گام سوم: مقایسه سرعت اینترنت و مرورگر وب در اکسپریا Z1 و Galaxy Note 3

3
۷,۳۴۷

Untitledd
پس از دو مقایسه ای که از سرعت مرورگر اینترنت اکسپریا Z1 با ال جی G2 و Nexus 5 داشتیم حالا قصد داریم به سراغ یک رقیب سرسخت به نام گلکسی نوت 3 برویم. در دو مقایسه قبلی برتری در سرعت مرورگر با اکسپریا Z1 بود. اما باید ببینیم آیا اکسپریا Z1 میتواند برتری خود را در مقابل گلکسی نوت 3 نیز تکرار کند؟ مطمئنا رقابت اکسپریا Z1 و گلکسی نوت 3 یک جذابیت دیگری خواهد داشت.

این مقایسه به صورت ویدئویی آماده شده است. اما اگر بخواهیم در یک جمله این ویدئو را تعریف کنیم میتوانیم بگوییم شکست سنگین گلکسی نوت 3 در مقابل اکسپریا Z1 کاملا مشهود است.

بر خلاف دو رقابت قبلی با G2 و Nexus 5 این بار سونی برتری قابل توجهی در سرعت بارگزاری صفحات نسبت به گلکسی نوت 3 دارد. با وجود اینکه هر دو دستگاه به یک شبکه وای فای متصل هستند اما در تمام بارگزاری ها سونی سرعت بیشتری در لود صفحات از خود نشان داده است. علاوه بر سرعت در برخی از صفحات هنگام زوم کردن صفحه شاهد لگ نسبتا خفیف ( در یکی از سایت ها لگ بسیار شدید) در گلکسی نوت 3 هستیم که در اکسپریا Z1 از آن خبری نیست.

اما در نهایت قضاوت با شماست. این ویدئو نیز به مانند قبل در دو کیفیت برای شما آماده شده است که میتوانید آن را مشاهده کنید. نظر شما در این باره چیست؟

 

مقایسه سرعت مرورگر وب در اکسپریا Z1 و Galaxy Note 3 (کیفیت پایین)

مقایسه سرعت مرورگر وب در اکسپریا Z1 و Galaxy Note 3 (کیفیت خوب)

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

  1. اون سامسونگی که همه تعریف میکنن اینه یعنی آفتابه نایلونی براو سونی اون صفحه که سونی با اون سرعت باز میکنه هنوز سامسونگ دست پا میزنه چی میشه گفت سامسونگ فقط کپی کاری بلده این همه صفحه نمایش که از سامسونگ میگند مثلا جی اس ام آرنا ،دیجی کالا و… همش دروغه سوپر آمولد بابا کارتونی نشون میده درسته رنگهای روشنه ولی تی اف تی و تریلیمینیوس سونی طعبیه قول اون سامسونگ نخورید تلفن خود من سونی ایکسپریا. زد نوازش راضیم.just sony

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here