ویژه: کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه E3 2017 را در 9 دقیقه تماشا کنید.

0
۳,۸۷۶

همانطور که مطلع هستید، سونی حضور مقتدارنه ای در مراسم سالیانه E3 2017 داشت. کنفرانس اختصاصی سونی در مراسم E3 صبحگاه سه شنبه، 23 خُرداد 1396 رأس ساعت 5:30 صبح به وقت تهران برگزار شد و سونی به نمایش آخرین دستاوردهایِ خود پرداخت. اما امسال سونی برعکس سال هایِ گذشته با تغییر تاکتیک به این مراسم پا گذاشت.

این کمپانی ژاپنی که کنسول ارتقا یافتۀ خود با نام PS4 Pro را حدود یکسال پیش از رقیب دیرینه اش مایکروسافت معرفی و سپس در واپسین روزهایِ سال 2016 عرضه کرده بود، تمام توان خود را در طول این مدت بر رویِ بخش نرم افزاری کنسول هایِ خود گذاشت و با دست بسیار پُری به مراسم امسال آمد و طرفدارانش را حسابی خوشحال کرد.

سونی هم اَکنون بازیهایِ انحصاری خارق العاده بسیار زیادی در دست توسعه دارد، که یکی بهتر از دیگری میباشند. هر یک از بازی هایِ انحصاری سونی به تنهایی میتواند تهدیدی جدّی برایِ کمپانی مایکروسافت و کنسول هایِ این کمپانی محسوب شود، چون مایکروسافت در زمینه بازی هایِ انحصاری بسیار ضعیف عمل کرده است و در نمایشگاه E3 نیز تمام قدرت خود را بر رویِ معرفی کنسول ارتقا یافتۀ XBOX ONE X گذاشت.

سونی امسال پیش نمایش هایِ بسیار خوبی از بازی هایِ انحصاری در دست توسعه خود من جمله Days Gone، Uncharted: The Lost Legacy ،Shadow of the Colossus، God of War، The Detroit: Become Human و Spider-Man داشت و از طرفی محتوی اضافه برایِ بازی Call Of Duty WWII و ادامه ای برایِ بازی انحصاری و بسیار محبوب Horizon: Zero Dawn نیز برایِ کنسول PS4 معرفی شدند.

سونی اما از اولین نسل از هدست واقعیت مجازی خود نیز غافل نشد و با معرفی چند بازی جدید و جذاب همچون The Elder Scrolls V: Skyrim، The Inpatient، Final Fantasy XV: Monster of the Deep و Moss به طرفداران Playstation VR ثابت کرد که همواره به فکر آنها میباشد و در حال تهیه محتوی بیشتر برایِ این هدست محبوب میباشد.

کنفرانس اختصاصی سونی امسال حدود 1 ساعت و 19 دقیقه طول کشید و آقایِ Shawn Layden، رئیس استودیویِ جهانی سرگرمی هایِ سونی وظیفه گرداندن این کنفرانس را به عهده داشت. چون این مراسم در زمان غیر معمولی برگزار شد، تصمیم گرفتیم خلاصه ای از این کنفرانس را برایِ شما آماده کنیم. پس اگر کنفرانس سونی در E3 2017 را از دست دادید، توصیه میکنیم این جمع بندی ویدئویی بسیار عالی 9 دقیقه ای را از دست ندهید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here