پیشنهاد ویژه سونی به طرفدارانش: PS4 Slim با هارد 1 ترابایتی را با قیمت 299 دلار بخرید.

6
۷,۶۱۷

کنسول محبوب PS4 سونی را میتوان یکی از معجزات دهه اَخیر برایِ سونی دانست، چون تا به امروز که در حال نگارش این خبر هستیم سونی موفق به فروش بیش از 60 میلیون نسخه از کنسول PS4 شده است. سونی در سال 2013 کنسول PS4 را با سخت افزار بسیار مناسبی منتشر کرد و سپس در سال گذشته میلادی یک نسخه جمع و جور از کنسول PS4 با نام PS4 Slim و یک نسخه ارتقا یافته با نام PS4 Pro را معرفی و عرضه کرد.

همانطور که در جریان هستید، نسخه جمع و جور کنسول PS4 از ابتدایِ عرضه تا به امروز تنها در یک نسخه 500 گیگابایتی و با قیمت 299.99 دلار به فروش میرسید، اما برایِ نسخه ارتقا یافتۀ کنسول PS4، سونی هاردی 1 ترابایتی در نظر گرفته بود، که به خوبی مرز میان کنسول استاندارد و بالا رده و ارتقا یافتۀ سونی به تصویر کشیده شود. اما اَکنون داستان کمی متفاوت شده است.

سونی امروز در پیامی در حساب کاربری توییتر خود رسماً اعلام کرد که تا پایان ماه میلادی جاری، نسخه 1 ترابایتی کنسول PS4 Slim را جایگزین مدل 500 گیگابایتی خواهد کرد، اما خبر خوب این است که قیمت این محصول افزایش نخواهد یافت. سونی در نظر دارد PS4 Slim یک ترابایتی را با همان قیمت 299.99 دلار به فروش برساند و به نوعی جایگزین نمونه 500 گیگابایتی کند.

متأسفانه سونی تاریخ دقیقی برایِ عرضه نسخه 1 ترابایتی کنسول PS4 Slim اعلام نکرده است و تنها اشاره میکند تا پایان ماه جاری میلادی این کنسول با قیمت مذکور عرضه خواهد شد. همچنین، هنوز مشخص نیست که آیا همچنان نسخه 500 گیگابایتی نیز ساخته و عرضه خواهد شد و در صورت عرضه چه قیمتی برایِ آن در نظر گرفته خواهد شد. قطعاً در آینده ای نزدیک به پاسخ دقیق این سوالات خواهیم رسید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

6 دیدگاه ها

  1. یک سِنت بزارین روش بشه ۳۰۰دلار 😐

    پاسخ

    SONY 1946 گفته:
    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۲۱

    بخاطر مالیات هست این شیوه قیمت گذاری 😐

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۰:۵۹

    آفرین سونی ۱۹۴۶

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here