گوشی سامسونگ گلکسی s9 از 16 مارس عرضه خواهد شد

0
۵,۰۶۴

سامسونگ گلکسی s9 و s9 پلاس یکشنبه رونمایی خواهد شد و کمتراز یک ماه دیگر در فروشگاه ها موجود خواهد بود. پیش سفارش برای اپراتورهای کره ای از تاریخ ۲۸ فبریه آغاز خواهد شد که چهارشنبه ی هفته ی آینده ی مراسم معرفی این گوشی می باشد. فروش جهانی این گوشی نیز از ۱۶ مارس اغاز خواهد شد.

این در حالی ست که کسانی که پیش خرید کرده اند احتمالا از یک هفته قبل این محصول را تحویل میگیرند البته برای کشور کره، هنوز مشخص نیست که نسخه ی جهانی این گوشی تا پیش از 16 ام فبریه ارسال خواهد شد یا خیر. همچنین، هیچ اطلاعات رسمی جدیدی درباره قیمت این محصول وجود ندارد. اما طبق اخرین گزارش ها قیمت این محصول از 910€ یا 740£ شروع خواهد شد. همچنین، به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد تا گوشی گلکسی اس 9 پلاس را با ظرفیت 256 گیگابایت و گوشی گلکسی اس 9 را با ظرفیت 64 گیگابایت عرضه نماید. از همین رو، انتظار می رود که هیچ یک از دو گوشی در ظرفیتی شامل 128 گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه نشوند.

مراسم معرفی رسمی این گوشی 4 روز دیگر برگزار می شود و می توان در آن زمان اطلاعات رسمی بیشتری در مورد این دو محصول جدید را کسب نمود و با اطمینان بیشتری در مورد مشخصات آن ها صحبت نمود.

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here