کد تاییدیه تلگرام توسط اپراتورهای داخلی مسدود شد (آپدیت شد)

    3
    ۳۲,۹۳۱

    یک سال بعد از آغاز فیلترینگ تلگرام، به جرأت می‌توان گفت که این پروژه یعنی مسدودسازی تلگرام یک پروژه شکست خورده بود. در ابتدا گروهی از کاربران به سمت پیام‌رسان‌های داخلی کوچ کردند اما هر چه که گذشت سیل بازگشت به تلگرام شدت گرفت تا اینکه تقریباً اکثریت قریب به اتفاق کاربران قدیمی تلگرام دوباره به این پیام‌رسان بازگشتند.

    شب گذشته دو پیام‌رسان تلگرام طلایی و هات‌گرام فعالیت خود را متوقف کردند تا به این صورت کاربرانی که توسط این تو پیام‌رسان وارد تلگرام شده بودند ناچار به استفاده از ابزار دیگری شوند. اما امروز و از دقایقی قبل، خبر رسید که دو اپراتور داخلی ایرانسل و همراه اول، کد تاییدیه تلگرام را مسدود کردند تا فاز جدیدی از مقابله با تلگرام ایجاد گردد.

    به این صورت، از این پس هیچ کاربر تازه‌ای امکان ورود به این پیام‌رسان را توسط شماره‌های داخلی ندارد. البته اگر هم‌اکنون در این پیام‌رسان حضور دارید، هیچ مشکلی نخواهید داشت اما در صورت خروج از حساب کاربری امکان بازگشت مجدد را نخواهید داشت. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه از حساب کاربری خود خارج نشده و یا حداقل اگر قصد خروج دارید، حساب کاربری خود را بر روی یک گوشی یا کامپیوتر دیگر فعال کنید تا کد تاییدیه به صورت آنلاین از طریق حساب‌ شما در ابزارهای دیگر به دست شما برسد.

    آپدیت: طبق گزارش‌های رسیده توسط برخی کاربران، مشکل عدم دریافت کد تاییدیه تلگرام حل شده است. هنوز هیچ منبع رسمی چه از طرف اپراتورها و چه از طرف تلگرام در این مورد صحبتی نکرده است.

    [تعداد: 1    میانگین: 5/5]

    3 دیدگاه ها

    1. برای تلگرام کاری نداره با یه سامانه دیگه کدتایید رو می‌فرسته. یعنی من متعجبم که هنوز گیرشون تلگرامه، بدتر با این کارا آبروی خودشونو میبرند چون تا به حال نتونستن جلوشو بگیرن

      پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
    Please enter your name here