ویژه: سونی بالأخره قیمت نهایی نسل اول هدست واقعیت مجازی خود را کاهش داد.

5
۴,۸۷۸

همانطور که قطعاً مطلع هستید، هم اَکنون کمپانی هایِ سونی، اچ.تی.سی و فیسبوک با هدست هایِ واقعیت مجازی Vive، Playstation VR و Oculus Rift بازار مذکور را در اختیار دارند. سونی در بین این 3 کمپانی قیمت تمام شده محصول خود را بسیار پایین تر از رقبا در نظر گرفته بود و دلیل فروش بالایِ نسل اول هدست واقعیت مجازی سونی و استقبال بینظیر کاربران نیز همین اَمر بود.

حال کمپانی تایوانی HTC بازی بسیار جذابی را شروع کرده است، که قطعاً در آینده فروش هدست هایِ واقعیت مجازی دو کمپانی دیگر تأثیر بسزایی خواهد داشت. چند روز پیش کمپانی HTC قیمت هدست واقعیت مجازی Vive خود را 200 دلار کاهش داد و به این ترتیب خود را تقریباً به محدوده قیمت گذاری سونی رساند.

سونی نیز در این بین بیکار ننشسته است و در پاسخ به این حرکت کمپانی HTC قیمت هدست واقعیت مجازی Playstation VR خود را با کاهش محسوسی همراه ساخته است. بر این اساس، هم اَکنون باندل پایه هدست واقعیت مجازی سونی با قیمت 399 دلار در دسترس کاربران قرار دارد، که شامل PS Cam نیز میباشد، که خود به تنهایی 59 دلار قیمت دارد.

باندل دوم نیز که تا پیش از این با قیمت بالاتری ( حدود 499 دلار ) فروخته میشد، هم اَکنون با قیمت 449 دلار در دسترس علاقه مندان قرار دارد، که شامل هدست واقعیت مجازی سونی، PS Cam، کنترلرهایِ PS Move و مجموعه ای از بهترین بازی هایِ توسعه داده شده برایِ نسل اول هدست واقعیت مجازی سونی است میباشد.

سونی اشاره میکند که این کاهش قیمت از ابتدایِ ماه آینده میلادی ( 1 سپتامبر 2017 میلادی ) به صورت عملی پیاده خواهد شد و اولین کشورهایی که طعم این کاهش قیمت را خواهند چشید، کشورهایِ آمریکایی و کانادا هستند. این فروش هم به صورت حضوری و هم از طریق خُرده فروشی هایِ بزرگ آنلاین چون آمازون انجام خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

5 دیدگاه ها

  1. بازی های خاص و خوبی براش نیومدع هنوز و سونیم ریاد تحویل نمیگیرش و بهترین بازی ک میشه گف براش اومده رزیدنت اویل هفته باقیش چرته

    پاسخ

    ALI T2 گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۱۶

    Skyrim واسش اومده که به نظرم از بهترین بازی های جهانه
    مطمئنم از رزیدنت اویل بهتره
    نمیدونم چطور میگی بقیه شون چرت هستن

    پاسخ

  2. .مهمترین بازارها برای سونی که در آنجا مردم میفهمند که سونی چقدر برتر و بهتر از دیگران است بازار حرفه ای بریتانیا و کانادا و بسیاری از کشورهای پیشرفته اروپایی هست که فروش سونی در زمینه تلویزیون و پلی استیشن و دوربین های عکاسی فوق حرفه ای در این بازار ها فوق‌العاده هست و سونی سرمایه گذاری ویژه ای به درستی در این بازارها انجام داده است که مردمش فرق جنس عالی سونی با بونجول های چینی را خیلی خوب میفهمند و مصل اینجا نیست که یارو جنس درجه چندم چینی را به خاطر عدم آشنایی و تجربه بهتر از سونی میدانه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here