پاسخ سونی به سوال مکرر کاربران: چرا سونی در اکسپریا Z3 از صفحه نمایش QHD استفاده نکرد؟

128
۱۵,۳۳۳

xperia-z3-gallery-04-1240x840-fe27e87def32fabb3a19331b9126f00b
پس از معرفی رسمی اکسپریا Z3 و استفاده مجدد سونی از صفحه نمایش 1080 در این دستگاه بسیاری از کاربران به خاطر این تصمیم از سونی گله مند شدند. آنها به خاطر عدم استفاده از صفحه نمایش QHD در این دستگاه سونی را مورد هجمه قرار دادند و صفحه نمایش 1080 اکسپریا Z3 را در مقابل صفحه نمایش بزرگتر گلکسی نوت 4 از پیش باخته دانستند.

این سوال که چرا سونی از صفحه نمایش QHD در اکسپریا Z3 استفاده نکرده شاید برای بسیاری از ما مطرح شده باشد. Calum MacDougall مدیر بازاریابی سونی که مسبب اصلی استفاده از صفحه نمایش 1080 در این دستگاه است در این مورد پاسخ میدهد.

آقای مک دوگال در اینباره اینگونه میگوید:
اینکه بگوییم با توجه به استفاده از صفحه نمایش QHD در گلکسی نوت 4 سونی هم باید از این صفحه در اکسپریا Z3 استفاده میکرد یک اشتباه است. در ابتدا باید بگوییم صفحه نمایش گلکسی نوت 4 از اکسپریا Z3 بزرگتر است و استفاده از صفحه نمایشی با این رزولیشن برای یک گوشی 5.2 اینچی اصلا مناسبت نیست.
ضمن اینکه چنین صفحه نمایشی با رزولیشن 1440×2560 حتی برای یک تبلت تا اندازه 8 اینچ هم اصلا کاربردی نیست. چرا که چشم انسان هیچ تفاوتی میان صفحه نمایش فول اچ دی با تراکم پیکسلی 424 (اکسپریا Z3) و صفحه نمایش QHD با تراکم پیکسلی 534 (گلکسی نوت 4) را تشخیص نخواهد داد و این رزولیشن بیشتر از اینکه کاربردی باشد، فقط افزایش اعداد و ارقام به حساب می آید که هزینه و مصرف باتری بالاتری را در پی دارد.

از طرفی هدف سونی همواره کسب رضایت کاربر لذت بردن از کار با یک تلفن هوشمند است و مصرف باتری نیز به عنوان یک دغدغه همیشگی برای کاربران مورد توجه سونی بوده است. او معتقد است سونی به جای افزایش اعداد و ارقام، میتواند با تکنولوژی های خود نظیر Triluminous و X-Reality به بالاترین حد کیفیت برای صفحه نمایش برسد و مصرف باتری دستگاه را نیز در حد قابل قبولی برای کاربر قرار دهد. دستیابی به حد نصاب 2 روز مداوم برای مصرف باتری اکسپریا Z3 حاصل تلاش سونی و سیاست های فعلی خود در راه کسب رضایت مشتری بوده و قصد دارد در آینده نیز این روند را ادامه دهد. بر این اساس ما نه تنها به خاطر استفاده از صفحه نمایش 1080 در اکسپریا Z3 پشیمان نیستیم بلکه این سیاست را در آینده نیز برای پرچمداران خود ادامه میدهیم و آنچه را که نیاز اصلی کاربران است به آنها هدیه خواهیم داد.

TrustedReviews

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

128 دیدگاه ها

  1. من قراره z3بخرم به امیدخدا…اگه بنابه دلایلی پولم تازمان معرفی وعرضهz4جورنشه وz4صفهQHDداشته باشه باز همینz3رو میخرم چون بنظرم هیچ فرقی بینشون نیست جزاینکهQHDباطری بیشتری مصرف میکنه واین ینی فقطz3والبتهz4اگه صفحه اشQHDنباشه!!!عزیزانی که از نوت4 دفاع میکنید لدفن بریدچنتاکتاب کلکهای تبلیغات بخونیدمیفهمیدمن چی میگم.

    پاسخ

  2. بله میزنه شک نکنید،4k هم میزنه،اما زمانی که بتونه مصرف انرژیرم بهینه کنه،اما تا زمانی که باطری فدای صفحه نمایش بشه نه،و ضمنا تا زمانی که نیاز نیست دلیلی نداره،وقتی صفحه فول اچ دیش کیفیتی به مراتب بالاتر از 2 k ال جی ارایه میده نیازی به این کار نداره.ال جی که گند زد افتضاحه صفحش،افتضاح

    پاسخ

  3. اسنپ 805 و صفحه QHD و خیلی چیزای دیگه خار شده رفته تو چشم سونی.
    سونی اکسپریا=گوشیای بی کیفیت و ضعیف+فروش پایین تو دنیا در حد فاجعه.

    پاسخ

    Ashkan گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۳۴

    شما نظر ندی بهتره، صفحه ی QHD تو 5.19؟؟؟ حالت خوبه؟ CPUام طبق بررسی فرق زیادی نداره
    اونوقت بنظرت بدنه ی آلومینیوم و شیشه، ضبط ویدیو با کیفیفت 4K و رم3 و ضدآب که قبل سامسونگ تو Z2 بکار برده شده بود، لنز 20.7 مگاپیکسلی، تکنولوژی های بکار برده شده تو لنز صفحه نمایش، کیفیت بالای صدا، طراحی زیبا با ضخامت 7.3 و… اینا خار نیست تو چشم و چاله سامسونگ؟؟؟

    پاسخ

    hossein گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۴۲

    زرشک با دزدی اینا رو بسته روش آخه تو میتونی فرق hd و fullhd تشخیص بدی چه برسه به fhd و qhd!!!!!!ببین دوست عزیز شما برو با فوت 4 سرگرم باش اینجا پلاستیکین نیست

    پاسخ

  4. تصمیم سونی برای استفاده از صفحه نمایش FHD به جایِ QHD بسیار “عاقلانه” بود !
    هم از لحاظ سایز صفحه نمایش این کار درست نیست ، هم از لحاظ مصرف باتری و قیمت نهایی محصول !
    QHD هم مثل اثر انگشت ، ضبط ویدئو با رزلوشن 4K و تکنولوژی هایی از این دست ، فعلاً ناپخته هست !
    دلیلی نداره یه گوشی 5.2 اینچی از صفحه نمایشی با تراکم پیکسل بسیار بالایِ 1440×2560 استفاده کنه !
    اون کسانی هم که خرده گرفتن ، هنوز فکرشون به تکامل نرسیده !
    اگر قرار باشه به حرف کاربر پیش برن ، الان سونی هم مثل سامسونگ آشغال تولید میکرد !
    در ضمن ، Z3 یک گوشی برتر هست و از دوستانم که فَن سونی هستند دو خواهش دارم :

    1. با طرفداران پلاستیک درجه 4 کُره ای کل کل نکنید ، چون سطح شما بسیار بالاست ! شما طرفدار برند مورد اعتماد دنیا و بسیار قدیمی سونی هستید !
    2. کسانی که به تازگی Z2 خریدن ؛ اصلاً ناراحت و آزرده خاطر نباشید ، چون گوشی شما تا سال 2015 همچنان پرچمدار 2014 خواهد بود !

    پاسخ

    amiresesi گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۰۶

    خواهشا بخونید خواهشا
    من نمیدونم شما ها چتونه سوپر اسمارتفون جدید سونی به این خوبی شما ها چجوری ازش چرت و پرت میگید اخه،برتری های زد ۳ نسبت به زد ۲:طراحی فوق العاده زیبا تر(البته سلیقه ای یه)،نازک تر شدن،رنگ های بیش تر،سی پی یو قدرتمند تر،صفحه نمایش بهتر(به گفته ی دوستان)،کیفیت صدای برتر،قدرت باطری بیش تر در عمل به گفته سونی(در کاغذ ۱۰۰ میلی امپر کم تر شده اما با توجه به کوچک تر شدن یک دهم اینچی زیاد فرقی نکرده)،لنز دوربین پیشرفته تر،رابط کاربری جدید سریع زیبا،ارتقا حافظه داخلی به ۳۲،دارای نسخه دو سیم کارته و… دیگه چی میخواید چه قدر پیش رفت چقد میخواید دیگه از یه گوشی خواهشا منطقی فکر کنید از روی نظر چند تا سایت سامسونگی و چند تا ادم خنگ که هیچی حالیشون نمیشه نظر ندید،خواهشا منطقی فکر میکنیدi

    پاسخ

  5. شما ها نوت3 را نباید با اکسپریا z2 مقایسه کنید چون اصلا در حد اون حرف ها نیست بلکه باید نوت3 را با زداولترا و t2 اولترا مقایسه کنید که بازهم از لحاظ قیمت و کیفیت و سرعت زداولترا و t2 اولترا بهتر از نوت3 پلاستیکی هستند

    پاسخ

  6. جناب کیانوش پس حالا دیدی که به صفحه نمایش نوت3 خوب نگاه نکردی که اگه خوب نگاهش کرده بودی نارنجی شدن خیلی تابلوی رنگ قرمز را میدیدی…..
    بله اکسپریا z2 رنگها را پر رنگ تر از نوت3 و S5 نشان می دهد و این عالیه ولی مثل آنها رنگ ها را مصنوعی و غیر واقعی نشان نمی دهد که همه هم دیدند چه تغییر رنگ هایی گوشی های سامسونگ دارند در حالی که اکسپریا z2 به هیچ وجه هیچ تغییر رنگی نداره

    پاسخ

  7. تازگی ها بهانه طرفداران سامسونگ شده قیمت گوشی ها و افت آن شاید طرفداران قدیمی سامسونگ یادشان باشه که گالکسی اس فور 2700 بود الان شده 1100 و یا نوت2 2500بوده الان شده 1100 که به هیچ وجه 700 تومن هم ارزش نداره گالکسی S3 دو میلیون بوده‌ الان شده 700 تومن که بازهم ارزش نداره چون بهش میگن گالکسی هنگ
    البته این قیمت ها را طرفداران قدیمی سامسونگ یادشان هست نه طرفداران جدید سامسونگ چون بیشتر طرفداران سامسونگ را جوانان 7 الی 15 ساله تشکیل می‌دهند به خاطر آن،، این عزیزان قیمت قبلی گوشی های سامسونگ را یادشان نمیاد که از کجا به کجا آمده است!!!!!!!

    پاسخ

  8. سلام
    Xperia Z2A کی امده؟! من الان دیدم!!
    http://www.phonearena.com/phones/Sony-Xperia-Z2a_id8732

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۰۴

    هنوز به ایران نیامده ولی همین روزها میاد

    پاسخ

    Ashkan گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۰۸

    تنها فرقش اندازه صفحس؟

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۵۸

    به غیر از اندازه صفحه جنس بدنه هم فرق داره

    Ashkan گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۲۰

    چیه؟

    محمد گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۲۴

    تو اس فور پارسال رو ولش کن ببین نوت سه با زدوان معرفی شد وحالا از زد تو گرونتره آره داداش حالا من کامپکتم رو اگه خواستم عوض کنم یه بهتر بگیرم چکار کنم؟

    rad007 گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۲۲

    چرا از چیزی که اطلاع نداری هی میای اینجا میگی.. نوت3 الان 1500 که پانصد تومن گرونه اکسپریا z2 الان 1550 هست اونم به دلیل ارزش قائل شدن سونی برای طرفداران و مشتریان خودش
    تو میدونی همین نوت3 که سنگش را به سینه میزنی برای سامسونگ قیمت تمام شده اش 200 دلار آب خورده در حالیکه اکسپریا z2 دو برابر گرانتر از همین نوت3 هست
    میدونم که اینها را نمی دونی چون اگه میدونستی با منطق سخن می گفتی

  9. حقیقت تلخه نوت 4 بهترین گوشیه و خودتونم میدونید اگه تعصب رو بزارین کنار همین آفتابه سامسونگ بیشترین فروش رو دارن چند برابر سونی و اچ تی سی در ضمن الان زد تو از نوت سه ارزون تره سونی پول بدی براش ضرر میکنی تو فروختن سونی به درد نمیخوره دستتون درد نکنه

    پاسخ

    man گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۳۱

    تو برو همون آشغال های سامسونگ را بخر
    تو که میگی نوت3 گرانتره آیا با خودت فکر کردی که این گوشی چقدر ارزش داره؟؟؟؟
    بیشتر کارشناسان گفتند که باید قیمت نوت3 هم قیمت زداولترا باشه ولی چه سود که اشخاصی مثل تو 1700 تومن پول رو بابت همچین گوشی به سطل آشغال می اندازند

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۳۴

    نوت4 کجاش بهتره میشه توضیح بدی؟ در ضمن گوشی برای کاسبی نیست.گوشی برای لذت بردنه. مثلا الان نوت3 که پیشه z2 نوکرهم حساب نمیشه قیمتش از z2 بیشتره خیلی خوبه؟ مثلا کدوم عاقلی میاد از بین این دوتا نوت3 رو انتخاب میکنه؟ آدم اگه کمی فکر کنه میفهمه که قیمت گوشیهای سونی واقعی هست ولی سامسونگ که گوشیهاش باید از هواوی هم ارزونتر باشه داره میندازه به خلق الله گوشیهاشو. دلیل فروش هم تبلیغاته ولاغیر. هیچکدوم از گوشیهای سامسونگ تا حالا از سونی بهتر نبودن و نحواهند بود.سونی اراده کنه گوشی میسازه که سامسونگ 3 سال دیگه هم نتونه بسازه.

    پاسخ

    محمد گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۱۷

    دوست عزیز چرا میزنی نوت 4 بهتره من خودم کامپکت دارم گرفتم 1475 حالا شده1180 میبینید چه قدر ضرر بفروشم دیگه هیچ گوشی با پولش نمیشه گرفت

    پاسخ

    Ashkan گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۲۴

    چه ربطی داره؟ S5 هم اولش 2،400 بود الان شده 1،700
    ولی ZR رو من 6ماه پیش خریدم 1020 الانم 1020 ـه
    دلیل نمیشه

    محمد گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۲۷

    تو اس فور پارسال رو ولش کن ببین نوت سه با زدوان معرفی شد وحالا از زد تو گرونتره آره داداش حالا من کامپکتم رو اگه خواستم عوض کنم یه بهتر بگیرم چکار کنم؟

  10. خب عزیز واقعیت افزوده رو سونی از Z1 ارائه کرده بود، کیفیت صفحه نمایش هم که حرفی توش نیست، کم شدن قطر گوشی هم مسئله ای هست که همه برندها دنبالش هستن و بهش رسیدن.
    قدرت دوربین هم که در پرچمدارهای قبلیش اثبات شد با لنز G
    مسئله امر باتری هم یک چیز بدیهی هست که باید روش کار بشه، اگه دو روز دووم بیاره که معرکه هست.
    حرف من سر ارائه یه تکنولژی جدید بود.
    مثلا سونی در سری Z اکسپریا، ضد آب بودن گوشی هاش رو به رخ همه کشید.
    اما الآن 1.5 متر بشه 2 متر آنچنان تفاوت و نوآوری نیست، یا رم 2 بشه 3
    این ها همه ارتقاء هست، نوآوری نیست.
    نمی خوام از پلاستیک مثال بزنم، ولی ببینید سامسونگ صفحه خمیده ارائه کرده، شاید آنچنان چیز فوق العاده ای نباشه، ولی نوآوری هست.
    یا وجود سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه که تماس داره با انگشت اشاره، یه نوآوری هست.

    پاسخ

  11. هواوی عجب حرکتی کرده داخل Ascend Mate 7
    سنسور اثر انگشت در پشت فبلت و زیر دوربین، ایکاش سونی هم این نوآوری رو داشت، ایکاش سونی هم یه چیز جدید ارائه می کرد.

    پاسخ

    MORTAZA گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۰۹

    اول بگم من خودم Z1 دارم و اون رو با هیچ چیز عوض نمی کنم، قبلشم L داشتم، پس فکر نکنید طرفدار پلاستیک های سامسونگی یا هواوی کپی پیسی هستم.
    حرفم سر نوآوری و استفاده از سنسور جذاب اثر انگشت هست.

    پاسخ

    hamid-aha گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۵۱

    مگه چی تو گوشی نگه میداریم که بخوایم با اثر انگشت بازش کنیم .گاو صندوقه؟؟؟!!!

    پاسخ

    MORTAZA گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۰۳

    بالاخره گوشی حریم شخصی محسوب میشه.
    حریم شخصی هم هرچه امن تر بهتر

    rad007 گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۲۷

    دوست عزیز سلیقه ها متفاوت است یکی به سنسور اثر انگشت علاقه داره یکی به امکانات بی شمار دوربین مثل واقعیت افزوده که فعلاً هیچ کمپانی حتی خوابش را هم نمیبینه… یکی به صفحه نمایش اولترا اچ دی علاقه داره یکی مثل خود من به صفحه نمایش بسیار با کیفیت ips triliminus علاقه داره..
    شما نوآوری را در اضافه شدن سنسور اثر انگشت که اونم در همان روز اول حک شده می دانید ولی ما نوآوری را در کمتر شدن قابل توجه قطر و وزن گوشی با حفظ ابعاد پرچمدار قبلی میدانیم…
    اگه گفته های سونی در مورد کیفیت صفحه نمایش و قدرت بالاتر دوربین و همچنین طول عمر باطری صحت داشته باشه که صدرصد هم داره پس نوآوری و پیشرفت یعنی اکسپریا z3

    پاسخ

  12. آقا توی Xperia Z2 برای داغ کردن بالای گوشیهای ضدآب سونی از تهویه های هوا در پایین گوشی برای جریان داشتن هوا استفاده شده بود
    به نظرتون اینکه سونی به جای ارتقا سطح این تهویه اونو کلا حذف کرده، یه ضعف نیست؟
    من خودم سونی دارم بخدا، این فقط یه سواله ایراد نگرفتم!!!!!

    پاسخ

    Ashkan گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۳۲

    یکی جواب بده مهمه!

    پاسخ

  13. واقعاً انتظار از طرفدار سونی بیشتر از این حرفاست!
    از نظر بنده پیشرفت Z3 نسبت به Z2 کاملاً ملموس و مشهوده.
    تفاوت قطر Z1 و Z2 حدود 0.5 میلیمتره و کسانی که هر دو گوشی رو تو دستشون گرفتن به خوبی درک کردند که اختلاف فاحشی در حس نگه داشتن دو گوشی هست.
    حالا تصور کنید اختلاف قطر Z3 با Z2 حدود 1 میلیمتره و بدون هیچ گونه عقبگردی سونی تونسته قطر و حجم گوشی رو تا این حد کاهش بده!

    قبلاً گفتم Z2 خودش بی نظیره؛ حالا تصور کنید همین گوشی بی نظیر علاوه بر بهبودهایی هر چند جزئی، از نظر ظاهری اینقدر پیشرفت کنه.

    شک نکنید از Z3 بیشتر خواهید شنید.

    زیاد هم در قید اعداد و ارقام نباشید.
    اجازه ندید سلیقه شما رو رسانه ها و سایتها تعیین کنند و به ندای درونی که از دلتون برمیاد گوش کنید؛
    مسلماً این ندا حتی برای یک ثانیه قیافه Z3 رو با هیچ گوشی دیگری عوض نمیکنه!

    یادتون نره اولین بودن مهم نیست؛ بهترین بودن مهمه .

    بدرود

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۰۰

    کاملا حق با شما است ممنون از حرف و نظر بسیار بسیار سنجیده جنابعالی

    پاسخ

  14. در مورد صفحه نمایش حرف ایشون صحیح و منطقی.
    ولی تو پردازنده و گرافیک چی؟
    نمیتونست از snapdaragon 805 و aderno 420 استفاده کنه؟
    فقط جون هر کی دوست دارد نگید تو بنچمارک فرقی نداره که حرف مسخره ای هست از نظر من.
    گرافیک z1 و z2 که جفتشون aderno 330 ، طبقه گفته خوده سونی ۳۰% اختلاف دارن.
    حالا مگه میشه aderno 420 فرق نداشته باشه یا snapdragon 805 ؟

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۵۳

    صدرصد که فرق داره ولی آیا ببینیم در عمل هم اینطوری هست یا نه چونکه با اینکه سی پی یو گالکسی S5 دویست مگاهرتز بیشتر از اکسپریا z2 هست ولی در عمل اکسپریا z2 همه برنامه ها و بازی ها را سریعتر از گالکسی S5 اجرا کرده که ویدئو های زیادی در این مورد هست
    وقتی زداولترا بعد از گالکسی اس فور معرفی شد و بنچمارک اون 10000 تا بیشتر از گالکسی اس فور بود همه طرفداران سامسونگ گفتند که به هیچ وجه نباید زداولترا را که یک فبلت هست را با گالکسی اس فور مقایسه کرد و باید کمی صبر کنیم تا گالکسی نوت3 (که اون زمان هنوز معرفی نشده بود) بیاد و بعد زداولترا را با نوت3 مقایسه کنیم
    ولی الان همین طرفداران!!! سامسونگ سعی دارند نوت4 را که یک فبلت هست را با اکسپریا z3 مقایسه کنند ولی ما طرفداران سونی مثل آنها نمی گوییم که فلان است و بهمان!!!! چونکه معتقد هستیم که اکسپریا z3 توان مغلوب کردن گالکسی نوت4 را داره علت این حرف هم این است که با حضور ذهن قبلی که از ادعا های سامسونگ و تبلیغات و بزرگنمایی های این کمپانی سراغ داریم، همیشه اون مواردی که سامسونگ روی آنها اصرار داره و مانور میدهد بعد ها معلوم میشود که یا تقلب کرده بود مثل تقلب های فراوان در بنچمارک های گالکسی نوت3 و یا بزرگنمایی کرده بود مثل تمام فلزی بودن گالکسی S5 با طراحی آنچنانی که بعد از معرفی دیدیم که از لحاظ طراحی و کیفیت ساخت بدترین گوشی تاریخ سامسونگ هست!!!! یا به چند نویسنده!!!! و فلان سایت رشوه داده بود تا فلان کمپانی و گوشی را بکوبند!!!! و کوچک کنند که مثال های زیادی در این مورد هست که اهالی اهل فن همه آنها را می دانند

    پاسخ

    ehsan_total گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۳۷

    چرا تو بنچمارک فرق داره
    ولی یه سوال ؟؟ فرض کن بنچمارک گوشیت بشه 50هزار
    باهاش میخوای چه بازی ایی رو اجرا کنی ؟ 😐
    یعنی بازی مد نظر شمارو اسنپ 801 نمیتونه اجرا کنه واقعا ؟؟؟
    یا هر نرم افزار شاخ اندروید دیگه رو؟؟

    پاسخ

    mohamad گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۵۸

    من به سامسونگ چی کار دارم و اصلا حرفی از نوت ۴ نزدم.
    snapdragon 400 همه برنامه ها رو به خوبی اجرا میکنه ، چه برسه به 801 و تو عمل کاری ندارم کی جلوتره.
    حرف من اینه که وقتی یک گوشی اسم پرچمدار میگیره به خودش ، باید آخرین پرچمدار پردازنده رو هم داشته باشه.
    شما میگی نسل ۳ آدرنو ، بهتر از نسل ۴ کار میکنه؟

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۵۰

    طبق آخرین نمره بنچمارک از s805 و s801ac نمره بنچمارکاشون حدود 38000 هست. حالا من نمیدونم چه فرقی دارن والا.فرق گرافیکی که دارن ولی این بنچمارک چی میگه پس این وسط که جفتشونو در یک حد نشون میده؟!!!

    پاسخ

    mohamad گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۴:۲۹

    دو تا سوال دارم ،
    مهندسای شرکت کوالکام دروغ میگن که snapdragon 805 قویترین چیپست این شرکته؟
    و سوال بعدی راجبه بنچمارک،
    بچمارک sp و z تقریبا باهم برابرن ولی آیا این ۲تا دستگاه تو عمل واقعا باهم برابرند؟
    معلومه که z از sp یک سروگردن بالاتره.
    پس زیاد رو بنچمارک حساب نکن

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۲۶

    دوست عزیز عجله نکن به زودی سونی اسنپ دراگون 810 را در روز های آینده به کار می بره

    mohamad گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۱۳

    جواب سوال من این نبود دوست عزیز
    تا اون موقع معلومه که استفاده میکنه.
    حرفم اینه که چرا الان از ۸۰۵استفاده نکرده؟

    mostafa522 گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۰:۱۸

    بنچمارک های نوت 4 تو سایت فون ارنا هست
    یه سر بزنید از خنده روده بر بشید
    حتی از z2 هم کمتره امتیازاتش
    چه برسه به z3
    من که کلی خندیدم
    هادی جان لطفا پوشش بده بچه های سایت بفهم که سامسونگ فقط بازی با اعداده

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۰:۴۰

    بله یکی دیگه از ایرادات صفحه نمایش QHD هم همینه، پردارنده رو میجوه.

    پاسخ

    mohamad گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۱۶

    پس خودتون دارد یجورایی جواب خودتون رو میدید، که به دلیل صفحه نمایش بنچمارک امده پایین.
    پس اگه مثل سونی از صفحه ۱۰۸۰ استفاده میکرد ، بنچمارکش بالاتر بود .
    هنوز یکی جواب قانع کننده بهم نداده که چرا سونی از ۸۰۵ استفاده نکرده

    Yamaha گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۲۷

    آقا محمد دقیقا میشه بگی 805 برتریش با 801 در کجاشه؟ مطمئن باش کاری وجود نداره که جفتشون نتونن انجام بدن، بحث سر صفحه نمایش QHD هست که چقدر کارایی گوشیرو همه جوره میاره پایین.

  15. سونی زد2 تا چند سال میشه باش کار کرد؟مثلا الان هنوز گوشی 4s اپل هم کلاس خاص خودشو داره،میترسم زد2 زودا از رده خارج شه و اپدیت نشه

    پاسخ

    shayanAJ گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۹

    Hade aghal 2 sal dgaro javab mide

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۵۵

    جناب محمد عزیز حدود ساعت ماه یا حتی بیشتر از آن هم اکسپریا z2 را دارم هنوزم حتی همین لحظه که این کامنت را با این گوشی مینویسم.. از نگاه کردن به آن سیر نمیشوم، واقعا کاملترین گوشی هست که تا به حال دیده ام. قبل از آن کلیه پرچمداران سونی و چند نسل آیفون و حتی نوت1 و نوت3 هم داشتم ولی کلاس و کیفیت اکسپریا z2 از همه آنها بالاتر است.. به قول دوست بزرگوار مان جناب یاماها که گفته آدم دوست داره وقتی z2 دستشه فقط با اون عکسبرداری بکنه.. واقعا از کیفیت صفحه نمایش و دوربین و طراحی بسیار زیبای این گوشی سیر نمیشوم… به نظر من وقتی اکسپریا z3 هم بیاد اگه خدا بخواد z2 را نمیفروشم و سعی میکنم با تلاش کردن اکسپریا z3 را هم بخرم.. انشاءالله قسمت همه دوستان عزیز بشود

    پاسخ

  16. اینم یک کلیپ دیگه که آیفون 5S و Note 4 رو به خاک و خون میکشه:
    http://fs2.filegir.com/hamid1/Sony_Xperia_Z3__Hands-on_First_Look_Preview_%5B2dpcuCaHFDY%5D_%5Btag22%5D.mp4

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۱۰

    خخخ. حالا ما z2 رو با 5s مقایسه کردیم اصلا 5s محو شد. ببین نوت4 چه مزخرفیه دیگه که از 5s هم شکست خورده

    پاسخ

  17. والا من الان sp دستمه و دارم این کامنت رو باهاش تایپ می کنم، با صفحه نمایش hd!
    خیلی خوب و تمیز و نُرمال!
    دیگه چه نیازیه که تمام هم و غم آدم صفحه نمایش باشه و هستیو نیستی گوشی رو بذاری روش و همه چی رو فداش کنی؟
    اگر قراره با صفحه نمایش qhd مصرف باطری بالا بره، ما به همون hd هم راضی هستیم!

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۲

    باهات موافقم دوست عزیز

    پاسخ

  18. سلام به عزیزان:
    امروز می خوام یک هدیه بدم بهتون اون کلیپ فول اچ دی مقایسه صفحه نمایش Z2 با Z3 هست:
    http://fs2.filegir.com/hamid1/Sony_Xperia_Z3_vs_Xperia_Z2_-_IFA_2014_%5BhKt0G4dZqYM%5D_%5Btag137%5D.mp4

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۱

    دوست عزیز دستت درد نکنه زحمت کشیدی درسته حجمش زیاده ولی چون مقایسه اکسپریا z2 با z3 هست، من خودم شروع به دانلود اون کردم

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۱۴

    جناب راد میشه نتیجه دیدن فیلمو هرچه زودتر کامل توضیح بدی؟ چون نمیتونم دانلودش کنم

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۴۸

    جناب یاماها یک مقایسه گذری بود بیشتر به مقایسه رابط کاربری پرداخته است نه مقایسه دقیق صفحه نمایش و کنتراست و روشنایی دو گوشی ولی در روز های آینده مقایسه های دقیق تری خواهیم دید

  19. والا صفحه نمایش hd هم کافیه!

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۴۱

    کمپانی اپل که ما چه بخواهیم و چه نخواهیم بزرگترین تولید کننده اسمارتفون در دنیا هست هنوز در پرچمدار فعلی خودش یعنی آیفون 5s از صفحه نمایش فول اچ دی استفاده نکرده است و صفحه نمایش اچ دی را به فول اچ دی ترجیح داده است
    پس الان افزایش تراکم پیکسلی گوشی های سامسونگ و الجی فقط جنبه تبلیغاتی و بازی با اعداد برای فریب خریداران مبتدی هست
    همانطور که همه کارشناسان مشاهده کردند صفحه نمایش الجی G3 که به اصطلاح اولترا اچ دی هست به هیچ وجه در حد پرچمداران سایر کمپانی ها نیست
    همین صفحه نمایش های آمولد سامسونگ مثل نوت3 و گالکسی S5 ایرادات اساسی در نمایش رنگ های اصلی مثل قرمز و آبی و سفید و سبز داره که به جای رفع این مشکلات بزرگ که همین سایت هایی مثل GSM arena و دیسپلی میت به جای پرداختن به این ایرادات سعی در منحرف کردن افکار عمومی به طرف بیشتر شدن تراکم پیکسلی و غیره دارند که در آینده همه خواهند دید که پنل اکسپریا z3 که من یقین دارم از تکنولوژی LTPS استفاده کرده بهتر از اولترا اچ دی گالکسی نوت4 هست

    پاسخ

    کیانوش گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۵۰

    چقدر این جمله تکراری شده از زمان zهمش همین حرفو می زنید.عجله نکنید بزودی زود همه چیز مشخص خواهد شد وقتی نام بهترین صفحه نمایش تاریخ به نوت4 داده شد اظهارنظرهای شما جالب میشه.

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۳۶

    از طرف دیسپلی میت که با گرفتن چند دلار بهترین صفحه نمایش را به نوت4 میده راست میگی
    همین دیسپلی میت صفحه نمایش گالکسی S5 را هم بهترین دانسته بود بدون اینکه صفحه نمایش پرچمداران دیگر را ببینه ولی خدا را شکر سایت فون آرنا چنان سایت دیسپلی میت را رسوا کرد که نگو و در بررسی صفحه نمایش پرچمداران به خصوص اکسپریا z2 و گالکسی S5 گوشی سامسونگ و سوگلی شما از لحاظ صفحه نمایش بدترین شناخته شد و مقام آخر که انصافاً حقش بود به گالکسی S5 رسید در حالیکه صفحه نمایش اکسپریا z2 به همراه اچ تی سی وان m8 و آیفون 5s بهترین صفحه نمایش دنیا شناخته شد
    بعدش هم مثل اینکه شما بعد از اکسپریا زد وگالکسی S3 دیگه سایر گوشی ها را ندیدی و از کیفیت صفحه نمایش آنها با خبر نیستی که به ترتیب زداولترا گالکسی اس فور را شرمنده کرد و اکسپریا z2 نوت3 و گالکسی S5 را شرمنده کرد و همین روزها هم اکسپریا z3 نسل چهارم پلاستیک گنده سامسونگ یعنی نوت4 را نابود می کنه

    کیانوش گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۹:۴۹

    قبل از هرچیز بگم که من گوشیم باترفلای هست و تا حالا گوشی از سامسونگ و سونی نداشتم.
    اگر دیسپلی میت صفحه نمایش z2را بهترین یدونست ایا باز همین حرفو میزدی؟؟؟من چطور باور کنم که دیسپلیمیت که یک سایت تخصصی هست داره پول میگیره؟؟؟چطور سایت فون ارنا که تخصصشون از دیسپلی میت کمتره حرف اونا برای من سند باشه؟؟؟؟
    درضمن همین سایت فون ارنا بعد از اینکه صفحه نمایش گالکسی تب sرا دید گفت صفحه نمایش های امولد سامسونگ از این به بعد دقیق ترین رنگها را ارائه میدن.
    http://www.phonearena.com/news/Samsungs-first-AMOLED-Quad-HD-display-gets-analyzed-further-improved-color-accuracy-not-that-green-any-more_id58271

    rad007 گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۴۷

    حالا در این جا بحث تبلت سامسونگ نیست که شما مثال زدید بحث صفحه نمایش نوت3 و گالکسی S5 هست که به هیچ وجه در حد بهترین نیستند.. میدونی چرا میگیم دیسپلی میت رشوه گرفته چون صفحه نمایش نوت3 و S5 را بهتر دانسته بدون آنکه در آن مقایسه اکسپریا z2 و آیفون 5s و وان m8 باشه
    شما که اینقدر به این سایت ها علاقه و اعتماد داری آیا تا به حال خودت در مورد صفحه نمایش گوشی های سامسونگ تحقیق کردی و یا فقط به دنبال اظهار نظر های فلان سایت ها هستید؟!!!!!؟؟؟
    آیا تغییر بیشتر رنگ ها در نوت3 در زاویه دید کم هم دیدی!!؟؟؟؟ که قرمز شده نارنجی و زرد شده سبز!!!! سفید شده آبی!!!!
    گالکسی S5 هم مثل نوت3!!!!!
    به نظر شما کجای این دو سایت فون آرنا و GSM arena و دیسپلی میت اشاره ای به این عیب های بزرگ کرده اند.. پس فکر کنم حالا فهمیدی که چرا ما به این سایت ها شک داریم که شرافت کاری خودشان را به مشتی دلار باخته اند!!!!
    در ضمن من خیلی دقیق گالکسی S5 و نوت3 را از نزدیک تجربه کردم و آنها را مدت ها استفاده کردم ولی هنوز با گالکسی تب اس کار نکردم پس نمی توانم در مورد آن اظهار نظر کنم

    کیانوش گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۱۰

    دوست عزیز درسته بحث سر تبلت نیست ولی ما سر نوع صفحه نمایش داریم بحث میکنیم که گالکسی تب اس هم سوپرامولد هست که رنگها دقیق شده.هرسایتی برای خودش کارشناسایی داره و هرکدام به یک طریق آزمایش میکنند مثلا سایت BGRپارسال صفحه نمایش نوت3 را بهترین صفحه نمایش دونست.
    http://bgr.com/2013/12/17/top-10-best-smartphones-2013-part-1/
    اگر تجربهخود شخص منظورته که من بارها صفحه نمایش گوشیای سامسونگ را از نزدیک امتحان کردم که الحق بهترین صفحه نمایش را دارن و باکمترین تغییر در رنگ هنگامی که زاویه دید کم میشه.
    اینم مقایسه صفحه نمایش Z2با نوت3 که چقدر Z2رنگها را اشباع نشون میده.
    http://www.phonearena.com/news/Xperia-Z2-and-Note-3-screens-get-compared-on-video-guess-which-one-looks-more-vivid_id53976

    sinabelle گفته:
    ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۳۲

    هه شتردرخواب بیندپنبه دانه…….گهی….

  20. همینه .. متاسفانه خود منم اول جا خوردم و گفتم همه چی تموم شد ولی حرف حق رو باید از یه کارشناس شنید …. حالا این همه سایت های موبایل مث gsmarena میان برنده صفحه نمایش رو note 4 معرفی می کنن غافل از این که اینا همش رو کاغذه …تازه دیگه همه میدونن اون amoled سامی همش رنگ ها رو الکی پر رنگ نشون میده و تکنولوژی live color تو هیچ گوشی سامی نیست …. همینه!!
    حالا می فهمم چرا همیشه سونی حرف اول رو می زنه … متاسفانه سامی تو زمینه تبلیغات اوله و همین باعث جذب خیلیها شده ..
    DEMAND GREAT

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۲۹

    البته تبلیغات دروغین سامسونگ موجب جذب آدم های مبتدی و ساده میشود چونکه خریدار حرفه ای خیلی سخت گوشی سامسونگ را میخره

    پاسخ

    امیر گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۲۰

    نه دوست من با این تبلیغ هایی که سامسونگ میزنه حتی حرفه ای ها هم سردرگم میشن

    پاسخ

    کرامت خضری گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۲۱

    قبلا یه تفر ویو داشت وقتی عکس می گرفتی زمین رو یه هوده ابی نسون میداد ای پی اس رنگ ها رو واقهی نشون میده
    کم کم داره حقیقت فاش میشه سامی پلاستیک بترس

    پاسخ

    Mohammad گفته:
    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۲۴

    خداییش اینو راس میگه دو تا از دوستام s4 دارن ولی اندازه 1100 از گوشی سر در نمیارن فقط به اسم سامسونگ میخرن

    پاسخ

  21. صدرصد درسته… بعضی ها که از گوشی سر د نمیارند فکر می کنند که با افزایش تراکم پیکسلی کیفیت صفحه نمایش هم زیاد می‌شود در حالی که به هیچ وجه چنین نیست بلکه کیفیت صفحه نمایش وابسته به نوع صفحه نمایش و تکنولوژی های آن هست که خوشبختانه سونی در اکسپریا z2 نشان داد که اگه بخواهد بهترین و با کیفیت ترین پنل ها را در گوشی های خودش استفاده می کنه که چنین هم شد و صفحه نمایش فول اچ دی اکسپریا z2 هم از لحاظ کنتراست و هم روشنایی و هم عمق رنگ ها و مهمتر از همه زاویه دید بهتر از صفحه نمایش اولترا اچ دی الجی G3 هست،، ولی حالا سونی تضمین کرده است که پنل اکسپریا z3 از لحاظ کنتراست و روشنایی حتی از z2 هم بهتره… این یعنی صفحه نمایش خارق‌العاده اکسپریا z3 هدیه ای است از طرف کمپانی سونی به طرفداران لایق و حرفه ای خودش

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۰۶

    کشته مرده ی فهم و شعور و تجربه بالاتم. یعنی بهترین کامنتهارو میذاری تو سایت.

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۰۹

    دوست عزیز جناب یاماها تجارب و شعور شما هم بسیار بسیار بالا هست و همیشه به خودم افتخار می کنم که از نظرات و دانش بالای شما نهایت استفاده را میبرم
    راستی اگه وقت داشتی به ویدئو های من که خودم تهیه کردم سر بزن

    http://www.aparat.com/LIONA/%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%A7

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۵۳

    مرسی شما لطف داری. حتما سر میزنم به ویدئوهای جذابتون.

  22. باتری خیلی مهمتره.بنظر من کار سونی درست بوده.

    پاسخ

    danial گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۴۲

    بنظر من آقای مک دوگال فقط بهونه آورد البته رزولوشن QHDبرای صفحه نمایش 5.2اینچ زیاده پس کار سونی درست بوده ولی اینکه qhdخوب نیست بهانه ای بیش نیست به چند دلیل:اول اینکه تا حالا فقط یک گوشی با این صفحه نمایش عرضه شده اونم جی 3 که الجی نتونست خوب ازش استفاده کنه ولی قرار نیست چون الجی نتونست سامسونگ هم نتونه از این صفحه نمایش به خوبی استفاده کنه.دوماQHD نسل جدید صفحه نمایش هستش وممکنه خود سونی در آینده ای نزدیک از این صفحه نمایش استفاده کنه.باید تا اومدن نوت4 صبر کنیم تا ببینیم کار سامسونگ درست بوده یا نه.

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۴۷

    بله دوست عزیز باهات موافقم.. صدرصد در آینده بیشتر کمپانی ها مثل همین سونی از صفحه نمایش های QUAD HD استفاده خواهند کرد… ولی رویهمرفته جنبه تبلیغاتی داره تا به درد بخور حتی اگه سونی هم از آن استفاده بکنه

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۳

    من کلا میگم صفحه نمایشی که ppi بالای 330 داشته باشه کافیه رزولویشنش.فقط زیر 330 نباشه. رزولویشن FHD تا 6.5 اینچ جوابگو هست.حالا QHD فکر کنم تا 10 اینچ هم جوابگو باشه. البته نوع صفحه نمایش خیلی مهمه. مثلا الان z2 براحتی از سد g3 میگذره و مطمئنم z3 هم از سد نوت4 براحتی میگذره.

    danial گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۰۵

    دوستان من خودم عاشق گوشی های سونی هستم مخصوصاگوشی های ۲۰۱۴ سونی خودمم تا ۳ تا۵ ماه دیگه می خوامz3کامپکت بگیرم ولی خدایی سونی در حق کسایی که z2خریدن ظلم کرده آخه تفاوت z2وz3 خیلی کمه که اصلا به چشم نمیاد فقط ظاهرz3 خیلی بهتره.دیگه الان بااومدن z3 دیگه هیچ آدم عاقلی z2 نمیخره.کسایی هم که گرفتن حتما ته دلشون پشومون شدن چون اختلاف قیمتشون باید خیلی کم باشه.بنظرم سونی تومعرفی پرچمدار یکمی عجله کرد.

    محسن گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۴۷

    به نظر من طراحی این دو گوشی متفاوت هستن و من هیچ تمایلی به “تعویض” ندارم ولی دوست دارم یدونه داشته باشم…

  23. من گوشیه xperia z2 رو یه هفته پیش انداختم تو آب صفحه نمایشش خراب شد و گوشی کلا ریخت به هم خودمم تعجب کردم بعد که بردم گارانتی آرین با این که گارانتی طلایی داره آرین زیر بار عوض کردنش نمیره یعنی من 200 تومن اضافه تر دادم الکی؟؟؟
    تازه اگه تعمیرش هم کنه من بخوام بفروشم کسی نمی خره.
    لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۲۷

    شما صدرصد محفظه های این گوشی را نبستید به خاطر اون آب به داخل گوشی نفوذ کرده است چونکه ما اکسپریا z2 ر تحت شدیدترین آزمایش های مقاومت در برابر آب قرار دادیم که از همه آنها سربلند بیرون آمد

    پاسخ

    mojtaba گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۷

    تمام درپوش هاش بسته بوده.
    اینو مطمئنم.
    بعد این اتفاق خودم شاخ در اووردم.

    پاسخ

    امیر گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۱۶

    امروز z منم زیر آب بود سوخت 🙂
    کی میفهمه راست گفتم یا دروغ؟
    دوست عزیز یه جای کار شما مشکل داره

    mojtaba گفته:
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۳۶

    روز دوشنبه قراره رییس آرین رو ببینم.

    danial گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۲۸

    خسته نباشی….

    پاسخ

    MORTAZA گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۴۵

    من که زد وانم رو زیر شیر آب شستم، خداروشکر چیزیش نشد.

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۴۸

    همین امروز کلی تو رودخونه زیر آب عکاسی کردم. چقدر دوربین z2 محشره آخه؟!!! خدایی کیف میکنم وقتی با z2 عکاسی میکنم. ماهه ماه.

    پاسخ

    Ashkan گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۲۸

    من ZR دارم صدبار شستمش هیچیش نشده
    بعدشم گارانتی صدماتی که خود شخص باعثشرو قبول نمیکنه، کلا هم نفوذ آب شامل گارانتی نمیشه

    پاسخ

    ehsan_total گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۳۵

    برای گوشی های ضد آب سونی
    نفوذ آب هم شامل گارانتی هست و اگه بدلیل آب رفتن درون گوشی ، گوشی خراب بشه گارانتی جوابگویه !
    ولی فقط برای گوشی های ضد آبش

    پاسخ

    Ashkan گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۱۵

    روی جعبه ی گوشی نوشته که شاملش نمیشه

    Mohamad.ra گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۴۵

    من زد وان رو بردم زیر استخر چندین بار هم شستمش چیزیش نشد
    حتا acro s هم که تو زد آب ها مالی نیست رو چند بار شستم

    sinabelle گفته:
    ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۲۵

    acro s که خوبه؟؟

    BOOOOM گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۴۰

    من z1 رو تو دریا شمال بردم
    تو دریا جنوب بردم که خیلی شور تره
    تو استخر بردم
    حتی برای رو کم کنی تو ماست هم انداختم گوشیو
    تو حوض حرم امام رضا هم انداختم
    هنوز که خدارو شکر سالمه
    از همچون هم عکس دارم
    بخوایید جلوی خودتون هم دوباره انجام میدم

    پاسخ

  24. ی سوال دارم زد2 بهتره یا اپل 5 اس??

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۲۱

    دویست درصد اکسپریا z2,,, شما مطمئن باش تنها گوشی که در دنیا یه کمی بهتر از اکسپریا z2 هست همین اکسپریا z3 میباشد

    پاسخ

    شایان note 4 گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۲۰

    خدایی پول از سونی میگیری ک میگی z2 بهتر از اپل 5s_ه؟!!!!کل دنیا میدونن هرسال بهترین گوشی مال اپل-ه.
    لعنت به تعصب بی جا.

    پاسخ

    sinabelle گفته:
    ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۲۲

    توچی؟توپول ازاپل میگیری که ایجورمیحرفی؟؟؟؟
    ولی وایساخداییش راس میگی اپل توجیب خم میشه واس همین میگی فک کنم:)
    کل دنیا اشتب مبکنن عزیزم:(

    Ali fazli گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۲۲
  25. اقا ریت 600 چیست که سونی بش اشاره کرده؟؟

    پاسخ

    ali گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۱۵

    روشنایی صفحه هست که پرنور ترین صفحه نمایش در نوع خودش در تاریخ هست و 600 نیت هست

    پاسخ

    me گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۲۲

    پر نور ترین صفحه نمایش برای اکسپریا پی بود با 935 نیت
    به خاطر فناوری وایت مجیک که به خاطر ایراداتی که داشت دیگه رو هیچ گوشی ای نذاشتن

    پاسخ

    .*.*.navid.*.*. گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۴۴

    خدایی راس میگه من داشتم پروژکتوری بود واسه خودش

    rad007 گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۲۵

    نیت نوری اکسپریا z3 در 600 نیت و حتی 650 نیت نوری تنظیم شده است و این بدان معنا است که روشنترین صفحه نمایش دنیا متعلق به اکسپریا z3 و کمپانی سونی هست
    واقعا اگه کسی حرفه ای باشه به راحتی میفهمه که اکسپریا z3 کاملترین گوشی دنیا هست

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۴۶

    من از دیروز از خوشحالی اینکه z3 بهترینه واقعا خوشحالم. مطمئنم صفحه نمایشش براحتی از سد نوت4 میگذره. میگید نه صبر کنید. سامسونگ فقط بفکر فروش و گول زدن مشتری هست ولی سونی میگه چیزی که برای کاربر احتیاجه ما استفاده میکنیم و چون مصرف باتری دغدغه مهم کاربران هست ما اینو در نظر گرفتیم که صفجه نمایش FHD استفاده کنیم که در عمل فرقی با QHD نداره. احسنت به سونی عاشق همینکاراشم که به من مصرف کننده احترام میذاره.

    پاسخ

  26. همین سونی اولین شرکتی بود که میگفت چشم ادم بالای 300 ppi رو تشخیص نمیده شک نکنید همین سونی پرچمدار بعدیش qhd هست

    پاسخ

    mohsen گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۰۸

    همچین همین سونی،همین سونی میکنی که انگار … دادی پولتو نداده
    آقا جان مال خودشه دوس داره 1080 بزنه
    دوس نداری برو آفتابه ی سامی رو بخر
    والا

    پاسخ

    me گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۵۲

    منکه مثل تو ک… نمیدم عزیزم
    گوگول فعلا که زد توش دست منه دوست نداری نخون حقیقت تلخه من فقط یاد اوری کردم خودمم کلاس سونی بیشتر از سامسونگ میدونم دیگه زر نزن لطفا

    پاسخ

    Xperia C گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۰۷

    مواظب حرف زدنتون باشید. هر دو تاتون.
    ببخشید چرا اینجور کامنتا تایید می شن؟ لطفا رسیدگی کنید.

    Xperia C گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۰۸

    به کامنتا اصلا تو این صفحه تایید نمی خوان، چه خبر شده؟

    پوری گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۳۶

    تکبیر ….

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۵۶

    جناب me بنا به نیاز و درخواست بازار حتما سونی بزودی میاد سمت QHD چون هرچیزی زمانی داره.

    پاسخ

    me گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۴۳

    کاملا با شما موافقم منظور من این بود که حرف های مدیر فروش سونی فقط توجیه این محصول هست و خودشون در آینده این کار رو میکنن

    پاسخ

    Ali Boosaeedi گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۵۱

    عزیزم اولین شرکت موتورولا بود !

    پاسخ

    mehdi گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۲۶

    بنظر من سونی داره همون سیاست اشتباهی که در مورد تعداد هسته های پردازنده و مصذف باطری رو داشت اینجا هم انجام میده.اگه یادتون باشه موقعی که اکثر شرکتها رو به پردازنده 4هسته ای آورده بودن سونی بخاطر مصرف کمتر باطری از پردازنده 2هسته ای استفاده میکرد.که باعث کاهش فروش محصولاتش شد،امیدوارم این سیاست صفحه نمایشم در حالی که همه شرکتا دارن رو به 2k میارن جواب بده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here