کدام گوشی‌ها باتری قدرتمندی دارند؟اکسپریا C جزئی از این لیست!

3
۷,۷۵۲

طول عمر باتری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که مد نظر کاربران قرار دارد، بر این اساس به گوشی‌هایی می‌پردازیم که بیشترین میزان عمرباتری را دارد.یکی از مشکلات کاربران عمر کوتاه باتری گوشی‌های هوشمند است. زیرا از این دستگاه‌ها استفاده مختلفی می‌شود و اغلب بیش از یک روز شارژ نگه نمی‌دارند و ممکن است مدت زیادی دوام نیاورند.

در این گزارش به گوشی‌هایی می‌پردازیم که عمرباتری طولانی دارند.Xperia C یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توان با آن 14ساعت مکالمه کرد. باتری این گوشی دو هزار و 330 میلی‌آمپری است و در حال آماده‌باش 588 ساعت شارژ نگه می‌دارد.این گوشی از پردازنده چهار هسته‌ای با قدرت 1.2 گیگاهرتزی پشتیانی می‌کند و دوربین هشت مگاپیکسلی دارد.

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

P780 محصول شرکت لنوو است. این گوشی باتری چهار هزار میلی‌آمپری دارد و در حال مکالمه 43 ساعت و در حال آماده‌باش 840 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

P770 باز هم محصول شرکت لنووو است. این گوشی از باتری سه هزار و 500 میلی‌آمپری برخوردار است و می‌توان با آن 30 ساعت مکالمه کرد.

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

Moto X که محصول شرکت موتورولاست دارای باتری دو هزار و 200 میلی‌آمپری است که امکان 13 ساعت مکالمه را برای کاربران فراهم می‌کند و 576 ساعت شارژ نگه می‌دارد

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

گوشی One محصول HTC است و باتری دو هزار و 300 میلی‌آمپری دارد و امکان نگه داشتن شارژ برای 27 ساعت مکالمه و 500 ساعت آماده‌باش را دارد.

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

موبنا

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

  1. و بیشتر از اوونها.. اکسپریا Z Ultra تا 25 ساعت دوام مکالمه داره!! 😀
    تو Review سایت GSMArena رو ببینین. من که باهاش کار نکنم.. قفط زنگ و SM داشته باشم بیش از 4 روز رو حالت Standby باتری داره. البته من حالت STAMINA رو فعال کردم.. ولی بعضی App ها رو اجازه فعالیت دادم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here