مدیرعامل کمپانی سونی، Kazuo Hirai، به تازگی در گفتگویی با AFR به موارد هیجان انگیزی در زمینه ی تثبیت موقعیت این کمپانی در بازار گوشی های هوشمند اشاره کرده است. Kaz Hirai تایید کرده است که بازار گوشی های هوشمند در حال پیشرفت است و سونی هم باید اطمینان حاصل کند که در paradigm shift of communication آینده نقشی را ایفا خواهد کرد.

او در ادامه می گوید:

” paradigm shift of communication در حقیقت روش ارتباط ما با یکدیگر در هر 10 سال می باشد. اگر ما نخواهیم paradigm shift of communication آینده را بسازیم، در حقیقت روابط خود با فروشگاه ها و اپراتورهای موبایل در سراسر جهان را از دست خواهیم داد. همچنین، اگر ما در زمان تعیین شده ایده ی خود را اجرایی نکنیم، نمی توانیم در زمان مناسب آنرا به بازار ارائه کنیم. “

کمپانی سونی قصد دارد تا به جای توسعه ی پروژه های تجربی، بروی نسل بعدی ارتباطات خود کار کند. آقای Hirai می گوید: ” ما مدل جدیدی را طراحی کرده ایم که بسیار منحصر به فرد می باشد و تنها محدود به زمینه ی الکترونیک نیست؛ در حقیقت هر آن چیزی است که در مورد آن فکر می کنیم! ”

Hirai در ادامه به این نکته اشاره می کند که کارمندان به این موضوع آگاه هستند که ما قصد به چالش کشیدن وضعیت فعلی را داریم و نیازمند ایده های جدید هستیم. او همچنین می گوید:

” به نظر من ما برای مدتی این خلاقیت را از دست دادیم ولی زمانی که من به ریاست رسیدم، تصمیم گرفتم تا این بخش را مجدداً تقویت کنم و به تمام کاربران نشان دهم که انجام ریسک های حساب شده و منطقی، کاملاً عقلانی و درست می باشد.

بدون تردید یکی از زمینه هایی که سونی می تواند با ریسک کردن سهم خود از آن را مجدداً بدست آورد، بازار موبایل ها می باشد. شما در این زمینه چه فکری می کنید؟ آیا سونی باید بیش از حال حاضر در محصولات خود خلاقیت داشته باشد و به رقابت با سایر تولیدکنندگان بپردازد؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع: