی آشنا شویم.

این گوشی قرار است از فردا به صورت محدود پیش فروش شود و شرکت وان پلاس هنوز تاریخ عرضه آن را افشا نکرده است. با این حال آنها یک پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامشان قرار داده اند که ایده پشت ساخت این گوشی را به نمایش می گذارد و اندکی اطلاعات از آن به ما می دهد. ابتدا باید بدانید که مدیر عامل شرکت وان پلاس آقای پیت لاو تایید کرده است که این گوشی با قیمت 500 دلار عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، در این ویدیو شاهد نمونه اولیه گوشی هستیم که در دقیقه 5:57 آن می توان نمای جلوی دستگاه با دوربین دوگانه به صورت حفره روی نمایشگر مشاهده کرد. همچنین در دقیقه 6:14 می توان ظاهر پشتی دستگاه را در رنگ زرد مشاهده کرد که ترکیب عجیب و غریب دوربین سه گانه گوشی را به نمایش می گذارد.

وان پلاس نورد: موبایل 500 دلاری مجهز به اسنپدراگون 765G

این ویدیو با نمایش تاریخ 7 جولای (17 تیر) به پایان می رسد و وعده داده می شود که در این تاریخ اطلاعات بیشتری از OnePlus Nord در اختیار ما قرار خواهد گرفت. آخرین شایعات می گویند که این گوشی در تاریخ 10 جولای (20) عرضه خواهد شد.

اما شایعات درباره سخت افزار این گوشی بسیار پیچیده تر از نام و ظاهر گوشی بودند. در بسیاری از این شایعات اشاره شده بود که این دیوایس جدید از پردازنده تازه کار مدیاتک Dimensity 1000 که به تازگی بر روی بسیاری از گوشی های میان رده قرار گرفته است، استفاده خواهد کرد اما شایعات دیگر به پردازنده اسنپدراگون 765G اشاره می کردند. خوشبختانه شرکت کوالکام تایید کرد که وان پلاس این پردازنده را از آنها درخواست کرده و دیگر جایی برای شایعات تازه وجود ندارد.

وان پلاس نورد: موبایل 500 دلاری مجهز به اسنپدراگون 765G وان پلاس نورد: موبایل 500 دلاری مجهز به اسنپدراگون 765G

در توییت شعبه اتحادیه اروپا شرکت کوالکام آمده است که آنها از شروع کار جدید با شرکت وان پلاس به شدت هیجان زده هستند و این توییت اشاره به استفاده از پردازنده اسنپدراگون مجهز به تکنولوژی 5G دارد.

حال باید منتظر ماند و دید که تا 5 روز دیگر چه اطلاعاتی از این گوشی فاش خواهد شد، آیا ظاهر عجیب و غریب بدنه پشتی گوشی واقعی است یا تنها یکی از نمونه های اولیه دستگاه بوده؟ به هر حال وان پلاس شرکت معتبری است که مدت ها لقب قاتل پرچمداران را با گوشی های وان پلاس 3 و 5 یدک می کشید و اکنون با وجود یک گوشی 500 دلاری می تواند کار را برای هواوی و شیائومی و سامسونگ سخت تر از قبل کند.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here