پس از چهار سال، آیا سونی موبایل دوباره به نمایشگاه CES باز خواهد گشت؟

11
۵,۱۴۲


نمایشگاه CES یکی از رویدادهای بسیار مهم است که سونی هر ساله با دست پر به آن وارد میشود. این نمایشگاه در اولین روزهای سال میلادی در شهر لاس وگاس برگزار میشود، مکان مناسبی برای معرفی محصولات برتر در حوزه تکنولوژی است که سونی نیز آن را هیچگاه از دست نمیدهد.

هر چند که سونی هر سال این نمایشگاه را به صورت جدی دنبال میکند، اما چند سالی است که بخش موبایل از آن فاصله گرفته و تمایلی برای ورود به آن نداشته است. آخرین باری که سونی بخش موبایل خود را به نمایشگاه CES وارد کرده، به سال 2014 برمیگردد که اکسپریا Z1 Compact در آن رویداد معرفی شده بود.

چهار سال از آخرین حضور بخش موبایل در نمایشگاه CES میگذرد که زمزمه های ورود دوباره به این رویداد بزرگ شنیده میشود. خبرهایی که این روزها در حاشیه سونی وجود دارد، احتمال معرفی چند گوشی هوشمند در نمایشگاه CES 2018 را مطرح میکند. اتفاقی که اگر رخ دهد، پس از سه سال غیبت سونی موبایل در این رویداد میتواند بسیار جالب باشد.

هر چند که هنوز اطلاعات تایید شده ای وجود ندارد که حضور سونی موبایل در این نمایشگاه را قطعی قلمداد کند، اما معرفی سه گوشی هوشمند از جمله اکسپریا XA2، اکسپریا XA2 Ultra و اکسپریا L2 در نمایشگاه CES 2018 دور از دسترس نیست. به هر حال پاسخ به این سوال را بامداد روز سه شنبه در جریان کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه CES 2018 دریافت خواهیم کرد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا معرفی گوشی های میان رده در رویداد بزرگ CES میتواند نظر شما را جلب کند؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

11 دیدگاه ها

  1. پرچمدارو امکان داره اینجا معرفی کنه؟ دل تو دل نیست ببینیم این پرچمدار چ تغییرات و نواوری داره

    پاسخ

    AmirAloone گفته:
    ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۳۱

    به هیچ وجه

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۳۸

    تقریبا امکانش ۰ هست

    پاسخ

  2. کاربران سایت اکسپریان همشون گوشی بلد هستند، آقا جان این سایت با ارزش را تبلیغ کنید، چرا مقاومت میکنید در برابر تبلیغات؟

    پاسخ

    AmirAloone گفته:
    ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۳۳

    سایت های تخصصی زیاد تبلیغ نمیکنن . چون همه ی اخبار تکنولوژی و پوشش نمیخوان بدن که عمومیت داشته باشه . بیشتر مال طرفدارای پروپا قرص یه شرکته

    پاسخ

  3. همون بهتر موکول کنه mwc پرچمدار تمام عیار بده میانرده فایده ندارد

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۵۲

    سال ۲۰۱۸ باید تو آمریکاهم فعال شه که برای اینکار معرفی در CES لازمه اول آزمایشی میانرده معرفی میکنه احتمالا و بعد مدتی بالارده هاشو اگه سیاست جواب داد.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here