پشتیبانی از صفحه نمایش 4K HDR در اکسپریا XZ Premium به یکی دیگر از برنامه ها اضافه شد.

7
۷,۰۹۵


اکسپریا XZ Premium اولین و البته تا این لحظه، تنها اسمارت فون دنیا است که از صفحه نمایش HDR با رزولوشن 4K پشتیبانی میکند. فناوری HDR تازه به دنیای گوشی های هوشمند راه پیدا کرده و در حال حاضر تعداد کمی از گوشی های هوشمند را همراهی میکند.

قابلیت HDR در حال حاضر، تنها در چند اپلیکیشن اندرویدی به صورت پیش فرض فعال هستند. برنامه هایی نظیر Amazon Video و Netflix از جمله برنامه هایی هستند که از فناوری HDR پشتیبانی میکنند. به این لیست از امروز یک برنامه دیگر اضافه شده که کاربران اکسپریا XZ Premium قادر به استفاده از آن هستند.

یوتیوب در نسخه جدید اپلیکیشن اندرویدی خود، قابلیت نمایش ویدئوهای HDR را به اکسپریا XZ Premium افزوده است. با توجه به پشتیبانی اکسپریا XZ Premium از صفحه نمایش 4K، هم اکنون کاربران این تلفن هوشمند، میتوانند ویدئوهای 4K HDR را با حداکثر کیفیت توسط اپلیکیشن یوتیوب به صورت آنلاین تماشا کنند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

7 دیدگاه ها

  1. ویدیوهای HDR توی یوتیوب با فرمت VP9 V2 انکود شدن، تا جایی که میدونم این فرمت در گوشی های هوشمند فعلی قابل پشتیبانی نیست پس گوگل احتمالاً باید تغییراتی در فرمت این ویدئوها برای موبایل داده باشه مثلاً با کُدک HEVC انکود کرده باشه

    پاسخ

  2. نسخه معمولی نه HDR سوپرمن علیه بتمن ۱۵ گیگه با کیفیت ۴k
    جدا از حجم حوصله اش رو ندارم بالای ۳یا ۴ ساعت بشینم تا یه فیلم ۲ ساعته رو دانلود کنم

    پاسخ

  3. با این نت حجمی گرون فیل.تر دیگه خیلیم میشه ۴k hdr تماشا کرد.

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۰۲

    شدن میشه ولی به ازای هر ثانیه باید یک دقیقه صبر کرد فیلم قشنگ فریم فریم رد میشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here