پایان نمایشگاه CES 2016: بخش موبایل شرکت سونی بزرگترین غایب این رویداد مهم

10
۸,۱۴۵

sony
نمایشگاه CES 2016 که از روز 6 ژانویه در شهر لاس وگاس آغاز شده بود، امروز 9 ژانویه به کار خود پایان خواهد داد. سونی در این رویداد مهم، یک کنفرانس مطبوعاتی جذاب را در روز 5 ژانویه و پیش از آغاز رسمی نمایشگاه برگزار کرد.

در کنفرانس مطبوعاتی سونی، محصولات متنوعی در بخش های مختلف از این شرکت به نمایش گذاشته شدند. تلویزیون های 4K HDR، لوازم صوتی حرفه ای، دوربین های فیلم برداری و … در این رویداد توسط سونی معرفی شدند.

اما برای علاقه مندان به گوشی های هوشمند سونی، این رویداد آنچنان که باید نتوانست آن ها را راضی نگاه داشته باشد. چرا که بخش موبایل سونی در این رویداد، عملا هیچگونه فعالیتی نداشت.

این برای اولین بار در 5 سال گذشته است که سونی موبایل، هیچگونه فعالیتی در این نمایشگاه نداشته است. چهار سال پیاپی سونی در این رویداد گوشی های هوشمند خود را معرفی کرده بود و حتی سال گذشته نیز در حالی که گوشی های هوشمند سونی در رویداد حاضر نبودند، اما گجت های هوشمند این شرکت مثل نسخه فلزی ساعت هوشمند به نمایندگی از بخش موبایل شرکت سونی در این رویداد معرفی شدند.

به هر حال نمایشگاه CES 2016 نیز تا ساعاتی دیگر رسما به پایان خواهد رسید و شرکت های مختلف باید از فردا به فکر آینده و رویدادهای در پیش رو باشند. MWC در شهر بارسلون، رویداد بعدی است که شاید سونی و خصوصا بخش موبایل این شرکت خود را برای حضور در آن آماده میکند. هر چند که در نمایشگاه CES 2016 نیز سونی به جز بخش موبایل، در سایر بخش ها عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد. با هم نگاهی به خبرهای گذشته و محصولاتی که در این رویداد معرفی شدند می اندازیم.

سونی نسل جدید تلویزیون های 4K خود را با تکنولوژی جدید نمایش تصاویر HDR معرفی کرد

دوربین هندی‌کم پرچم‌دار سونی، ترکیبی از فیلم برداری 4K و زوم 20 برابری

نسل جدید پلیرهای Blu-ray اولترا اچ دی سونی معرفی شدند.

گجت جدید موسیقی سونی، ترن تیبل PS-HX500

واکمن جدید سونی با رنگین کمانی از رنگ ها معرفی شد!

با هدفون WS410، واکمن سونی به اَبزاری پوشیدنی و همیشه همراهِ شما بدل خواهد شد!

سونی با معرفی نسل جدید اسپیکرهایِ خود، تجربه صدایِ فراگیر را به مرحله جدیدی ارتقا میدهد!

سونی از اَکشن کم هایِ جدید خود در نمایشگاه CES پرده برداشت

نظر شما در مورد عملکرد سونی در این رویداد چیست؟ آیا سونی در این رویداد توانست انتظارات را بر آورده کند؟ با ما در بخش دیدگاه ها همراه باشید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

10 دیدگاه ها

  1. ماشلا سونی ! کارش درسته ایشالا بخش موبایل IFA منفجر کنه به امید موفقیت بخش موبایل سونی . ترول های فن بوی به اصطلاح فن سونی باز سایت رو به گند نکشید با کامنت ها تون ! (گرچه یکیش پیدا شده اینجا سرو کلش:|)

    پاسخ

  2. بهترین های ces تی وی های 4k بودن که سونی کولاک کرد و بهترین tv رو معرفی کرد ..
    tv های سونی از تکنولوژی Master Drive بهره میبرند که مشکی عمیق مثل Oled ها داره و حداکثر روشنایی 4000 نیت که بقیه تی ویها تو خوابشون هم نمیبینن (بهترین تی وی 4k سامسونگ حداکثر روشنایی 1000 نیت داره)…
    احتمالا سونی سیاستش تغییر کرده امسال در مورد بخش موبایلش .. تولید پرچمدارهای کمتر در سال 2016 سیاست سونیه … امسال سونی 2 تا 3 پرچمدار معرفی میکنه و بقیه گوشیها میانرده و پایینردن …

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here