پتنت های ثبت شده حکایت از استفاده ی Galaxy S9 از سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش دارند.

3
۷,۶۴۷

در فاصله ی چهار ماه مانده به معرفی رسمی پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ از سری اس، بازار شایعه ها در مورد این گوشی در حال داغ تر شدن می باشد. پیشتر اخباری منتشر شده بود که براساس آن ها، احتمال زیادی وجود داشت که سامسونگ در گوشی نوت 9 خود از سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با صفحه نمایش استفاده کند. حالا و در جدیدترین نمونه، به نظر می رسد که نه تنها این کمپانی قصد استفاده از این نوع سنسورها در گوشی نوت 9 خود را دارد، بلکه پیش از آن در گوشی اس 8 خود نیز از این قابلیت جذاب استفاده خواهد کرد.

به تازگی پتنت ثبت شده به وسیله ی کمپانی سامسونگ در کشور کره ی جنوبی، احتمال استفاده از سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با نمایشگر در گوشی جدید از سری اس این کمپانی را افزایش داده است. به وسیله ی این قابلیت، کاربر می تواند بدون نیاز به لمس فیزیکی سنسور و تنها با قراردادن انگشت خود بروی بخش مشخصی از صفحه نمایش، قفل دستگاه خود را باز کند.

البته پیشتر هم کمپانی کواکام پتنت هایی را در این زمینه به ثبت رسانده بود که احتمال استفاده از این فناوری در گوشی های سال 2018 را چندین برابر می کرد.

هشتمین نسل از پرچمداران سری اس و نوت کمپانی سامسونگ، امسال با تغییرات گسترده ای در بخش طراحی در مقایسه با نسل پیشین خود عرضه شدند. یکی از تغییراتی که باب میل بسیاری از کاربران نبود، تغییر محل اسکنر اثر انگشت این گوشی ها از پنل جلویی به قاب پشتی آن ها بود که دسترسی به این سنسور برای بسیاری از کاربران دشوار بود. اما حالا به نظر می رسد که کمپانی کره ای قصد دارد تا در پرچمدار سال 2018 از قابلیت های جدیدی استفاده کند و این مشکل را به کلی برطرف نماید.

حالا باید تا اسفندماه سال جاری منتظر بمانیم و ببینیم که آیا گلکسی اس 9 کمپانی سامسونگ اولین گوشی هوشمند بهره مند از سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با صفحه نمایش خواهد بود یا خیر.

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

3 دیدگاه ها

  1. یادمون نره که با نوت هفت چی بر سرمردم اومد اون هم براي همین کمپانی بود
    متأسفانه یادمون میره که ماجرای ماشین لباسوشی در امریکا برای سامسونگ بود یا تقلب در مصرف انرژی تی وی های سامسونگ که رسوایی به بار آورده
    سامسونگ یک حباب هست که با مافیا سازمانی شکل گرفته منتظر نابودی اين حباب باشید

    پاسخ

  2. با اینکه تا قبل از این معتقد بودیم سامسونگ یعنی جاروبرقی و یخچال ولی متاسفانه با دیدن درجا زدن ها و تعصبات و غرور بی جای مدیران سامورایی ونیز دیدن کیفیت و نوآوری های کمپانی سامسونگ به این سازنده ایمان آورده ام، s8 حاوی صفحه نمایش ۱۸:۹ و سنسور عنبیه بود که هردو نوآوری بودند و s9 تا به اینجا حاوی سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش! احسنت به سامسونگ اقتصاد هوشمند تر از آن است و بیهوده برندی را به عنوان پرفروش ترین سازنده موبایل نمی رساند و بی رحم تر از آن است که در مقابل درجا زدن ها و ضعف های یک برند قدیمی از آن حمایت کند!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here