گوشی سونی اکسپریا 20 تاییدیه FFC را دریافت کرد، رونمایی رسمی به زودی

    1
    ۲۴,۵۸۸

    به نظر می رسد پس از گرفتن تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FFC) از سمت شرکت سونی برای گوشی جدید اکسپریا 20، این تلفن همراه بزودی برای عرضه در بازار آماده خواهد شد.

    دریافت این تاییدیه توسط یکی از افشاگران وب سایت GsmArena یعنی آقای Mukul Sharma در اکانت رسمی توییتر ایشان صورت گرفته است، درست است که در این مرحله هیچ اطلاعات بخصوصی مانند مشخصات گوشی همچنان تایید نشده است اما این تاییدیه گرفتن مساوی با آماده شدن گوشی برای عرضه در بازار های جهانی می باشد.

    در چند روز گذشته تنها شاهد افشاء اطلاعات بخصوصی راجع به مشخصات احتمالی گوشی سونی اکسپریا 20 شده بودیم. به نظر می رسد گوشی اکسپریا 20 شرکت سونی از پردازنده میان رده شرکت اسنپدارگون و چیپست 710 این شرکت به همراه حافظه رم 4 گیگابایتی و یا 6 گیگابایت بهره خواهد بود. همچنین در مورد دوربین اصلی این گوشی به نظر می رسد که دو لنز 12 مگاپیکسلی بر روی بدنه پشتی این گوشی قرار خواهد گرفت و صفحه نمایش این گوشی نیز همانند برادر بزرگ تر خود اکسپریا 10، نسبت صفحه 21:9 و اندازه 6 اینچی را دارا خواهد بود.

    انتظار داریم که شرکت سونی از گوشی اکسپریا 2 در کنار دو گوشی اکسپریا 20 و اکسپریا 20Plus در نمایشگاه تجاری پیشرو در جهان برای لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی (IFA 2019) که در شهر برلین کشور آلمان و بین تاریخ های 6 تا 11 سپتامبر برگزار خواهد شد، رونمایی کند.

    [تعداد: 1    میانگین: 4/5]

    یک دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
    Please enter your name here