گنجینه ای عظیم: معرفی بهترین و کاربردی ترین ماژول هایِ Xposed به همراه توضیحات.

0
۷,۸۹۹

xposed1

کسانی که با رام هایِ شخصی سازی شده اکسپریا آشنایی دارند، حتماً نام ماژول هایِ Xposed را شنیده اند. این ماژول ها که حُکم معجزه را در برخی از موارد انجام میدهند، ابزارهایی حیاتی برایِ تغییر کُلی یک قسمت یا برخی از قسمت هایِ مهم گوشی محسوب میشوند.

ماژول هایِ Xposed در سرتاسر اینترنت قابل دسترس هستند، اما جمع کردن بهترین ماژول ها برایِ نسخه هایِ جدید اَندروید و اطمینان از سازگار بودن آنها با گوشی هایِ اکسپریا اَمری بسیار وقت گیر و دشوار میباشد. از این رو، تیم تخصصی اکسپریا مجموعه ماژول هایِ پرکاربرد Xposed که کاملاً همگام با گوشی هایِ اکسپریا هستند را برایِ اَندروید 5 تا 6 گلچین کرده اند و آنها را به همراه توضیحات مجزا در موضوعی برایِ کاربران رام هایِ شخصی سازی شده گرد هم آورده اند.

اگر از عاشقان رام هایِ شخصی سازی شده اکسپریا هستید یا میخواهید گوشی اکسپریایِ خود را به کُلی متحول کنید و از امکانات نسخه هایِ آینده اَندروید بهره ببرید، توصیه میکنیم به مطلب زیر در انجمن تخصصی اکسپریا مراجعه کرده و از آن نهایت استفاده را ببرید.

نکته: توجه داشته باشید که برایِ استفاده از ماژول هایِ Xposed حتماً باید گوشی شما روت شده باشد و ریکاوری نیز بر رویِ گوشی خود نصب داشته باشید. این ماژول ها بر رویِ رام رسمی و غیر رسمی قابل استفاده میباشند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مشاهده موضوع در انجمن

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here