کوآلکام از چیپست اسنپدراگون 835 پرده برداشت: قدرت بیشتر در فضایی کمتر.

64
۱۰,۹۲۳

snapdragon-830-header

این موضوع بر کسی پوشیده نیست که بیشتر کمپانی هایِ بزرگ گوشی سازی دنیا تنها به یک برند اعتماد ویژه و خاصی دارند و تقریباً بیشتر پرچمداران کمپانی هایِ بزرگ دنیا به چیپست هایِ یک کمپانی خوش نام مجهز میشوند. آن کمپانی با سابقه آمریکایی تبار کوآلکام میباشد و چیپست هایِ مورد بحث، اسنپدراگون هایِ معروف این کمپانی هستند، که حتماً با آنها آشنایی دارید.

حال پس از کش و قوس ها و گمانه زنی هایِ فراوان، کمپانی کوآلکام سرآخر از جدیدترین پرچمدار خود تحت عنوان چیپست اسنپدراگون 835 پرده برداشت، که خبرها و شایعات زیادی تا به امروز از آن شنیده ایم و قرار است در ابتدایِ سال 2017 میلادی به بازارهایِ جهانی راه یابد و در محصولات پرچمدار نیمه اول سال 2017 کمپانی هایِ مطرح گوشی سازی دنیا به کار گرفته شود.

همچون اسنپدراگون 820، اسنپدراگون 835 نیز با همکاری کمپانی سامسونگ ساخته خواهد شد. کمپانی سامسونگ با مهارت خاص خود برایِ ساخت چیپست اسنپدراگون 835 با فناوری 10 نانومتری FinFET به کمک کوآلکام آمده است. اگر کنجکاو هستید که بدانید این نانومترها چه تأثیری بر رویِ کارایی چیپست دارند، همین بس که بگوییم هر چه چیپست کوچکتر شود، انرژی کمتری مصرف خواهد کرد.

بر اساس مقایسه هایِ صورت گرفته، اسنپدراگون 835 با فناوری ساخت 10 نانومتری FinFET نسبت به اسنپدراگون 820 که از فناوری ساخت 14 نانومتری بهره میبرد حدود 30 درصد کوچکتر است، 27 درصد قدرتمندتر است و 40 درصد مصرف انرژی پایین تری خواهد داشت. این موضوع بدان معناست که هر چقدر چیپست کوچکتر شود، جا برایِ نفس کشیدن سایر قطعات باز میشود و سایر قطعات میتوانند بهتر کنار هم چیده شوند، در نتیجه گرمایِ کمتری تولید خواهد شد و از طرفی مصرف باتری به طرز بسیار محسوسی کاهش خواهد یافت.

این چیپست علاوه بر ویژگی هایِ ذکر شده، از فناوری شارژ سریع نسل 4.0 کوآلکام بهره میبرد، که گفته میشود حدود 30 درصد سریعتر از فناوری شارژ سریع نسل 3.0 کوآلکام است، که عملکرد خیره کننده ای دارد. این فناوری علاوه بر سرعت شارژ بیشتر، پشتیبانی کامل از USB نوع C را برایِ دستگاههایِ مجهز به این پورت به ارمغان می آورد و کمک میکند دستگاههایِ مجهز به این پورت با سرعت بالایی همدیگر را نیز شارژ کنند.

درباره تاریخ عرضه و انتشار این چیپست هنوز حرفی به میان نیامده است، اما همانطور که گفته شد، احتمالاً کوآلکام چیپست پرچمدار خود را اوایل سال آینده میلادی به تولید اَنبوه خواهد رساند و باید انتظار استفاده از این چیپست را در پرچمداران نیمه اول سال 2017 میلادی داشته باشیم. قطعاً سونی که یکی از مشتریان پر و پا قرص کوآلکام است از این چیپست در پرچمدار آینده خود بهره خواهد برد، که هنوز نه اسمی از آن در دسترس است و نه مشخصاتی از آن به بیرون درز پیدا کرده است.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

64 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان ببخشید سوالمو اینجا میپرسم
    گوشیمو (xperia tx)از اندروید کاستوم ۵ کردم ۶ بعد نصب هم شد. کلییر ها رو هم انجام دادم بعد گوشی ریست شد
    الان نوشته سونی میاد دیگه بقیش نمیاد
    مثل اینکه سیستم عامل روش نصب نیست
    دیگه منو ریکاوری هم نداره تا از رام رو بریزم روی مموری تا از اونجا نصب کنم
    و اینکه وقتی گوشیو در حالت فلش میبرم یا فست بوت چراغش سبز یا آبی در حالت فست بود میشه بعد ۵ ثانیه از این حالت ها خارج میشه خارج میشه و مرحله انجام فلش یا فست بوت انجام نمیشه
    بیرونم دادم جای یو اس بیشو تعویض کردن
    باکس هم میگن نمیگیره
    نمیدونم چکار کنم
    تو رو خدا کمکم کنید
    چکار کنم به نظرتون؟

    پاسخ

  2. باسلام

    من خیلی وقته سوالی ذهنم را مشغول کرده
    می خوام ببینم چرا با این که پردازنده اکسپریا z5 کوالکام ۸۱۰ است ولی در بیشتر تست هایی که فیلم هاش هم در اینترنت فراوانه سرعتی کم تر از رقبا با مشخصات پایین تر یا مساوی خود داره
    مثل : lg g4 _ lg v10 _ galaxy s6 و …

    پاسخ

  3. سلام دوستان
    ببخشید که اینجا مطرح میکنم. میشه لطفاً بگید که چجوری صفحه گوشی رو با دو بار زدن روشن کنم. (گوشی Z5 Dual)
    ممنون

    پاسخ

    Z1 XPERIA گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۲۳

    مدیران محترم سایت، دوستان عزیز، کارشناسان همیشه در صحنه
    میشه لطفاً جواب بدین و یه نفرو از نگرانی عظیم در بیارین.

    پاسخ

    Mehran Mirzayi گفته:
    ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۲۳

    داداچ برو تنظیمات گزینه tap to wake رو فعال کن
    برای خاموش کردن صفحه با دوضربه هم به تنظیمات لانچر برو و double tap to sleep رو فعال کن!

    پاسخ

    Mehran Mirzayi گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۳۵

    سلام
    در تنظیمات صفحه نمایش گزینه Tap to wake رو فعال کنید!

    پاسخ

    Mёy$αM گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۳۹

    رو صفحه اصلی نگه دار پایین سمت راست سیتینگ رو بزن اخرین گزینه ای که میشه فعال کردو فعال کن

    پاسخ

    Sony.phones گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۳۰

    تو که گوشی سونی. داری چجوری نمیفهمی که این گزینه را در تنظیمات مربوط به صفحه نمایش وجود داره.

    پاسخ

  4. سلام دوستان من تو بلندگو صدام به طرف مقابل نمیره چه تو تماس عادی چه واتس و اپ بقیه اپ ها، مشکل از چیه؟ z2 03

    پاسخ

    سجاد هوشيار گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۵۲

    مشكل سخت افزاري هست دهني گوشي خراب شده به يه تعميركار معتبر نشونش بده

    پاسخ

  5. با سلام خدمت دوستان
    خوبه که پردازندها روز به روز دارن قوی تر میشن ولی واقعا همه چی پردازنده نیست کیفیت ساخت بدنه و قطعات داخل گوشی از جمله هارد گوشی و ای سی ها و سنسورها و… در ساخت یک گوشی بی نقص نقش بسیار مهمی دارند.
    خب من منظورم اینه که سونی واقعا این روزها از قطعات ظعیفی داره استفاده میکنه (حداقلش که تو میان رده هاش اینطوریه) و بیشتر روی ضاهر گوشی هار میکنه.
    من از شما سوال میپرسم:
    به نظر شما این شایسته این برند جا افتاده (که در کیفیت ساخت تو کل دنیا معروف هست) است که در یک گوشی یک مثل m5 با اون سنسور دوربین فوق العاده بیاد از soc میدیاتک استفاده کنه (که بد ترین عملکرد در دوربین رو داره) که تو عکس ها نویز بیفته و خیلی مشکلات دیگه مثل دیر ابدیت گرفتن داشته باشیم؟

    پاسخ

    nimam4dual گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۵۷

    گوشی های میان رده همه همه همینن،نکنه انتظار داری مث پرچمدارا اپدیت بگیره؟!

    پاسخ

    hamedevil4 گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۲۰

    مگه قبل خرید نزده اطلاعات گوشی که اینجوری میگین قبل خرید باید به این موارد توجه کنید که به مشکل نخورید اپدیت مال پرچمداره تازه سونی اپدیت میان رده باب کرده سونی بیشترین اپ داره همیشه

    پاسخ

  6. دوستان کمک.گوشیم زد ۵ از دسم افتاد صفش شکست…یه سایتی بود ک گوشی رو براش میفرستادی و تعمیر میکردن….لطفا راهنمایی کنین و یه سایت و مرکز مطمین معرفی کنین ممنون

    پاسخ

    سجاد هوشيار گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۷:۰۶

    سلام اميد
    بي قضا باشي دادش فداي سرت تنت سلامت
    من تعميركار هستم اگه بخوام دوستانه راهنمايت كنم بهت ميگم خرج گوشيت نكن جون هزينه تاچ و LCD گوشيت ٤٠٠ تومن هست
    Z5 كاركرده ۱ ميليون قيمت ميخوره بنظر من گوشيت ۵۰۰-۶۰۰ تومن بزن تو ديوار بفروشش بره 🙂
    در ضمن همه مراكز ادعاي مطمئن بودن ميكنند خرج گوشيت هم بكني نه مثل روز اول ميشه نه اين قيمت ازت ميخرند كمي فكر كني به حرفم ميرسي 🙂

    پاسخ

    SONY ROSE گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۲۲

    اگه تاچ کار میکنه که هیچی وگرنه موس وصل کن با نرم افزار خود سونی بک آپ بگیر از شماره ها و تماس ها و …
    بعد گوشیت اوراق کن برا فروش
    درب پشت . باتری . برد . دوربین ها . فریم . اسپیکر ها . شارژر سریع . قیمتی که دستت رو میگیره باعث میشه زیاد ضرر نکنی فقط یکم طول میکشه
    سجاد درست میگه
    من زد ۲ ام تاچش شکست . حساب کردم ۲۵۰ تومن پول تاچ ال سی دی با فریم باید بدم ۳۰ تومنم پول تعمیر و ۲۰ تومنم پول گلس تقریبا ۳۰۰ تموم میشه . و گوشی هم هیچ وقت مثل روز اولش نمیشه . اونوقت گوشیم ازم ۴۵۰ تومنم برنمیدارن ( خوشبینانه ترین حالت ۵۰۰ ) . درحالی که الان فقط ۲۰۰ برا بردش مشتری هست

    پاسخ

  7. عجیبه مردم حاظرند کلی پول بدن گوشی ای بخرند که ممکنه اتیش بگیره و حرف از گارانتی میزنند اونم تو ایران ولی حاظر نیستن این ایکس زد رو با این قیمت عالی بخرند امسال خودم سونی نخریدم اما سال بعد انشا… میخرم در ضمن راستی بگم بیشتر کسایی که جت بلک خریدند یکم گوشیشون خط خورده بود میان میپرسند میشه عوض کرد از رنگش خوشم نمیاد و این چیزا و بگم جالب تر از همه اینه که همه اعتقاد دارند بهترین ایفون۵اس هستش در کل سونی انشا… با پرچمدار سال بعد سونی با این انشا… چیز فوق العاده ای باشه

    پاسخ

    Mehran Mirzayi گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۳۹

    اره مهران جان به عقیده خیلیا ۵اس بهترین ایفون تولید شده تا به الان هستش!

    پاسخ

    Mehran Mirzayi گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۴۰

    البته ایفون ۴ رو هم میگن،ولی مانوور بیشتر رو ۵اس هس چون پیشرفت قابل توجهی داشت..

    پاسخ

    cloner77 گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۴۶

    سلام داداش من یه سوال داشتم
    یه شخص با شیرایت میتونه هر فرمت فیلم و فایل رو بفرسته به ایفون ؟
    به نظرت ایفون ۷ چند سال میتونه کار کنه ؟؟؟ از لحاظ اپدیت و….
    مرسی

    پاسخ

    سجاد هوشيار گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۷:۲۷

    دوست عزيز شما هر فايلي ميتوني بريزي رو ايفون 🙂
    اپل از هر مدل ايفون ۴ سال از لحاظ نرم افزاري ساپورت ميكنن كه عالي
    ولي دوست اگه به فكر خريد ايفون هستي بايد عرض كنم حتما به فكر يه اينترنت پرسرعت و حجم ديتا بالا باش من خودم ايفون ۶s دارم مصرف ديتا گوشيم شايد در ماه بالاي ۲۰ گيگ هست

    پاسخ

    cloner77 گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۱۶

    سلامی دوباره
    اینترنت پرسرعت رو به خاطر حجم برنامه ها میگین؟!
    و به نظر شما ایفون ۷ بگیرم یا صبر کنم برای ایفون بعدی؟! و ایا میدونی کی معرفی میشه؟!

    سجاد هوشيار گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۲۵

    بنظر من از نسل جديد ايفون بكش بيرون
    چون حباب قيمت زياد هست ۶s بخر الا ارزش خريدش الا بالاست 🙂

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۲۳

    کلونر نظرم اینه یه ۷ پلاس بگیر خودتو راحت کن خیلیا میخرند خودمم ازش راضیم گوشی خیلی خوبیه اما بنظر یه دوست که چون ربطی به بازار کارم نداره بنظرم بمون چون الان کاهش خانواده ۶ روزانه هس و الانم زیاد موقع مناسبی برای ایفون خریدن نیست بمون وسط های دی بخر ولی اگه کسی داری از خارج بگیر خیلی به صرفه تره خیلی ما هم بیشترو غیر قانونی اوردیم و یه مقداری …

    پاسخ

    سجاد هوشيار گفته:
    ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۵۳

    سلام مهران
    بنظر من اسمت عوض كن بزار
    ” مهران بچه پولدار طهران” 🙂

  8. با گوشی زد تو میشه قشنگ ۱۰۰ ساعت آهنگ گوش داد .
    هر نسل از پردازنده های کوالکوم اومده گفته ۴۰ درصد انرژی کمتر مصرف میکنیم
    یعنی با زد ۵ باید میشد ۲۵۰ ساعتی حداقل آهنگ گوش داد
    همش دروغه در مورد انرژی کمتر
    ولی قدرتشون بیشتر شده شکی نیست

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۴۰

    مشکل فرکانس پردازش هست بنظرم!
    درسته مصرف انرژی پایین اومده ولی قدرت هم خیلی افزایش پیدا کرده که در نتیجه اون کاهش مصرف انرژی رو می پوشونه

    پاسخ

    Mehran Mirzayi گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۳۶

    فک کنم به همینم باید قانع باشیم،چون اگه به فکر مصرفش نباشن همین ۷۰،۸۰ ساعته رو هم پخش نمیکنه! 🙂

    پاسخ

    ARLOX گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۴۰

    داداش همه مصرف گوشی پردازنده نیست که ! مثالی ک زدی واسه اهنگ گوش کردن مثلا ۸۰% مصرف رو بلند گوهای هندز فری دارن و فقط ۲۰% رو cpu داره حالا این ۲۰% رو ۴۰% بهینه کنی فوقش ۱۰۰ ساعت بشه ۱۲۰ ساعت !

    پاسخ

    SONY ROSE گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۰۶

    داداش من خودم لیسانس برق دارم
    از جریان و امپر و مصرف کننده و غیره هم بخوبی سر در میارم
    با یه هندزفری مشخص شما تست کن
    ببین با زد ۲ چند ساعت میشه اهنگ گوش داد
    حالا آمپر باتری زد ۲ زیاده . شما با زد تری کامپکت تست کن
    با ایکس زد هم چند ساعت میشه گوش داد ؟
    در ضمن این یه نمونه برا تست بوده
    چون صفحه های گوشی ها خاموش هستند برا تست
    اینی که میان میگن ۸۳۵ ۴۰ درصد مصرف کمتر داره نصبت به ۸۲۰ در عمل زیاد خودش رو نشون نمیده
    الان سونی چند ساله داره میگه عمر ۲ روزه باتری ؟
    اگه واقعا مصرف باتری توی این همه نسل از پردازنده ها کمتر شده بود ، سونی برا ایکس زد میگفت تا ۴ روز
    ولی همون ۲ روز قفل شده چون در واقع چیزی عوض نشده فقط قدرت بردن بالا
    بجای اینکه امید داشته باشیم مصرف پردازنده ها کم بشه ، باید امیدمون با باتری های نسل جدید گوگردی سونی باشه

    پاسخ

    فرشاد زئوس گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۰۷

    عزیزم صفحه نمایش اندازش تغییر نکرده ولی باطری از ۳۲۰۰ به ۲۹۰۰ رسیده انتظار داری با سیصد میلی آمپر کمتر و فرکانس کاری متفاوت و هزارتا چیز دیگه ایکس زد همون کارایی زد ۲ رو داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    SONY ROSE گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۲۶

    فرشاد اصلا پرتی از ماجرا

    SONY ROSE گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۱۳

    arlox
    حالت استند بای اکسپریا زد که برا چند سال پیش هست ۵۵۰ ساعته
    و برا ایکس زد که پرچمداره حال هست ۶۱۰ ساعته
    میبینی که زیاد فرقی نداره . اصلا نیازی به تست موزیک هم نیست
    در ضمن استند بای اکسپریا زد ۵ هم ۵۱۰ ساعته
    اینی که کوالکوم میاد میگه ۴۰ درصد مصرف کمتر نسبت به نسل قبل فقط جنبه تبلیغات داره

    پاسخ

    Armin.F گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۰۶

    ۱۰۰ ساعت میشه حدود ۵ روز بی وقفه بدون استراحت، شما در حالت standby هم باتری گوشیت ۵ روز دوام نمیاره، یکم فکر کن وقتی میخوای حرفی بزنی

    پاسخ

    SONY ROSE گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۵۷

    من نگفتم داداش
    سونی خودش اعلام کرده
    همین سایت هم بری داخل محصولاتش میبینی که نوشته پخش موزیک ۱۲۰ ساعت برا زد ۲
    بهتره تو یکم فکر کنی وقتی میخوای کامنت جواب بدی

    پاسخ

    SONY ROSE گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۰۱

    در ضمن استند بای گوشی ای مثل زد ۲ ۳۰ روز هستش
    البته فکر کنم باید روی اولترا استامین آزمایش کرده باشن داداش آرمین
    چون بعیده همینطوری ۳۰ روز روشن بمونه

    پاسخ

    Armin.F گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۴

    سونی بیخود کرده داداشم، خودت که ماشالا واردی میفهمی چی میگم

    Mёy$αM گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۰۲

    سلام
    اینکه مصرف CPU پایینتر میاد شکی درش نیست
    خب وقتی قدرت بالا تر میره یعنی میتونه پردازش های همزمان زیاد تری رو انجام بده با سرعت بیشتر
    وقتی سرعت بیشتر بشه یعنی CPU زودتر پردازش و به حالت استندبای میره مثلا نسل قبل توی ۲ ثانیه پردازش میکرد این یکی توی ۱ ثانیه پردازش میکنه همین یه ثانیه یه ثانیه رو هارو روی کاغذ بهت میگن ۴۰ درصد مصرف باتری کمتر شده ولی در حقیقت از جاهای دیگه مصرف باتری بشدت افزایش پیدا میکنه
    مثلا حالت های ۴G و نوع باند های جدید در نسل های جدید اضافه شدن و با سرعت بالاتری کار میکنن(دانلود)
    یا مثلا نوع سیستم عامل هم خیلی تاثیر در نحوه باتری داره مثلا کیت کیت برای زد۲ چقدر خوب بود الان ۶ هم نتونست به اندازه کیت کیت بده
    و یا موتور های پردازشی تصاویر در هر سری بهبود میابن
    به نوع ساخت صفحه نمایش هم بستگی داره بزرگتره کوچیکتره تراکم پیکسلی بیشتر یا کمتری داره
    موفق و پیروز باشید

    پاسخ

  9. سلام، برای اکسپریا xa، چه نوع گلسی بگیرم که هوا نگیره بقلش, با کیبورد اکسپریا ردیف چ و گ درست کار نمی کنه و گلس حالت بلند شده داره

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۳۰

    گلسش باید ۲٫۵D باشه حتما زیاد هم هست گلس های ۲٫۵D

    پاسخ

    S@EED گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۴۵

    الان فهمیدم مشکل گوشیه، برام دعا کنید پس بگیره طرف، تازه دیشب گوشیو خریدم، تو منو تست مخفی سونی، قسمت راست کلا لمس نداره
    با گارانتیم گرفتم به نظرتون چه می کنه فروشنده

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۳۷

    دوست عزیز اگر تاچ گوشی مشکل داره باید پس بگیره پس نگرفت برید شکایت کنید چون تا جایی که میدونم باید تا ۷ روز در صورت مشکل داشتن پس بگیرن

    S@EED گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۴۵

    رفتم پیشش گفت مال گلس و کندش مشکل حال شد، ولی قسمت بالا ( نوتیفیکیشن) و بقل راست، تو منو تست موقعی که رنگ رو می زنم همون تست صفحه به اندازه خیلی باریک رنگ نمیشه حدود کمتر از یه میلی متر، چه کنم؟!
    تلگرام ندارید عکسشو بفرستم براتون؟!
    ….
    این بالا ایدی تلگرام بندس ممنون میشم راهنمایی کنید

  10. دوستان پرچمدار بعدي سوني به اسم
    ” سوني زئوس ” به بيرون درز كرده
    در طراحي زئوس با ۲ دوربين با صفحه نمايش خميده دولبه و عدم دكمه پاور و ولوم – + سخت افزاري هست
    در اين طراحي سوني زئوس مجهز به فناوري شارژ تمام بي سيم مجهز كرد
    و… 🙂
    البته زئوس به صورت كانسپت به بيرون درز كرده دقيقا مثل كانسپت اكسپريا XZ كه در زمان z5 منتشر شده بود كه بعد ها در XZ به واقعيت پيوست
    اميدواريم پروژه زئوس واقعيت داشته باشه 🙂

    پاسخ

    SONY ROSE گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۰۸

    شایعه است داداشم
    درضمن سونی اگه از ۲ لنز استفاده کنه ، اونهارو بصورت عمودی روی دوربین سوار میکنه . نه افقی
    نصب افقی برای ناشی ها هست . چون معمولا موقع عکاسی گوشی بصورت افقی گرفته میشه و لنز ها باید هم خط افق قرار بگیرند

    پاسخ

    feri131 گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۲۲

    جمله برتر سال (نصب افقی برای ناشی هاست…)

    پاسخ

    AliRezaRr گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۲۲

    خخخخ

    سجاد هوشيار گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۱۲

    sony rose
    دوست عزيز مگه سوني چندتاحالا گوشي ۲ دوربين به صورت عمودي داده بيرون كه ميگي افقي براي ناشي هاست 😐
    دقيقا منظورت تو در نحوه محل قرار گيري ۲ دوربين متوجه هستم 🙂
    ولي هيچ جا ثابت نشده عمودي يا افقي دوربين ۲ گانه ميتونه تو كيفيت و خروجي تاثير بزاره 🙂 در ضمن اگه افقي مال ناشي هاست الا شياومي mi 5s plus و mate 9 عمودي هستند 🙂
    حرف اخر شما كاملا نشون ميده شما چقدر ساده و سطحي به اين موضوع نگاه ميكنيد 😐
    دوست عزيز من تعمير كار موبايلم گوشي هاي سوني زياد باز كردم سوني واسه هر طراحي چند دليل باز دارنده و توجيه كننده اي داره كه اصلا به چشم نميبينيد
    طراحي دوربين ۲ گانه به صورت عمودي در وسط ، نظام مهندسي مادر برد و محل قرار گيري باتري تحت تاثير قرار ميده حتي ممكن ضخامت گوشي رو هم بالا ببره و باعث دگرگوني طراحي ميشه دقيقا مثل طراحي mate 9 pro كه دوربين عمودي باعث شده پشت گوشي قوس پيدا كنه كه اين نوع طراحي اصلا با زبان طراحي سوني ناسازگاره
    سوني ميتونه دوربين ۲ گانه بالا سمت چپ قرار بده اما به دليل طراحي پنل خميده دو لبه غير ممكن هست
    به جرعت ميتونم بگم سوني زئوس يك كانسپت حرفه اي كه كاملا مهندسي طراحي شده 🙂

    پاسخ

    SONY ROSE گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۲۷

    حالا شاید سونی بتونه اینکار انجام بده
    دلیل من بیشتر برا گرفتن عکس های سه بعدی بود
    چون چشم موجودات هم بصورت افقی هست
    برا همین روی گوشی هام بصورت افقی باشه بهتره
    حالا آیفون هم افقی زده دلیل خاص خودشون دارن
    ولی بهت قول میدم چند سال دیگه همه عمودی بزنن

  11. بازم ضعیفتر از A10 Fusion هستش 🙁 و اگه در همون حد هم باشه خیلی بده که قدرتش برابر با یه نسل قبل باشه!!
    نمیدونم چرا یه فکری نمیکنن! دیگه وقتشه گوشی ها با یه سرعته بیشتری آپگرید بشن
    تقریبا تمام کارایی که یه گوشی فلگ شیپ انجام میده رو یه گوشی میدرنج هم انجام میده این یعنی هیچ پیشرفتی چشم گیری تو گوشیها نیست و فقط مارکت پر کن شدن …
    در کل میخوام بگم SD850 هم که بیاد باز چنگی به دل نمیزنه و باز درصدی بهتر میشه (بد نیست ولی چیزی نیست که اکثرا انتظار دارن) وقتشه که نسل گوشی های هوشمند عوض شه و نسل جدیدی بیاد… نسل AI توی گوشی ها. هوشمندتر از همیشه …

    پاسخ

  12. خی خوب میشه اگه استفاده کنه ازش ولی تااونجایی که از نسل زد تا الان که ایکس زد هست سونی
    شش ماه دیرتر به سخت افزار جدید تر رومیاره
    اینو بدون تعصب گفتم الان روی ایکس پرفورمنس ۸۲۰ هست انتظار داشتم روی ایکس زد ۸۲۱ باشه زد۵ و زد۳+هم با یه سخت افزار اما زد ۲ با زد ۳ درسته هردو ۸۰۱ بودن اما کلاک هسته توی زد۳ بالاتر بود
    خداکنه درپرچمدار بعدی حداقل اگه ۸۲۱ نمیزنه ۸۳۰ رو بزنه
    اما یه چیز سونی واقعا قابل تحسینه درسته دیرتر از پردازنده بروز استفاده میکنه ولی روش کار میکنه و بهبود میبخشه
    دوستان از نظر شما پرچمدار بعدی توی mwc از چه پردازنده ای استفاده میکنه ۸۲۱ یا۸۲۳ یا ۸۳۰ یا ۸۳۵؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    PanaSONYc گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۸:۱۹

    با حرفات کاملا موافقم
    ولی در رابطه با پرسش آخر متنت بگم که ممکنه ۸۲۱ رو یه بالارده بذاره و ۸۳۰ یا ۸۳۵ رو روی پرچمدار بذاره.
    انشاءالله اگه دوباره تبلت بزنه این پردازنده همراه با ۴ گیگابایت رم و صفحه نمایش ۲K محشر میشه

    پاسخ

    سجاد هوشيار گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۱۵

    فرشاد زئوس 🙂
    سوني زئوس 🙂

    پاسخ

  13. اسنپ ۸۳۵ و رم ۴ (یا۵) و صفحه نمایش ۴k 5.5 اینچی ژاپن دیسپلی ، بدنه تمام فلزی (فریم فلزی) پشت یکپارچه با خطوط آنتن به شکل قشنگ تر، حسگر اثر انگشت در صفحه. دوربین بهتر (نرم افزار بهتر) یا دوتایی.
    واقعا این ها خواسته نا معقول و زیادیه؟؟ این و بزنه اولین نفر میخرم.

    Sony make believe

    پاسخ

    SONY ROSE گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۱۵

    این هایی که میگی خواسته های نا معقولی نیست
    و برای سونی هم کاری نداره زدنش
    ولی به دلایلی شاید فعلا نزنن
    که اون دلایلشون مربوط به بازار و …. هست

    پاسخ

  14. شک نکنین اولین پرچمداری ک استفاده میکنه ازش سامسونگه…ولی ایشالا بهینه شدشو تو پرچمدار سونی میبینیم مثل ۸۱۰

    پاسخ

    audi گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۵۸

    بله
    تا ۱ ماه انحصار عرضش در اختیار گلکسی اس۸ خواهد بود بعد از یک ماه بقیه به بازار عرضه میشن درست مثل پارسال و اسنپ ۸۲۰.
    الجی جی ۵ و اس۷ هر ۲ تا با اسنپ ۸۲۰ رونمایی شدن در یک روز ولی الجی جی ۵ درست یک ماه بعد عرضه شد چون طبق قرارداد سامسونگ و کوالکام پردازنده های بالا رده کوالکام تا ۱ ماه در انحصار سامسونگ خواهد بود.
    قدرت زیادی داشته باشی همه رو برده خودت میکنی!

    پاسخ

  15. متاسفانه دیگه مثل سال های گذشته تلفن های هوشمند در زمینه مختلف ترقی ندارن فقط دارم تو پردازنده بالا میرن بخصوص تو امسال..که به نظر من بشینن رو نرم افزار هم کار کنن بعد نیست..

    پاسخ

  16. سونی پرچمدار بعدیش با این باشه دیگه قشنگ میترکونه.

    پاسخ

    Hossein jamalpour گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۱۷

    موافقم هر چند تا الانم ترکونده

    پاسخ

    Sony Xperia Z7 گفته:
    ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۳:۰۰

    وقتی همه شرکتا ازش استفاده کردن تازه سونی یادش میاد ازش اسفاده کنه
    کجا ترکونده؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here