کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه IFA 2019

    8
    ۴۱,۹۲۲

    کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه IFA 2019 از ساعت 15:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد. سونی در این رویداد از گوشی‌های هوشمند جدید خود و لوازم جانبی مرتبط رونمایی خواهد کرد.

    [تعداد: 4    میانگین: 4.5/5]

    8 دیدگاه ها

    1. برای کنگره جهانی موبایل بارسلون احتمال داره چندتا گوشی تر تمیز معرفی کنه. بنظرم داستان اسپریا وان با همین اکسپریا ۵ تمام شد و در cmw بازم نامگذاری جدید داشته باشیم در سه سال اخیر سه بار اسم پرچمداراش عوض شده xz و z و x و اینم وان و فایو. مثل اون زمان که منتظر z6 بودیم رفت رو x. به طریقی هنوز سونی گیج میزنه. اصلا تمایلی برای بخش موبایل نداره. این گوشی هم تمام مشخصات اش با میانرده های چینی و کره ای برابری میکنه. این کامنتو با zu گذاشتم.

      پاسخ

    2. سلام. سخنگویان خیلی هیجان نداشتند و خیلی روی سخنرانی مسلط نبودند.
      ( در مقایسه با مراسم های شیائومی و اپل )
      من خودم هم آیفون دارم و هم سونی
      (Xperia z2)

      پاسخ

    3. با سلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی، جناب آقای معراجی من هنوز بروزرسانی سیستم عامل آندروید اندروید پای را دریافت نکرده‌ام، و از پارسال که توی همین ماه برای من بروزرسانی سیستم آمد تا حالا نیامده لطفا راهنمایی بفرمایید که چگونه می توانم این بروزرسانی را که نزدیک به یک سال گذشته را دریافت کنم. با تشکر و سپاس فراوان…. از اهواز

      پاسخ

    4. با سلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی، جناب آقای معراجی من هنوز بروزرسانی سیستم عامل آندروید اندروید پای را دریافت نکرده‌ام، و از سال پارسال که توی همین ماه برای من بروزرسانی سیستم آمد تا حالا نیامده لطفا راهنمایی بفرمایید که چگونه می توانم این بروزرسانی را که نزدیک به یک سال گذشته را دریافت کنم. با تشکر و سپاس فراوان…. از اهواز

      پاسخ

      Pariu گفته:
      ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ساعت: ۰۴:۲۶

      با سلام دویت گرامی شما خیلی راحت با فلش تولز میتونین رام منطقه با سید نامبر ۶۲۴۳ رو دانلود کنید با خود فلش تولزم رام رو بریزید و آپدیت کنید.

      پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
    Please enter your name here