پس از اکسپریا L1، قیمت اکسپریا XA1 Ultra نیز در ایران با کاهش همراه شد.

17
۷,۹۵۳


در این هفته خبردار شدیم که اکسپریا L1 به عنوان ارزان ترین گوشی هوشمند سونی در سال 2017، یک ماه پس از ورود به بازار ایران با کاهش قیمت رو به رو شد. در این هفته قیمت اکسپریا L1 حدود 70 تا 100 هزار تومان کاهش یافت تا مشتریان با انگیزه بیشتری به فکر خرید این گوشی هوشمند باشند.

یکی از چهار گوشی سونی در سال جاری که به بازار ایران وارد شدند، اکسپریا XA1 Ultra است که به عنوان یک فبلت 6 اینچی سلفی محور، با قیمت حدود 1 میلیون و 400 هزار تومان پا به ایران گذاشت. از ورود اکسپریا XA1 Ultra به ایران مدت زیادی نمیگذرد که این دستگاه نیز از امروز با مقداری کاهش قیمت همراه شده است.

قیمت اکسپریا XA1 Ultra از امروز حدود 50 هزار تومان کاهش داشته است. در فروشگاه تکنولایف قیمت اکسپریا XA1 Ultra حالا به 1,329,000 تومان رسیده که به عنوان یک فبلت جدید و قدرتمند مناسب به نظر میرسد. البته نباید فراموش کنیم که همراه اکسپریا XA1 Ultra یک کارت حافظه 32 گیگابایتی از سونی نیز به عنوان هدیه به خریداران تحویل داده می شود خود نیز ارزش نقدی نسبتاً زیادی دارد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

17 دیدگاه ها

  1. سلام ببخشید میدونم سوالم ربطی به این مطلب نداره ولی مخواستم بدونم چطوری میشه ساعت و هواشناسی گوشیومو‌ مثل این بکنم اگه راهنمایی کنین ممنون میشم سونی‌x اندرویدمم ۷

    پاسخ

    maziar69612 گفته:
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۴۲

    از تنظیمات برنامه هواشناسی شفافیت ویجتو کم کن

    پاسخ

  2. حیف این فبلت دوست داشتنی که فینگر پرینت نداره و بدنش پلاستیکیه.
    الان قیمتش خیلی زیاد و به نظرم ۱۱۵۰ قیمت خوبی باشه براش.

    جناب معراجی لطفاً نقد و بررسی این گوشی ها ی جدید رو مثل مسابقه عکاسی تون نکنید همه ما منتظر نقد و بررسی کاملاً عادلانه و بسیار حرفه ای شما مثل نقدی که برای xz داشتید هستیم تا تصمیم بگیریم.
    Xz premium
    Xa1 ultra
    Xa1
    L1
    انتظار ها از سایت خوب شما زیاد بزرگوار

    پاسخ

    ruhan گفته:
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۳۱

    سلام به همه عزیزان، کاملا با شما موافقم دوست عزیز، واقعا انتظار از سایت اکسپریان زیاده، امیدوارم با تلاش بیشتر خصوصا در راستای بررسی مدلهای مختلف سونی و مقایسشون با مدلهای هم رده برندهای دیگ هم به جذابیت سایت افزوده بشه هم ما طرفدارها مشتاق تر و آگاه تر بشیم، فقط زودتر انشاءالله، بعضی از سایتها که به قول معروف تکلیفشون روشنه و کاملا در خدمت برندهای دیگ هستن بعضی از این گوشیهارو بررسی کردن بعد اینجا!؟ بهرحال ما از شما دست اندرکاران این سایت خوب انتظار زیادی داریم، موفق باشید و سربلند در پناه حق
    JS

    پاسخ

  3. چرا این گوشی XA1 ULTRA اینقدر افت قیمت داره کسی میدونه دلیلش چیه تا چقد افت قیمت پیدا می کنه؟ من روز اول خریدم ۱ میلیون و چهارصد سی خب این چه وضعیه من بزنم بفروشمش تا نیومد زیر یک میلیون

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۰۳

    هنوز هم که هنوزه گرونه
    طبیعیه که اوایل حباب قیمت داشته باشه،البته تو ایران

    پاسخ

    saeid. گفته:
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۰۸

    خب تقریبا میان رده بود، و مشخص بود قیمتش حبابی بالاس. شما اشتباه کردی روز اول خریدی، ولی نگران نباش تا ده ماه دیگه هم زیر یه تومن نمیاد.

    پاسخ

    majid_72 گفته:
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۴۵

    فوقش به ۱۲۰۰۰۰۰ برسه. بخوای به زیر یه تومن برسه باید سال دیگه همین موقع بگیریش.

    پاسخ

  4. جناب معراجی عزیز. یه سوال دارم اگه میشه جواب بدید. خداییش هدفتون از اینکه چارتا گوشی اوردید شیراز دادید دست چار نفر بعد اینجا پست اختصاصی گذاشتید که خوش آمدی پرمیوم و پرمیوم وارد ایران شد و فلان، بعد گفتید سونی تصمیم گرفته از شیراز شروع کنه و به مرور شهر به شهر اضافه میشه و سریع خبر پیش خرید توی سایت تکنولایف رو زدید چی بود؟ این داستانا یعنی شما نمیدونستید قراره یکشنبه یا دوشنبه ی هفته ی دیگه سونی رسما گوشیشو به بازار تزریق کنه؟ خیلی ساختگی به نظر میرسه این داستان. من که شیرازی نیستم ولی بیچاره شیرازیایی که اون لحظه ذوق زده شدن.
    اگر اشتباه میگم لطفا قانعم کنید و اگر قانع نشدم به نظرم خیلی حرکت چیپی بود.

    پاسخ

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۱۶

    سلام
    دوست عزیز ما خبرهایی که از سورس های خارجی میگیریم رو با اختیار خودمون در سایت منتشر میکنیم اما تمام خبرهایی که مربوط به بازار ایران میشه، با اجازه سونی موبایل در سایت درج میکنیم.
    خبر شروع عرضه XZ Premium در ایران مستقیماً از مدیر فروش سونی موبایل به ما ابلاغ شد. بار پریمیوم وارد ایران شد و به چند شهرستان در ابتدا ارسال شد. توی همون خبر هم گفتیم شهر تهران از هفته آینده…
    در مورد تکنولایف هم دیگه فکر کنم بیشتر از ۱۰۰۰ بار گفتیم و باز هم میگیم، تکنولایف یک فروشگاه مستقل است و تصمیمات اون ها به ما هیچ ارتباطی نداره. پیشنهادی دارین به خودشون بگین. انتقادی هم دارین به خودشون. ما فقط یک قرارداد همکاری درجهت تبلیغات تکنولایف داریم. تکنولایف پیش فروش رو آغاز کرده ما بر اساس قراردادی که داریم خبرش رو پوشش دادیم.
    برای من و سایت ما هیچ فرقی نداره که تکنولایف ۱ دونه گوشی پیش فروش کنه یا ۱۰۰ تا. اما باید از همین تکنولایف ممنون باشین که امسال برای اولین بار این کار رو انجام داد تا اتفاقاتی که سر Z5 Premium افتاد اینجا نیوفته. مثل اینکه یادتون رفته در بدو ورود Z5 Premium وقتی این گوشی با استقبال همراه شد بعضیا چه سو استفاده هایی کردن و با چه قیمت های گزافی این گوشی رو میفروختن!!! الان لاقل خیالتون راحته اگر با این قیمت پیش خرید میکنین. حتی اگر قیمت توی بازار سیاه بالا بره شما با همون قیمت اولیه گوشی رو میگیرین.

    پاسخ

    saeid. گفته:
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۲۶

    قصد توهین نداشتم و ندارم. صرفا سوالی بود که به ذهنم رسیده بود و برداشت ذهنم بود. من چند هفته اس که با سایتتون آشنا شدم و کامنت هم زیاد میذارم.از هوادارای مایکروسافت و سونی هستم، تازگی تصمیم گرفتم کنار ویندوز موبایلم یه ایکس زد پرمیوم هم بگیرم که تجربه اش کنم. وقتی با سایت شما آشنا شدم خیلی خوشحال شدم، یه سایت تخصصی و حرفه ای با کلی کاربر همفکر خودم در مورد سونی. اصلا فکر نمیکردم همچین سایتی وجود داشته باشه. کلا این چند وقت اینقدر با شوق اومدم سایتتون و ذوق خرید پرمیوم رو داشتم که اون پستتون در مورد عرضه اش تو ایران خیلی خورد تو ذوقم. گفتم حالا که خودتون مستقیم کامنتا رو جواب میدید از خودتون بپرسم. ممنون از پاسخگوییتون ، موفق باشید.

    پاسخ

    mehdi340 گفته:
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۳۶

    شما نمیتونید از مدیر فروش سونی بپرسید چرا گوشی پیشرفته ایکس زد اس در ایران عرضه نمیشه؟

    پاسخ

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۴۶

    سونی موبایل ایران تحت نظر سونی موبایل خاورمیانه و آفریقاست
    وقتی Xzs اصلا توی خاورمیانه و آفریقا عرضه نمیشه. چجوری بیاد ایران؟
    و اینکه XZs برای بازارهای خاصی در نظر گرفته شده. جمعا به کمتر از ۱۵ کشور وارد میشه.

    majid_72 گفته:
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۴۷

    خوبه شما اعتراف کردین تو کار تبلیغاتین . این سایت جی اس ام زیر بار نمیره که برای برندهای هوواوی و اپل و سامسونگ تبلیغ میکنه.

    پاسخ

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۰۸

    بالای سایت رو بخونین
    نوشته سونی
    همین ایجاد سایت خودش یعنی تبلیغ سونی. حالا انتفاعی یا غیر انتفاعی

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here