کازو هیرای با قاطعیت تمام میگوید: سونی در نظر ندارد هیچ بخشی را واگذار کند.

13
۷,۰۴۱

صبح دیروز گزارش مالی و در واقع کارنامه سونی در سومین 3 ماهه سال مالی 2016 میلادی منتشر شد و بر طبق انتظارات بیشتر بخش هایِ سونی یا سودآور بودند و یا در وضعیت مناسبی قرار دارند؛ اما در این بین وضعیت سونی پیکچرز بسیار وخیم گزارش شده است و بر اساس شواهد موجود، این بخش ضرر هنگفتی را به سونی وارد آورده است.

به همین خاطر، دیروز طی جلسه ای محرمانه برخی از سردمداران کمپانی ژاپنی سونی و برخی از مدیران ارشد گرد هم آمدند تا دلایل ضرردهی بخش مذکور را بررسی کرده و راهکاری برایِ سودآوری مجدد آن بیابند. در این جلسه آقایِ Michael Lynton، مدیر مستعفی بخش سرگرمی هایِ سونی نیز در بین 135 مدیر ارشد سونی حضور داشت و پیرامون سونی پیکچرز مفصلاً صحبت شد.

این جلسه که در ساختمان Akio Morita با حضور مدیران ارشد و سردمداران سونی برگزار شد نهایتاً یک خروجی بسیار صریح و واضح داشت و آن چیزی نبود جز گفته هایِ آقایِ هیرای پیرامون واگذاری سونی پیکچرز. هیرای مستقیماً و بدون هیچ پرده ای گفت: « سونی به هیچوجه قصد واگذاری هیچیک از بخش هایِ خود را ندارد و ما در حال پیدا کردن راهکارهایی برایِ بهبود شرایط بخش ضرر رسان هستیم ».

هیرای حتی با خنده و به صورت یک لطیفه این موضوع را بیان کرد که گویا باید بر سر در بلندترین بُرج هایِ جهان پلاکارد نصب کنیم که « سونی قصد فروش هیچیک از بخش هایِ خود را ندارد، پس لطفاً شایعه سازی نکنید ». این صحبت هیرای به صورت مستقیم متوجه شایعاتی است که چندی پیش توسط رسانه ها مبنی بر فروش سونی پیکچرز به شبکه CBS مطرح شده بود.

همچنین در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات آقایِ Michael Lynton، درباره انتخاب مدیری جدید برایِ بخش سرگرمی هایِ سونی نیز صحبت هایی مطرح شد. در این بین اَشخاصی من جمله آقایان Jim Gianopulos، Tom Rothman، Sanford Panitch، Clint Culpepper، Zack Van Amburg، Jamie Erlich و Andy Kaplan شانس حضور در این سمت را دارند، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و سونی در حال بررسی تمام گزینه ها میباشد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

13 دیدگاه ها

  1. سونی و سونی پیکچرز خیلی عظیم تر از این صحبتان که با یه فصل یا ۲ فصل بد به مشکل بخورن !
    سایت آیتی رسان این خبرو جوری منعکس کرده که فکر کردم سونیو می خوان درشو تخته کنن 😐
    یعنی کمبود دارنا

    پاسخ

  2. از یه شرکت محبوب انتظار همچین مدیر با تدبیری هم میره
    دقیقا از زمانی که بخش موبایل و حمایت کرد و به سود دهی رسوند ازش خوشم اومد

    پاسخ

  3. دوستانی که سری z5 دارن و به ۷ آپدیت کردن برای پخش ویدیو از ام ایکس پلیر استفاده کنید برنامه پخش ویدیوی سونی همچنین خیلیم خفن نیست

    پاسخ

    Pouya2428 گفته:
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۴۵

    اره دوست عزیز درست میگی سال هاست از این برنامه استفاده می کنم بهترین پخش کننده ویدئو هر چند من به اندروید ۷ اپ کردم و هیچ مشکلی گوشیم نداره خداروشکر

    پاسخ

  4. سونی انقدر پولدار هست که با ضرر یک بخش اونم در مدت کوتاه بخواد ضربه بخوره. پس بدخواها کور خوندن

    پاسخ

    ¥King.SON گفته:
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۱۴

    با وجود ضرر هنگفت سونی پیکچرز سهام این کمپانی به بالاترین حد خود رسیده و سونی به ثبات مالی رسیده …

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۱۹

    بله دقیقا. احسنت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here